تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخ قوی‌تر به هر تجاوزی است


واضح آرشیو وب فارسی::

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، رهبر ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از تمامی رزمندگان، به ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، همچنین خانواده‌ها و فرماندهان، تقدیر کرد.



او اظهار کرد که این عملیات، که با تمرکز بر نیروی هوافضای سپاه انجام شد و توسط ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگ شد، نشان از وحدت و همکاری بین ارتش و سپاه و وزارت دفاع دارد.

سرلشکر موسوی افزود: این عملیات موفقیت آمیز، به دشمنان ارتش ایران قدرت و قدرت بازدارندگی کشور را نشان داد و برای مردم انقلابی ایران لحظات شیرینی را به ارمغان آورد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تشکر و تبریک به خداوند در محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ، همت رزمندگان را به سوی هدف پرتاب کردند، قدردانی کرد.

وی تأکید کرد که این موفقیت، نشان از وحدت و همت رزمندگان اسلامی بوده و به دستاوردی افتخارآفرین منجر شده است.

امیر سرلشکر موسوی، در ادامه، به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و به همرزمان عزیز که همیشه با تحمل دشواری‌ها، به دستاوردهای نیروهای مسلح کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

او همچنین بر لزوم حفظ هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تأکید کرد و بیان کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، اما در صورت تجاوز، پاسخ قوی‌تری ارائه خواهد داد.

سرلشکر موسوی در پایان، از خداوند برای ملت ایران، محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه، پیروزی نهایی و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستار شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن