تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798953390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز عید‌فطر به امامت رهبر‌انقلاب اقامه می‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماز عید‌فطر به امامت رهبر‌انقلاب اقامه می‌شود
مسوول ستاد برگزاری نمازعید سعید فطر تهران گفت: نماز عید سعید فطر تهران طبق سالهای گذشته به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درساعت 8صبح روز شنبه 27 تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می شود.
کد خبر: ۵۱۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ - 17 July 2015




مسوول ستاد برگزاری نمازعید سعید فطر تهران گفت: نماز عید سعید فطر تهران طبق سالهای گذشته به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درساعت 8صبح روز شنبه 27 تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدیدالله شیرمردی عصر جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده برنامه مصلای از ساعت هفت روزشنبه با تلاوت کلام الله مجید، تواشیح، مدیحه سرایی و مناجات خوانی آغاز می شود.

وی افزود: 15کمیته ، ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران از جمله کمیته های حمل و نقل و ترافیک، بهداشت و درمان و امداد و نجات، انتظامات و اجراییات، فرهنگی، روحانیون، رسانه های دیداری و نوشتاری و صوت بعداز نماز صبح روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی به نمازگزاران هستند.

شیرمردی با اشاره به خدمات کمیته حمل و نقل و ترافیک اظهارکرد: از ساعت 4 بامداد روز عید سعید فطر، متروی تهران، 2500 دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی علاوه بر اتوبوس های خطوط بی آر تی و 550 دستگاه ون جابجایی نمازگزاران را برعهده خواهند داشت.

مسوول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران با بیان اینکه روز عید سعید فطر نمازگزاران تهرانی از اذان صبح تا اذان ظهر توسط خطوط مترو و اتوبوسرانی به صورت رایگان جا به جا می شوند، افزود: قطارهای مترو تهران روز عید سعید فطر در ساعات اوج در هر سه دقیقه حرکت خواهند کرد.

شیرمردی گفت: هزاران نفر از عوامل پلیس راهور نیروی انتظامی به ریاست سردار حسینی فرمانده راهور تهران بزرگ، مسوولیت سازماندهی نمازگزاران در مصلای تهران و خیابان های اطراف را بر عهده دارند.

وی افزود: برای وسایل نقلیه نمازگزاران یک پارکینگ به ظرفیت 7 هزار خودرو در شمال مصلای تهران سمت ورودی همت و پارکینگ دیگری به ظرفیت 5 هزار خودرو در جنوب مصلای تهران و منطقه عباس آباد پیش بینی شده است.

شیرمردی افزود: پارکینگ های بنیاد مستعضفان، بیهقی، استانداری، وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز برای سهولت جابجایی وسایل نقلیه نمازگزاران پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی ظرفیت های فوق برای وسایل نقلیه شخصی از نمازگزاران خواست تا برای دسترسی آسان تر به مصلای امام خمینی(ره) از وسایل حمل و نقل عمومی؛ مترو و اتوبوس استفاده کنند.

مسوول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره فعالیت کمیته بهداشت و درمان و امداد و نجات به ریاست اسدالله موسوی رییس مرکز اورژانس تهران گفت: تمامی نمازگزاران بیمه خواهند بود و در صورت بروز هر گونه حادثه و مشکلی به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت خواهند کرد.

شیرمردی بااشاره به فعالیت کمیته انتظامات واجراییات ستاد برگزاری نمازعید سعید فطرتهران اظهارکرد: سه هزار نفردراین کمیته مسوولیت هدایت و راهنمایی شهروندان نمازگزار را در رعایت نظم و ایستادن به سمت قبله در اطراف صحن اصلی مصلا را برعهده دارد.

مسوول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران کمیته فرهنگی و کمیته روحانیون را از دیگر کمیته های این ستاد برشمرد و بیان کرد: علاوه بر این کمیته ها، مدیریت مصلای تهران ، امور داخلی را مدیریت خواهد کرد و کمیته رسانه های دیداری و نوشتاری نیز علاوه بر اطلاع رسانی کار فرهنگ سازی را نیز برعهده خواهند داشت.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی توسط ستاد برگزاری اظهار داشت: با توجه به مستحب بودن افطارکردن نمازگزاران، ایستگاه های صلواتی در مسیرهای اتوبوسرانی و مترو نیز بر پا می شود.

شیرمردی درباره فعالیت کمیته صوت ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران گفت: این کمیته برای شنیده شدن صدای خطیب نمازعید سعید فطر در خیابان های اطراف مصلای تهران پیش بینی های لازم را کرده است.

براساس گزارش ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، هلال ماه شوال در غروب پنجشنبه رویت نشد و از این رو، فردا (شنبه) اول ماه شوال و عید سعید فطر است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن