تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798236080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي جدي کميسيون ويژه در عدم رعايت خطوط قرمز برجام / چند درصد از فرزندان مسوولان بيکار هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
اسماعيلي در نطق ميان دستور خواستار شد؛ بررسي جدي کميسيون ويژه در عدم رعايت خطوط قرمز برجام / چند درصد از فرزندان مسوولان بيکار هستند؟ موج- عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در بخش‌هاي اقتصادي و بازرسي برجام از خطوط قرمز عبور شده است که مورد بررسي جدي کميسيون ويژه قرار بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد اسماعيلي در نطق ميان دستور امروز (6 مرداد 94) خود ضمن قدرداني از تيم مذاکره کننده ايران اظهار داشت: اين تيم در مذاکره سخت و نفس‌گير تمام تلاش‌هاي خود را به کار گرفته است.
وي در خصوص برجام و متن آن اگر غربي‌ها مذاکره را در موضوع هسته‌اي پذيرفته‌اند از سر دل سوزي نبود بلکه ناچار بودند چون راه ديگري نداشتند.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي به دليل به رسميت شناختن بخشي از حقوق ملت ايران توسط غربي‌ها را مقاومت 12 ساله ملت ايران همچنين ايثار و فداکاري شهداي هسته‌اي دانست.
اسماعيلي خاطر نشان کرد: ملت ايران توانست با وجود تحريم‌ها و تهديدها توانمندي کشور را به رخ جهانيان بکشاند.
وي ضمن ابراز تأسف از عدم رعايت کامل خطوط قرمز در متن برجام تصريح کرد: در بخش‌هاي اقتصادي و بازرسي‌ها از خطوط قرمز عبور شده است که کميسيون ويژه اين موضوع را بايد به دقت مورد بررسي قرار دهد.
نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي در ادامه مطرح کرد: در اين برجام اجازه بازرسي مديريت شده داده شده است که همين مجوز در آينده مي‌تواند مورد سوءاستفاده غربي‌ها براي بازرسي گسترده شود.
اسماعيلي يادآور شد: بنا بود کليه تحريم‌ها به صورت يکجا برداشته شود ولي بسياري از آن‌ها تعليق و در چند مرحله برداشته مي‌شود.
وي با بيان اين که تعليق تحريم‌ها را منوط به اجراي تمامي تعهدات ايران و راستي آزمايي از سوي آژانس گذاشته شده است اضافه کرد: اين در حالي است که ما از گذشته آژانس هيچ سابقه خوشي نداريم.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي حمله رژيم سعودي صهيونيستي به مردم يمن را محکوم کرد و اقدامات رژيم صهيونيستي و سعودي را در راستاي تعيين منافع استکبار جهاني ارزيابي کرد.
اسماعيلي اعلام کرد: دولت آمريکا همچنان شيطان بزرگ، دشمن درجه يک اسلام و عامل همه خون‌هاي به ناحق ريخته شده در طول دهه‌هاي گذشته در منطقه و جهان اسلام است.
وي در همين راستا ادامه داد: به همين خاطر مبارزه ملت ايران و ساير کشورهاي مسلمان با آمريکاي جنايتکار و انگليس خبيث تا به زانو درآوردن اين جنايتکاران تاريخ ادامه دارد.
اسماعيلي متذکر شد: مسوولان نظام بايد دنيا طلبي، ثروت‌اندوزي،‌ جاه‌طلبي و عشق به پست و مقام را کنار بگذارند و مديران لايق،‌ متعهد و متخصص را براي اداره کشور به کار گيرند.
وي با اشاره به شرايط سخت اقتصادي کشور بيان کرد:‌ مردم همه مشکلات را به خاطر امام و شهدا تحمل مي‌کنند و انتظار دارند مسوولان هم مانند مردم عادي زندگي کنند و به همان ميزان از امکانات برخوردار شوند.
نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي خطاب به مسوولان گفت: فرزندان مسوولان بايد مانند فرزندان مردم عادي در ادارات و سازمان‌ها به کارگيري شود.
اسماعيلي ضمن بيان شعار اساسي مردم خواهان اجراي عدالت در کشور شد و اضافه کرد: سؤال مردم اين است که در شرايط فعلي کشور که صدها هزار نفر از جوانان تحصيل کرده کشور بيکار هستند، چند درصد از آنان را فرزندان و نزديکان مسوولان نظام تشکيل مي‌دهند.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خواستار شد: لازم است دولت و مجلس پاسخ شفاف و قانع کننده‌اي را در خصوص اين سؤال ارائه کنند.
وي در پايان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابيه خود خواستار توجه جدي مسوولان مربوطه در اين خصوص شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن