تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799014941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره عملیات مرصاد و شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یادواره عملیات مرصاد و شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد کرمانشاه - یادواره عملیات مرصاد و یک هزار و 280 شهید شهرستان اسلام آباد با حضور گسترده مردم و مسوولین شامگاه یکشنبه در مزار شهدای باغ رضوان این شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج مستضعفین گفت: انتخاب سالروز عملیات مرصاد به عنوان روز اسلام آباد غرب انتخاب پرمعنایی است زیرا هرچند همه استان ها در عملیات مرصاد نقش داشتند اما نقش اسلام آبادغرب و گردان حمزه سید الشهدا از لشگر دلاور نبی اکرم و نقش عشایر غیور این منطقه در این عملیات نقشی بی بدیل و بی نظیر است.
سردار عبدالرضا آزادی افزود: تمام تلاش استکبار این بود که جنگ پیروز نداشته باشد و به همین دلیل پس از آنکه قطعنامه 598 بخشی از حقوق ما را به رسمیت شناخت در تیر ماه این توطئه را علیه ما تدارک دیدند.
سرداری آزادی با یادآوری خاطراتی از این عملیات اظهار داشت: روز 31 تیر تانک های حزب بعث از مرز عبور کردند و به اتفاق جمعی از دوستان به آنجا رفتیم و دیدیم تمام دشت بین قصرشیرین و گیلانغرب مملو از تانک است.
وی اضافه کرد: تیپ مسلم در آنجا سه روز با تانک های دشمن جنگیدند از این طرف هم دشمن از سرپل ذهاب عبور کرده بود و رزمندگان ما با تلاش و رشادت فراوان اجازه ندادند پادگان ابوذر سقوط کند.
وی در ادامه گفت: شب سوم به ما اطلاع دادند که اسلام آباد سقوط کرده اما ما باور نمی کردیم به همراه برخی از برادران تیپ مسلم در ارتفاعات گلال سیاه مشاهده کردیم رزمندگان دلاور گردان حمزه جانانه با دشمن می جنگند.
سردار آزادی گفت: نیروهای تیپ نبی اکرم برای اولین بار وارد جنگ شهری شدند و منافقین با کمین در کوچه ها و خیابان ها به سمت رزمندگان ما شلیک می کردند اما دریغ از اینکه یک نفر از مردم شهر با آنها همکاری کند.
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در دوران جنگ تحمیلی گفت: مردم این منطقه هشت سال زیر بمباران بودند و حسرت یک آه بر دل دشمن گذاشتند و حتی در راهپیمایی روز قدس و سایر گردهمایی ها در زیر موشکباران دشمن تظاهرات می کردند.
وی گفت: امروز ما در محضر شهیدان این بندگان برگزیده خدا و در محضر تمام مردم جمع شده ایم تا ببینیم پیام شهدا چیست، پیام شهیدان پاکی، استقامت، عزت و دین مداری است و هیچ چیز جز تحقق این پیام ما را خوشحال نمی کند.
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب نیز ضمن گرامیداشت پنجم مرداد روز ملی مردم اسلام آباد گفت: در سال 67 پس از پذیرش قطعنامه که امام قبول آن را به نوشیدن جام زهر تشبیه کردند، منافقین کوردل به زعم اینکه ایران دچار ضعف قدرت نظامی شده توطئه ای علیه کشور تدارک دیدند.
افشار محمدی افزود: رزمندگان از پذیرش قطعنامه آزرده خاطر شده بودند اما پیروزی در عملیات ظفرمند مرصاد موجب افتخار رزمندگان عزیز شد و امروز اگر ایران لنگرگاه امنیت منطقه است به برکت خون این شهداست.
نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دشمنان ما و در راس آنان امریکا از روز اول انقلاب با انواع و اقسام توطئه ها علیه ما به دشمنی پرداخته و انواع ترورها، تحریم ها و تهدیدها را علیه ما اعمال کرده اند اما ملت ما هیچ گاه از پای نایستاده و با شتاب به حرکت خود ادامه دهد.
علی جلیلیان افزود: منافقین کوردل نیز با حمایت دشمنان به خاک کشورمان وارد شدند که رشادت نیروهای مردمی و رزمندگان و دست غیب الهی آنان را در تنگه چهارزبر برای همیشه تاریخ محو کرد.
وی گفت: در زمان جنگ یکی از عوامل استقامت ملت ایران گوش فرا دادن به فرامین حضرت امام خمینی بود و امروز نیز همه باید زیر چتر ولایت پیرو فرامین رهبری معظم انقلاب باشیم تا به کشور آسیبی نرسد.
در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از عکس های عملیات مرصاد برگزار شد.
اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد و در دوران جنگ تحمیلی یک هزار و 280 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7459/8066



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن