تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798355020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس: ۶۰ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان تشکیل می‌شود خبرگزاری پانا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت ماه رمضان حدود سه هزار نفر مبلغ به سراسر استان اعزام شده‌اند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد ساعت 13:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی نژاد اظهار داشت: برای برنامه اوقات فراغت سازمان راه‌اندازی ۶۰ پایگاه در سراسر استان پیش‌بینی‌شده که از آخر ماه رمضان و با حضوری اساتیدی از حوزه‌های علمیه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ساماندهی تشکل‌های دینی استان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان خواند و گفت: تاکنون در سطح استان چهار هزار هیئت مذهبی ساماندهی شده و ۳۰۰ کانون مداحان نیز برای ساماندهی شناسایی‌شده‌اند.
حجت‌الاسلام محمودی نژاد بیان کرد: مباحث عفاف و حجاب و تقویت و آموزش‌های خانوادگی از برنامه‌های فرهنگی هستند که در صورت تأمین اعتبار، در سال جاری با گستردگی بیشتری در سطح استان دنبال خواهند شد.
وی همچنین از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم، سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم نورالهدی خبر داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مسابقه نورالهدی با موضوعیت تفسیر قرآن کریم و به شکل چهار گزینه ای روز جمعه ۲۲ آبان انجام می شود و در سال جاری این مسابقه در دو رشته یک جزء (جزء ۲۴) و سه جزء ۲۴ ، ۲۵ و ۲۶ به اجرا در خواهد آمد.
حجت الاسلام محمودی نژاد با بیان اینکه سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در دو رشته قرائت و حفظ کل برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است، گفت: ثبت نام مسابقه از طریق سامانه اینترنتی مستقر در پایگاه اطلاع رسانی تلاوت و یا به شکل حضوری در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان خواهد بود.
وی ادامه داد: مهلت ثبت نام تا ۳۱ تیراست و مرحله استانی روز پنج شنبه مورخ پنجم شهریور و مرحله کشوری نیز ۲۵ لغایت ۲۷ آذر برگزار خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس مسابقات قرآنی تسنیم را ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی و در رشته‌های حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن کریم در مقاطع سنی مختلف انجام می‌شود و مهلت ثبت‌نام آن تا ۳۱ تیرماه است.
حجت الاسلام محمودی نژاد افزود: تاریخ مرحله استانی این مسابقه ششم شهریور است و اداره کل تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه های شرکت کننده در آن هستند.   وی بیان کرد: حدود ۷۰۰ نفر از مبلغان از خارج از استان به فارس آمده‌اند و مابقی مبلغ‌های بومی استان هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مبلغان افراد تعلیم‌دیده در حوزه‌های علمیه هستند که پس از کسب تبحر و تشخیص در امور دینی در ایامی مانند ماه رمضان در میان مردم حضور می‌یابند و آن‌ها را راهنمایی کرده و تکالیف دینی را به آن‌ها آموزش می‌دهند.
حجت‌الاسلام محمودی نژاد اظهار داشت: در سال ۹۳ در مناسبت‌های مختلفی مانند ماه مبارک رمضان بیش از هفت هزار مبلغ به نقاط مختلف اعزام‌شده و با حضور در میان مردم به ارشاد آن‌ها پرداختند که حدود ۱۶ درصد از آن‌ها خواهران مبلغی بودند که تحصیلات حوزوی داشتند.
وی با اشاره به اینکه برای بعضی از افراد مبلغ دوره‌های تخصصی برای آموزش درباره مطالبی مانند فرق و از این قبیل وجود دارد، گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰ دوره این‌چنینی در استان برگزارشده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: از شاخص‌ترین فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی فارس اجرای طرح «با قرآن در رمضان» و جزء خوانی قرآن کریم در جوار آرامگاه حافظ است.
محمودی نژاد با بیان اینکه این طرح برای تبیین جایگاه واقعی شاعر جهانی شیراز انجام می‌شود، ادامه داد: این محفل نورانی همه‌روزه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و ورود به آن برای همگان آزاد است و نیازی نیست که کسی نیز برای آن ورودی بپردازد.
وی همچنین از برگزاری بالغ‌بر هزار جلسه ختم قرآن در سطح فارس در طول ماه رمضان خبر داد و گفت: مراسم‌های ختم قرآن معمولاً در منازل، مساجد و حسینیه‌ها و با همکاری تشکل‌های قرآنی مردمی، قاریان، معلمان و اساتید قرآنی برگزار می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه در طول رمضان از فعالیت‌های قرآنی چهار هیئت مذهبی استان حمایت به عمل خواهد آمد، عنوان کرد: این طرح به منظور ارتقا توان هیئت‌ها در انجام امور قرآنی و همچنین تشویق و ترغیب دیگر هیئت‌ها برای انجام طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمودی نژاد تشکیل کلاس‌های حفظ قرآن کریم در سطح استان را یکی از برنامه‌های تابستانی این سازمان برشمرد که هم‌زمان با ماه رمضان آغاز می‌شود و افزود: مجموعه این کلاس‌ها ۱۹۰ مورد خواهد بود که بالغ بر سه هزار و ۸۰۰ نفر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و طی برگزاری کلاس‌ها حفظ سوره مبارکه یاسین مورد توجه قرار گرفته است.
وی حمایت از تشکیل ۵۰ کلاس صحیح خوانی قرآن کریم در مناطق محروم استان، توزیع هزار و ۶۰۰ جلد قرآن کریم به شکل رایگان و در مناطق روستایی و محروم استان و توزیع ۱۴۰ بسته فرهنگی در برخی تشکل‌های قرآنی شهری را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته در قالب طرح استقرار ۱۰۰ روحانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به شکل طولانی‌مدت در روستاهای پرجمعیت استان ساکن شده‌اند، گفت: درمجموع در قالب طرح هجرت حوزه علمیه و طرح استقرار سازمان تبلیغات اسلامی ۳۰۰ روحانی به شکل سکونت دائم به‌منظور راهنمایی مردم در امور دینی در روستاهای پرجمعیت ساکن شده‌اند که برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بر آن است که این تعداد در سال جاری به ۳۵۰ روحانی افزایش پیدا کند.
حجت‌الاسلام محمودی نژاد بابیان اینکه هر یک از روحانیان توانسته‌اند چندین روستا را تحت پوشش خود درآورند، اظهار داشت: برای روستاهای پرجمعیت استان به استقرار حدود هزار روحانی نیاز است.
وی افزود: ۲۴۰ خانه عالم در سطح استان احداث شده و آماده بهره‌برداری است که تعدادی روحانی در بعضی از آن‌ها ساکن شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن