تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798621082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب هزار ميليارد تومان با طرح گردشگري آبيدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
جذب هزار ميليارد تومان با طرح گردشگري آبيدر موج - سلطاني فر در بازديد از منطقه آبيدر کردستان خواستار اجراي 35 طرح گردشگري، اقامتي و پذيرايي در اين منطقه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سلطاني فر، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، با سفر به استان کردستان از اماکن تاريخي و گردشگري اين استان اعم از روستاي هورامان تخت شهرستان سروآباد، درياچه زريوار مريوان، آبيدر سنندج، عمارت تاريخي خسروآباد، موزه سنندج، خانه کرد، خانه صنايع دستي و کارگاه مجسمه سازي استاد هادي ضياء الديني بازديد کرد.
سلطاني فر در بازديد از روستاي هورامان اظهار داشت: بحث ثبت جهاني اين روستا در فهرست يونسکو در سازمان مطرح است و در اين سفر از مسوولان محلي استان خواسته شد اقدامات لازم را به منظور حفظ سيما و منظر و بافت تاريخي اين روستا انجام دهند.
وي افزود: روستاي هوارمان از کانديداهاي سازمان براي ثبت جهاني در 2 تا 3 سال آينده در يونسکو است.
سلطاني فر همچنين با اشاره به بازديد خود از درياچه زريوار مريوان، اظهار داشت: در طرحي که بررسي شد قرار است با مسوولين استان هماهنگي لازم به عمل آيد تا ضمن استفاده از جاذبه‌هاي گردشگري اين درياچه، موانع سرمايه گذاري در اين حوزه برطرف شود.
وي همچنين با اشاره به بازديد از 2 هتل در حال ساخت استان کردستان گفت: در اين سفر براي تأمين تسهيلات مورد نياز 10 هتل و هتل آپارتمان در حال ساخت در استان کردستان از محل صندوق توسعه ملي يا منابع داخلي بانک‌ها اقدامات لازم انجام شد به گونه اي که با اين اقدامات، پروژه‌هاي مذکور ظرف 2 سال آينده بهره برداري شود.
سلطاني فر همچنين در بازديد از خانه آصف که قسمتي از خانه کرد است، اظهار داشت: براي پيشبرد پروژه‌هاي توسعه و مرمت اين خانه تاريخي و نيز عمارت تاريخي خسرو آباد تصميمات لازم اتخاذ شد.
وي با اشاره به بازديد از منظر ه آبيدر در سنندج اظهار داشت: با توجه به جاذبه کم نظير طبيعي آبيدر در کنار سنندج، اين مجموعه مي‌تواند باعث سرمايه گذاري بخش خصوصي و ايجاد مراکز اقامتي و گردشگري دراين منطقه شود، اما؛ با توجه به توقف اين سرمايه گذاري‌ها، از مديران محلي خواستيم تا موانع اين سرمايه گذاري‌ها در آبيدر برطرف شود و اين مراکز دوباره در اين منطقه فعال شوند تا باعث جذب گردشگر بيشتر و فعال شدن بخش خصوصي در اين بخش شوند.
سلطاني فر در اين بازديد خواستار اجراي 35 طرح گردشگري، اقامتي و پذيرايي در منطقه آبيدر شد که در طرح مطالعات توسعه آبيدر ديده شده بود. طرح‌هايي که به گفته وي مي‌تواند زمينه اشتغال جوانان را فراهم کرده و بيش از 1000 ميليارد تومان سرمايه بخش خصوصي؛ به ويژه سرمايه گذاران بومي استان را در منطقه جذب کند.
سلطاني فر ادامه داد: بايد از سرمايه گذاران بخش خصوصي و يا افرادي که در ايجاد هتل‌ها و مراکز اقامتي مي‌توانند ميراث فرهنگي و گردشگري را ياري کنند دعوت به عمل آيد تا حوزه گردشگري و ايجاد مراکز اقامتي در اين استان توسعه پيدا کند.
وي بيان داشت: استان کردستان داراي قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي بسيار خوب و ارزشمندي براي توسعه گردشگري است و با ورود سرمايه گذاران خارجي و همچنين حمايت و هدايت آن‌ها مي‌توان گردشگري در استان کردستان را رونق بخشيد.
سلطاني فر با اشاره به سفر پيش روي رئيس جمهور و هيات دولت به استان کردستان اظهار داشت: با توجه به سفر قريب الوقوع رئيس جمهور و هيات دولت به استان و برنامه ريزي انجام شده، بخش گردشگري مي‌تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشد و اميدواريم در اين سفر، روند تخصيص اعتبارات به بخش‌هاي مذکور در استان کردستان به سرعت رشد کند و زمينه توسعه هر چه بيشتر کردستان و تأمين معيشت جوانان اين استان را فراهم آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن