تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798525329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد شدن تورهاي گردشگري به جزيره خارک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۴:۵۰ق.ظ)
آزاد شدن تورهاي گردشگري به جزيره خارک موج - معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر از انجام برنامه ريزي به منظور برگزاري تورهاي گردشگري کوچک به جزيره خارک خبر داد.
به گزارش خبرگزاي موج، ناصر اميرزاده گفت: از آنجا که جزيره خارک به دليل موقعيت ويژه اي که دارد امکان تردد به راحتي در آن براي همگان ميسر نيست، لذا در حال مکاتبه با فرمانداري شهرستان بوشهر به منظور فراهم کردن شرايطي براي حضور گردشگران در اين جزيره هستيم.
معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر ادامه داد: تا کنون چندين جلسه به همين منظور با حضور فرماندار بوشهر برگزار شده است و مقرر شده براي بررسي شرايط حاکم بر جزيره خارک، امکان تردد گروه‌هاي کوچک گردشگران به اين جزيره فراهم شود.
به گفته معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر اين تورهاي گردشگري حداکثر بايد با 50 نفر برگزار شود.
اميرزاده در خصوص امکانات گردشگري موجود در اين جزيره گفت: از آنجا که جزيره خارک يک شهر صنعتي است، لذا از امکانات و زيرساخت‌هاي اوليه نظير فرودگاه، مکان اقامتي، راه دسترسي مناسب و... برخوردار است.
وي اذعان داشت: با ورود گردشگران به جزيره خارک به طور قطع سرمايه گذاران بخش خصوصي براي ساخت هتل در اين جزيره اقدام خواهند کرد.
اين مقام مسئول در استان بوشهر اظهار داشت: سفر به جزيره خارک براي گردشگران مي‌تواند به صورت هوايي و دريايي صورت گيرد.
به گفته وي، امکان سفر دريايي به جزيره خارک از بندر بوشهر و بندر گناوه مي‌تواند براي گردشگران علاقه مند سفر به اين جزيره فراهم شود.
معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر تصريح کرد: در حال حاضر امکان تردد به جزيره خارک براي گردشگران وجود ندارد.
وي يادآور شد: تنها در ايام نوروز از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تورهاي سفر به جزيره خارک در قالب تورهاي کاروان راهيان نور برگزار مي‌شود.
اين مقام مسوول در استان بوشهر اظهار داشت: به زودي فرمانداري بوشهر زمان قطعي براي ورود تورهاي گردشگري به جزيره خارک را اعلام خواهد کرد.
وي اذعان داشت: پس از اخذ مجوزهاي لازم با انجام هماهنگي با دفات خدمات مسافرتي سراسر کشور امکان برگزاري تور به اين جزيره فراهم مي‌شود.
گفتني است، جزيره خارک از مناطق بسيار قديمي استان بوشهر و داراي آثار تاريخي و باستاني متعددي است که يک نمونه از آن سنگ‌نوشته‌اي متعلق به دوره هخامنشيان است.
گورمعبدهاي پالميران مربوط به دوره اشکانيان يکي از آثار تاريخي اين جزيره است که همچنان بخشي از سنگ‌نوشته‌ها و کنده‌کاري‌هاي روي ديواره‌هاي آن به جا مانده است.
به گفته وي، معبد پورئيدون، آتشکده زرتشتيان، باغ پرندگان، دره آذرپاد و بقعه ميرمحمد حنيفه مربوط به قرن هشتم هجري قمري از ديگر جاذبه‌هاي اين جزيره است.
جزيره صخره اي- مرجاني خارک با بيش از 10 هزا نفر جمعيت با مساحت 35 کيلومتر مربع در فاصله 54 کيلومتري شمال غربي بوشهر واقع شده است. اين جزيره از معدود جزاير خليج فارس است که در آن آب شيرين يافت مي‌شود. آهو، کلاغ هندي، اگرت، فلامينگو، غاز، باکلان، کبک و تيو از مهم‌ترين حيات وحش اين جزيره است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن