تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799023561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبرانقلاب: تبریک به قهرمانان کشتی و هشدار به رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی::

گزارش زیر از موضوعات مهمی که در بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ در حوزه سیاست به اهمیت برخوردیده‌اند، می‌گوید.

در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، سپاه پاسخ داد. همچنین، رژه روز ارتش و استقبال از کالابرگ الکترونیک نیز جزو موضوعات مورد توجه بودند.



در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی را به دست آوردند. به این مناسبت، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، به جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند و از اراده و توانایی آنان ستایش کردند.

صبح امروز، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی برگزار شد. در این مراسم، رئیس جمهور، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده نیروی هوایی، فرمانده نیروی دریایی، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، فرمانده کل سپاه، فرمانده هوافصای سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار صفوی و امیر سیاری حضور داشتند.

در این مراسم، یگان‌های برتر ارتش از مقابل جایگاه فرماندهان رژه رفتند و سپس انواع تجهیزات ارتش از مقابل جایگاه عبور کردند. سید ابراهیم رئیسی در بخشی از اظهارات خود در این مراسم، با بیان اینکه وعده صادق اقدامی محدود بود، تأکید کرد: اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، رژیم صهیونیستی دیگر وجود نداشت، اما قرار بود اقدام محدود باشد و تنها به عنوان تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و با مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود، به برخوردی سنگین و شدید با آنها خواهد شد.

همچنین، فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه ۲۹ فروردین درباره آمادگی نیروهای مسلح صحبت کرد و گفت: نیروهای مسلح همواره با توجه به دشمنان کشور در آمادگی همیشگی هستند تا ماموریت‌ها را به بهترین شکل انجام دهند. همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت نیروهای مسلح ایران را مشاهده می‌کنند و به همین دلیل مدتی است که از گزینه‌های نظامی کناره‌گیری شده و به راهکارهای جدیدی روی آورده‌اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده‌اند تا در صورت وقوع حمله‌ای، پاسخ مناسبی را ارائه دهند و ما آماده‌ایم تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی همچنین تأکید کرد: نیروهای مسلح ایران با قدرت و قطعیت آماده پاسخ به هرگونه تجاوزی هستند که منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند. اگر به منافع ما تجاوز شود، ما به همان اندازه پاسخ می‌دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز اظهار کرد: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند تا رژیم صهیونیستی اقدامات خطاکارانه‌اش را متوقف کند تا بتوانیم به زوال آن کمک کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای عملیات وعده صادق، به همه نشان داده شد که قدرت واقعی چگونه با قدرت پوشالی در عمل می‌آید. ادامه این روند به امید خدا باعث می‌شود دولت‌های منطقه مردم خود را یاری کنند و از اینکه ملت‌های خود چه می‌خواهند، آگاه شوند.

امیر دریادار شهرام ایرانی همچنین اظهار کرد که ۴۵ سال است که دشمن ما را تهدید می‌کند، اما ما هیچ‌گاه عقب ننشستیم و با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم.

در حاشیه رژه روز ارتش، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با همکاری وزارت دفاع و ارتش، آماده‌تر از همیشه است. آمادگی ما در زمینه سوخو۲۴ بیشتر از همیشه است و این آمادگی تنها به سوخو ۲۴ محدود نمی‌شود؛ در زمینه سایر هواپیماها هم دارای آمادگی صد در صد هستیم و اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران شود.

وی در پاسخ به سوالی که اسکادرهای سوخو ۲۴ می‌توانند در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در همه زمینه‌های پروازی، از پوشش هوایی تا بمب‌افکنی، آمادگی صد در صد داریم و برای اصابت اهداف خود، به ویژه با استفاده از سوخو ۲۴، آماده اجرای دستورات فرمانده کل قوا هستیم. به دشمنان ایران توصیه می‌کنم که خطای راهبردی نکنند.

در جلسه هیات دولت، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ادعاهای درباره خروج ایران از شورای بین‌المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی را رد کرد و گفت: ایکوموس یک سازمان بین‌المللی در حوزه میراث فرهنگی است و ادعاهایی که ایران از ایکوموس و ایکوم خارج شده است رد می‌شود.

وی تأکید کرد: در دولت جدید فعالیت‌های بین‌المللی در زمینه میراث فرهنگی بیشتر از گذشته پیگیری شده است.

همچنین وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که استقبال از کالابرگ الکترونیکی، به ویژه در مناطق محروم، بیش از ۹۰ درصد بوده است و پیش‌بینی می‌شود که در مرحله سوم، این طرح به حدود ۹۵ درصد برسد.

درباره ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی، نیاز به تصمیمات جدیدی وجود دارد و تا کنون تصمیمی در این خصوص اعلام نشده است.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیات وزیران در جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن