تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شهركهای صنعتی مزیت دار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران خبرداد: توسعه شهركهای صنعتی مزیت دار خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران، صنایع كوچك را میزان كارآفرینی و مشاركت بخش خصوصی در كشور توصیف كرد و گفت: توسعه شهركهای صنعتی مزیت دار ، با توجه به هزینه های بالا در ایجاد شهركهای صنعتی جدید ، در دستور كار قرار دارد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 13:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و بین الملل، دكترسید محمدعلی سیدابریشمی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، صالح نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و هیئت همراه از شهركهای صنعتی بهشهر و شهید نظری نكا بازدید كردند.
سید محمدعلی سیدابریشمی در این بازدید گفت: استان مازندران جزو آن دسته از استانهـای كشور است كه با كمبود زمین روبه رو است، بهمین لحاظ باید در راستای توسعه شهركهای صنعتی مزیت دار اقدام كرد.
مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران افزود: درحال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشكل نقدینگی و سرمایه در گردش و برخی نیز با معضل بازار و تأمین مواد اولیه مواجه هستند.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان كرد: یكی دیگر از مقوله های مناسب برای حضور سرمایه گذاران جدید بمنظور تقویت و بهبود روند تولید ، انجام پیگیری قانونی برای فسخ زمین های راكد و غیرفعال است كه با انعقاد قرارداد در سنوات گذشته و دریافت زمین ، تاكنون اقدامی جهت ساخت و ساز در آن بعمل نیآورده اند .
لازم به توضیح است، در این بازدید، معاونان وزیر صنعت ، معدن و تجارت و هیئت همراه، علاوه بر بازدید از زیرساختهای شهركهای صنعتی بهشهر و نكا، از سه واحد صنعتی تولید كننده گرافیك مصنوعی و كك در شهرك صنعتی بهشهر نیز بازدید كردند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن