تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميسيون ويژه بررسي برجام موازي کاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷ب.ظ)
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در گفتگو با موج؛ تشکيل کميسيون ويژه بررسي برجام موازي کاري است موج - عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اينکه بررسي برجام بايد در کميسيون امنيت ملي انجام شود، گفت: تشکيل کميسيون ويژه براي اين منظور محلي از اعراب ندارد.
مهدي دواتگري، عضو کميسيون امنيت ملي مجلس درباره سازوکار تشکيل کميسيون ويژه بررسي برجام به خبرنگار موج گفت: امروز مقرر شد که 15 نفر از کميسيون هاي مختلف مجلس در اين کميسيون ويژه حضور داشته باشند و توافق نامه را بررسي کنند.
دواتگري گفت: من با تشکيل اين کميسيون مخالف هستم؛ چرا که با وجود کميسيون امنيت ملي که اعضاي آن تجربه کافي سياسي، ملي و بين المللي دارند اين کميسيون ضرورتي ندارد.
وي افزود: کميسيون ويژه بررسي برجام يک کار موازي و اقدامي متناقض در روند بررسي ها است؛ چرا که نشان مي دهد که مجلس نسبت به محتواي توافق نامه دقت لازم را ندارد؛ بنابراين تشکيل کميسيون ويژه محلي از اعراب نخواهد داشت.
دواتگري گفت: دو هفته پيش در بررسي يکي از مباحث هسته اي قرار شد که کميسيون امنيت ملي هر 6 ماه يکبار گزارش به مجلس دهد. با وجود اين قانون چه لزومي دارد کميسيون ويژه براي بررسي توافق نامه تشکيل شود.
وي با بيان اينکه کميسيون هاي ويژه در مجلس جدا از کميسيون هاي تخصصي تشکيل شده و مي شوند گفت: در بررسي توافق نامه نيازي به تشکيل کميسيون ويژه نبود. بلکه بايد اين توافق نامه را افراد باتجربه و متخصصي که در کميسيون امنيت ملي هستند بررسي مي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن