تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798986906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"جزئیات مراسم گرامیداشت شهید زاهدی/ اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۳"


واضح آرشیو وب فارسی::

 یکی از موضوعات مهم در حوزه سیاست در تاریخ پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود. در این حمله، سردار محمدرضا زاهدی، یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، به همراه جمعیتی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه، در یک حمله موشکی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، به شهادت رسید. پیکر این شهید پس از تشییع در راهپیمایی روز قدس در تهران، به اصفهان منتقل و مراسم تشییع آن در اصفهان، روز شنبه ۱۸ فروردین از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.



مراسم بزرگداشت این فرمانده بزرگ مقاومت در تهران، روز یکشنبه ۱۹ فروردین، و همچنین مراسم سومین روز شهادتش در گلستان شهدای اصفهان و همچنین مراسم هفتمین روز خاکسپاری روز جمعه-۲۴ فروردین برگزار خواهد شد.

بعد از این حمله تروریستی، مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی اقدام اخیر وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تأکید کرده‌اند که انتقام خون شهدا توسط دلاوران مقاومت گرفته شده و رژیم صهیونیستی و حامیانش از این جنایت پشیمان خواهند شد.

از آغاز این جنایت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جنایت را محکوم کرده و با یادآوری این نکته که رژیم صهیونیستی به سرعت به نابودی نزدیک می‌شود، تأکید کرده‌اند که رژیم صهیونیستی به شدت پشیمان خواهد شد.

همچنین، سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور و دستیار عالی فرمانده کل قوا، در پیامی خاطرنشان کرده‌اند که باید به رژیم صهیونیستی و حامی اصلی‌اش، آمریکا، یادآوری کنیم که مجازات پشیمان‌کننده برای جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق قطعی و اغماض‌ناپذیر است.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، در تسلیتی برای شهادت سردار شهید زاهدی و همرزمانش، اظهار کرد: مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی سردار شهید زاهدی در سال‌های گذشته، که از او در مسئولیت‌های مختلف در سپاه و محور مقاومت استفاده شد، موجب پیروزی و موفقیت‌های حق علیه باطل شد. او را به عنوان یک رهنموی معنوی و منشأ اجر اخروی و رضایت الهی دانست که آثار و برکات این مجاهدت‌ها برای سال‌ها به ما امید، استحکام و پیشرفت رزمندگان محور مقاومت می‌دهد و هرگز از یاد ما و همرزمانش و مردم کشورهای محور مقاومت و ایران عزیز اسلامی فراموش نخواهد شد.

در ادامه واکنش‌ها به حمله به کنسولگری ایران در دمشق، حمیدرضا ترقیاز، عضو حزب موتلفه اسلامی، تأکید کرد: ما به قوت و قاطعیت به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران پاسخ خواهیم داد تا این رژیم به مرگ نهایی نزدیک‌تر شود و فرصتی برای خروج آسان از وضعیت فعلی خود نیابد.

رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی نیز با تأکید بر لزوم دادن پاسخی هوشمند به جنایت اسرائیل، افزود: ما باید هوشمندانه و با دقت به جنایت این رژیم پاسخ دهیم، همان‌طور که در گذشته عمل کردیم.

در جلسه چهارم هیات دولت در سال ۱۴۰۳، سید ابراهیم رئیسی بر اهمیت نقش نخبگان علمی در پیشرفت کشور و لزوم حل دغدغه‌ها و مشکلات آنها تأکید کرد. او اظهار کرد که با رفع این دغدغه‌ها و مشکلات، می‌توان زمینه مشارکت بیشتر نخبگان علمی در پیشرفت کشور را فراهم کرد.

در جلسه، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور هم اعلام کرد که دوازدهمین آزمون استخدامی در تابستان امسال برگزار خواهد شد و قصد دارند یک آزمون یکپارچه را طراحی کنند تا دستگاه‌های اجرایی هم درخواست‌های خود را اعلام کنند و آمادگی لازم برای آزمون را فراهم کنند.

وزیر نفت هم اعلام کرد که مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و برای تنظیم این موضوع، قانونگذار وزارت نفت را مکلف کرده تا ۹۵ درصد عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی افراد را تضمین کند.

همچنین، جواد اوجی یادآور شد که پس از پایان سفرهای نوروزی، قانون اجرایی مربوط به این مسئله اعلام خواهد شد.

در همین راستا، به مناسبت شصتمین سالگرد آزادی حضرت آیت‌الله سید روح‌الله موسوی امام خمینی از زندان ساواک، گزارشی با عنوان «واکنش پهلوی به افشای رسوایی زنجیره‌ای» توسط ایسنا منتشر شده است که به مرور واقعه و بازداشت ایشان پرداخته است. بر اساس این گزارش، ایشان در نیمه شب سومین ماه بهار سال ۱۳۴۲ توسط ماموران سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) بازداشت شدند و پس از مدتی در زندان‌های مختلف زندانی شدند. اما به دلیل اعتراض‌ها و مخالفت‌های مراجع دینی، ایشان به منزل خود منتقل شدند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن