تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان تایلند در روز جهانی قدس جنایت صهیونیستها را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
مسلمانان تایلند در روز جهانی قدس جنایت صهیونیستها را محکوم کردند

روز قدس تایلند


شناسهٔ خبر: 2857021 - یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
دین و اندیشه > اسلام در جهان

مسلمانان تایلند در روزجهانی قدس همچون سال های گذشته در جلوی سفارت اسرائیل در بانکوک گرد هم آمدند و راهپیمایی گسترده ای را انجام دادند. به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به شرایط نا مناسب سیاسی کشور تایلند راهپیمایی امری امکان ناپذیر بود اما با هوشیاری و سیاست عالمان و بزرگواران راهپیمایی روز قدس نیز امسال با قدرت و نیرویی بیشتر برگزار شد و حدود ۳۰۰-۵۰۰ نفر از مسلمان در جلوی بانک اسلامی تایلند واقع در خیابان آسوک سوکومویت کوچه ۲۱ جمع شدند و راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.
روز قدس تایلند
روز قدس آخرین جمعه ازماه مبارک رمضان است که به دستور امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز قدس نامیده شد و در این روز مسلمانان جهان برای پس گرفتن مسجد الاقصی هم نیرو می شوند و جنایات صهیونیست غاصب را محکوم می کنند.رسانه خبری پوپلیک آنلاین افزوده است جمعیت راهپیمایان ساعت ۱۴:۰۰ از جلوی ساختمان کیو حوس به سمت ساختمان اوشیان تاور که درسفارت خانه اسرائیل در طبقه ۲۵ آن مستقر است، حرکت کردند و شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " سردادند.به علت اینکه مأموران پلیس از ورود ماشین وسایل صوتی جلوگیری کردند در ابتدای راهپیمایی ناهماهنگهایی بوجود آمده بود که در آخر راهپیمایان تسلیم به این امر شدند اما این امر باعث شد راهپیمایی وقت بیشتر را ببرد لذا به مدت چهل پنج دقیقه در خیابان آسوک ترافیک شدید صورت گرفته بود.
روز قدس تایلند
زمانی که جمعیت راهپیمایان به سفارت اسرائیل رسیدند نماینده راهپیمایان با استفاده از بلندگو جنایات آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.ساک دا بن سالم (حجت الاسلام شیخ حسین) یکی از عالمان دینی از مأموران امنیتی به خاطر همکاری آنان تشکر کرد و طی بیاناتی گفت: ما هرساله راهپیمایی را برگزار می کنیم تا حق مردم مظلوم فسطین را پس بگیریم و جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کنیم. تا زمانی که در تایلند سفارت خانه اسرائیل وجود داشته باشد راه پیمایی خودرا ادامه خواهیم داد. من بسیار خرسندم از این خبر که نخست وزیر ما جناب آقای پرایوت جان او شا در سفر خود به اندونزی شهر جاکارتا با رئیس جمهور فلسطین نیز دیدار و گفتگو داشتند و اعلام تقویت روابط بین کشور را کرده اند و ما اعلام می کنیم که از دولتی که همراه دولت مظلومان باشد پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد. یکی دیگراز نمایندگان راهپیمایان جناب آقای لرپنگ سایید یا حجت الإسلام سید مبارک حسینی رییس انجمن فارغ التحصیلان ایران بوده است و بیاناتی در جلوی سفارت اسرائیل ارائه دادند.
روز قدس تایلند
وی افزود: این یک تجمع سیاسی (برعلیه کشور تایلند) نیست بلکه تجمع دینی است و تجمعی همراه با آرامش که هر ساله ما آنرا برگزار می کرده ایم که تایلند آزادی دینی را به ملت خود تحت سلطنت پادشاهی سرزمین تایلند داده است و همه از این آزادی باید بهره ببرد. این نزد همگان شناخته شده است که ما هرساله در روز جه انی قدس اینجا تجمع می کنیم و جنایات اسرائیل غاصبگر را محکوم می کنیم، آنان سرزمین فلسطین را اشغال کردند و امروز تنها در کشور تایلند نیست که مسلمانان خواستار گرفتن حق مظلومان فلسطین هستند بلکه در سراسر جهان  امروز همه برای گرفتن این حق تجمع و راهپیمایی خواهند کرد. ما خود را دشمن همیشگی و دائم اسرائیل اعلام می کنیم و تا زمانی که سفارت اسرائیل از تایلند بیرون نرفته است اعتراضات خودرا ادامه خواهیم داد و تا آخرین نفس کنار مظلومیت مردم فلسطین ایستادگی خواهیم کرد.
روز قدس تایلند

حجت الاسلام سیدمبارک حسینی افزود: به طور معمول راهپیمایی تقریبا یک ساعت طول می کشید اما به علت اینکه در ابتدا به خاطر انقال ماشین وسایل صوتی با مأموران جر وبحث شده این امر با تأخیر انجام گرفت و طبیعتا نبود دستگاه پخش صوت حرکت و کنترل راهپیمایان را با مشکلات روبرو می کرد و لی به هر حال ما شرایط دولت تایلند را در بر گزاری این راهپیمایی پذیرفتیم و امسال علی رغم سال های گذشته از دستگاه صوتی استفاده نکرده ایم و پرچم اسرائیل را به آتش نکشیده ایم وتجمع را تا قبل از ساعت ۱۵.۳۰ به اتمام رساندیم"این در حالی است که تجمع در جلوی سفارت اسرائیل در ساعت ۱۵:۲۰ با خواندن سرود ملی تایلند همراه با حجت الإسلام سید مبارک حسینی پایان یافت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن