تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798984410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: اکنون نوبت رسیدگی به خطر تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی است؛ تیتر یک اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ظریف: اکنون نوبت رسیدگی به خطر تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی است؛ تیتر یک اطلاعات تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات در شماره روز شنبه دهم مرداد در تشریح تیتر یک خود می نویسد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در یادداشتی که در روزنامه انگلیسی گاردین منتشر شد، خواستار آن شد که در پرتو توافق هسته ای با ایران، به موضوع تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی پرداخته شود.


این روزنامه با انتخاب عنوان ولایتی: ورود هر بیگانه ای به مراکز نظامی ایران ممنوع است، نوشت: علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درمصاحبه ای با شبکه الجزیره با بیان اینکه ورود هر بیگانه ای به مراکز حساس نظامی ایران در هر شرایطی ممنوع است، گفت: اگر توافقنامه هسته ای در داخل ایران تصویب شود، این کشور به طور کامل به آن پایبند خواهد بود.وی در پاسخ به این سئوال که آیا توافقنامه هسته ای توافقنامه ای برد- برد است و حداقل خواستهای ایران را برآورده می کند، اظهارداشت: «زمانی که از هر توافقنامه ای سخن می گوییم، بدیهی است که توافقنامه دو طرف دارد و هر طرفی هم موضع خاص خود، منافع خود و شیوه خاص خود را در گفتگوها برای رسیدن به توافق مشترک دارد». وی ادامه داد: برای تحقق این مساله هر طرف باید خواستهای طرف مقابل را درک کند. به همین علت نمی تواند توافقنامه ای وجود داشته باشد که خواستهای یک طرف را صددرصد تامین کند. به ویژه که هر طرفی برای تضمین حداکثر منافع خود و حداقل امتیاز دادن تلاش می کند.
روزنامه اطلاعات با انعکاس عنوان تشکیل زنجیره انسانی حفاظت از جنگل های هیرکانی در مازندران با حضور خانم ابتکار، نوشت: سند ملی محیط زیست با موضوع فرهنگ در مرحله تنظیم نهایی برای ارائه به شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد. معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور پس از حضور در جمع اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی مازندران که در محل عرصه جنگلی پلنگ دره شیرگاه زنجیره انسانی حفاظت از منابع ملی جنگل های هیرکانی را شکل داده بودند، با اعلام این خبر اظهار داشت: در سند فرهنگ محیط زیست اصلاح نگاه مردم و مسئولان نسبت به محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است.
این روزنامه با انتشار موضوع رییس جمهوری: مناطق آزاد باید شرایط استفاده از فرصت پساتحریم را فراهم کند، آورد: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در یکصدونوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی گفت: مدیریت مناطق آزاد باید به سرعت شرایط لازم را برای استفاده از فرصت پساتحریم در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی و گسترش تولید صادرات گرا فراهم کنند. وی تصریح کرد: مناطق آزاد باید به جای تمرکز بر واردات، به هدف اولیه تاسیس خود که توسعه صادرات بوده است، نزدیکتر شوند.
روزنامه اطلاعات با برجسته کردن عنوان وزیر اطلاعات: دولت، بی سر و صدا دنبال حل مشکلات مردم است، نوشت: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار سید باقر طباطبایی نژاد که در مسجد الزهرای تهران برگزار شد، گفت: دولت بدون گرد و خاک به دنبال گره گشایی از گرفتاری های مردم و مشکلات کشور است. وی ادامه داد: دولت بی سر و صدا در شرایط سخت کشور موفق بوده است و بعد از این نیز موفق خواهد بود. وزیر اطلاعات با بیان این که این دولت محصول سال های دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: وزرای این دولت یا اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی، سنگر سازان بی سنگر، یا رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمانان عرصه نبرد و رزمندگی هستند.
این روزنامه همچنین عنوان «شهرک نشینان صهیونیست نوزاد فلسطینی را زنده سوزاندند» و «آمریکا 5 میلیارد دلار موشک به عربستان می فروشد» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن