تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1834367801
علائم ظهور به روایت امام حسين(ع)
واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: علائم ظهور به روایت امام حسين(ع)
آن ساعتى كه دشمنان، جدّم را به قتل رساندند فرشتگان با ناراحتى عرض كردند پروردگارا! آیا از كسانى كه فرزند برگزیده تو را شهید كردند در میگذرى؟ خداوند به آنان وحى فرستاد: سوگند به عزّت و جلالم از آنان انتقام خواهم گرفت هر چند بعد از مدّت زمان زیادى...
نزاع حق و باطل از زمان خلقت آدم آغاز گردید و همواره دو جریان حقّ و باطل به موازات هم پیشرفته و هیچگاه زمین از مصاف این دو جریان خالى نبوده است. پیروان پرچم داران حق، همواره بسترسازان حقگرایان آینده بودهاند و حقگرایان آینده تداومبخشان راه حقپرستان گذشته. درجبهه باطل هم وضع به همین منوال ادامه داشته است. بیتردید بین قیام امام حسین(ع) و قیام جهانی حضرت مهدی(عج) رابطهای عمیق وجود دارد و هر دو از یک چشمه، نشات میگیرد. عاشورا در ظهور ريشه دارد و ريشه ظهور، عاشورای امام حسين(ع) است. آرمان عاشورای امام حسين(ع) ظهور امام مهدی(عج) است و منتظران امام مهدی(عج) عاشورايی هستند. آنها که به عشق امام حسين(ع) به سر و سينه میزنند با دست ديگر تمنای فرج دارند، با يک چشم در رثای سيدالشهداء(ع) گريه می کنند و با چشم ديگر ندبه خوان امام زمان(عج) هستند. حسينيهها است که منتظران ظهور را پرورش میدهد. امروزه خلاصه تمام جريانهای حق در طول تاریخ، امام مهدی(عج) است. انسان اگر عاشورا را مقيد و محدود بکند نمیتواند يک منتظر واقعی باشد. امام حسين(ع) میخواهد که ما درس عاشورا را برای امروز و فردای خود فرا گيريم تا با ظلم نسازيم، دشمنانمان را بشناسيم و به امام زمان خویش معرفت داشته باشیم. از این رو پیوستگى و ارتباط امام حسین(ع) با آخرین حجت الهى حضرت بقیةاللّه عجل الله فرجه بسیار بارز و در خور تعمّق است؛ امام زمان عجل الله فرجه از تبار امام حسین علیه السلام است در بسیاری از روایات منقول از پیامبراكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بارها تصریح شده است كه منجى عالم بشریت حضرت مهدى(ع) از نسل امام حسین(ع) است. از جمله؛ پیامبراكرم (ص) در یكى از روزهاى آخر عمر مباركشان در حالى كه دستشان را به شانه امام حسین(ع)گذاشته بودند خطاب به دختر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) فرمودند: مهدى این امت از نسل این فرزندم است. دنیا به پایان نخواهد رسید مگر اینكه مردى از اولاد حسین(ع) قیام كرده جهان را باعدل و داد پر سازد...[1] ایشان در جاى دیگر در ضمن معرفى ائمه اطهار علیهم السلام مىفرمایند:امامان بعد از من دوازده نفرند كه نُه نفر از آنها از تبار فرزندم حسین(ع) است كه نهمین نفرشان قائم است این دوازده تن اهل بیت و عترت من هستند. گوشت آنها گوشت من و خون آنها از خون من است.[2] امیر مؤمنان علىبنابىطالب(ع) روزى به حضرت اباعبداللّه(ع) فرمودند:نهمین فرزند تو اى حسین، قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله است او دین خدا را آشكار ساخته و عدالت را در سرتاسر زمین حاكمیّت خواهد بخشید...[3] در این باره امام حسین (ع) نیز مىفرمایند:نهمین فرزند من، قائم به حقّ است خداوند به وسیله او زمین مرده را دوباره زنده خواهد ساخت و دین را حاكمیّت خواهد بخشید. او حق را برخلاف میل مشركان و دشمنان احقاق خواهد كرد.[4] اهداف عاشورا با قیام امام مهدى(عج) به ثمر مینشیند امام حسین(ع) با هدف زنده ساختن احكام قرآن و سنّت پیامبر اكرم(ص) و از بین بردن بدعتهایى كه در نتیجه حاكمیت بنى امیّه در دین ایجاد شده بود قیام كردند و در طول مسیر مدینه تا كربلا ضمن اشاره به انگیزه قیام شان فرمودند: من به منظور ایجاد اصلاح در امّت جدم رسول خدا(ص) قیام كردهام مىخواهم امر به معروف و نهى از منكر كنم و به همان سیره و شیوه مرسوم جدّم پیامبراكرم(ص) و پدرم علىبنابیطالب(ع) عمل میكنم.[5] از طرف دیگر وقتى اهداف قیام منجى عالم بشریت و ویژگیهاى حكومت جهانى آن حضرت را مورد بررسى قرار میدهیم همین اهداف و انگیزهها با تعابیر مشابه قابل مشاهده است. حضرت علىبنابیطالب(ع) در توصیف سیره حكومتى امام مهدى(عج) میفرمایند: هنگامى كه دیگران هواى نفس را بر هدایت مقدم بدارند او [مهدى موعود علیه السلام] امیال نفسانى را به هدایت بر میگرداند و در شرایطى كه دیگران قرآن را با رأى خود تفسیر و تأویل خواهند كرد او آراء و عقاید را به قرآن باز میگرداند. او به مردم نشان خواهد داد كه چگونه میتوان به سیره نیكوى عدالت رفتار كرد و او تعالیم فراموش شده قرآن و سیره نبوى را زنده خواهد ساخت.[6] امام باقر(ع) در روایتى میفرمایند: قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله مردم را به سوى كتاب خدا، سنّت پیامبر (ص) و ولایت على بن ابى طالب(ع) و بیزارى از دشمنان آنان دعوت خواهد كرد.[7] امام صادق(ع) میفرمایند: حضرت مهدى(ع) تمام بدعتهاى ایجاد شده در دین را در سرتاسر جهان از بین خواهد برد و در مقابل، تكتك سنتهاى نبوى را به اجرا در خواهد آورد.[8] آن حضرت درباره اصلاحات انجام شده توسط آن حضرت چنین میفرماید: قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله به همان شیوهاى كه پیامبر اكرم(ص) رفتار میكردند رفتار خواهد كرد آنچه از نشانه و ارزشها و شیوههاى جاهلیت كه باقى ماندهاند از میان برمیدارد و پس از ریشه كن كردن بدعتها احكام اسلام را از نو حاكمیّت میبخشد.[9] آرمان و اهداف سيد الشهداء(ع) که در زيارت عاشورا منعکس شده با بحث ظهور پيوند خورده است. ما اهداف امام حسين(ع) را آنقدر ادامه دار مي بينيم که میگوييم «ان يرزقنی طلب ثارک مع امام منصور». يعنی خطاب به امام حسين(ع) عرض میکنيم: کسی با اهداف شما میآيد و انتقام خون به ناحق ريخته شما را میگيرد، پاسخگوی دعوت شماست و ما دوست داريم در اين صحنه باشيم. قائم آل محمد(عج) منتقم خون امام حسین(ع) امام مهدی(عج) منتقم همه خونهای به ناحق ريخته شده و منتقم تمام ظلمهایی که در عالم صورت گرفته است؛ حتي اگر ظلمی توسط قابيل به هابيل شده باشد. امام مهدی(عج) پاسخ دهنده تمام ظلمهايی است که به بشريت شده است. يعنی وقتی حق نمايان شود و امام مهدی(عج) سراسر هستی را به قرب خدا بکشاند در اين صورت پاسخ دندان شکنی به تمام ظلمهای انباشته در طول تاريخ داده است. اهل باطل دست به دست هم دادهاند تا حق نمايان نشود ولی امام مهدی(عج) حق و حقيقت را به تمام هستی ارزانی خواهد داشت. قیام امام حسین(ع) علیه انحراف در حاکمیت جامعه اسلامی و به قصد اصلاح این انحراف انجام گرفت. با شهادت امام حسین (ع) هر چند این اصلاح فوری صورت نگرفت اما قیام هدف اصلاحی جایگزینی داشت و آن ضربه زدن به مشروعیت نظام حکومتی خلافت و بازکردن راهی برای بازگشت جامعه بشری به ساختار امامت و رهبری معصوم بود. بدین ترتیب امام مهدی (ع) منتقم واقعی جریان کربلا دانسته شده است زیرا انحراف در حاکمیت را از بین میبرد و رهبری جامعه در دست معصوم قرار میگیرد و حاکمیت از اهل باطل گرفته میشود. وقتى ازامام محمّدباقر(ع) سؤال میكنند كه چرا فقط به آخرین حجّت الهى قائم گفته میشود؟ آن حضرت در پاسخ میفرمایند: چون در آن ساعتى كه دشمنان، جدّم امام حسین(ع) را به قتل رساندند فرشتگان با ناراحتى در حالى كه ناله سرداده بودند عرض كردند پروردگارا! آیا از كسانى كه برگزیده و فرزند برگزیده تو را ناجوانمردانه شهید كردند در میگذرى؟ در جواب خداوند به آنان وحى فرستاد كه: اى فرشتگان من! سوگند به عزّت و جلالم از آنان انتقام خواهم گرفت هر چند بعد از مدّت زمان زیادى. آن گاه خداوند متعال نور و شبح فرزندان امام حسین(ع) را به آنان نشان داد و پس از اشاره به یكى از آنان كه در حال قیام بود فرمود: با این قائم از دشمنان حسین(ع) انتقام خواهم گرفت.[10] در تفسیر آیه «وَمَنْ قُتِلَ مظلوماً فقد جَعَلْنا لِوَلیّه سلطاناً...؛ هر كس مظلومانه كشته شود ما براى ولى او تسلطى بر ظالم قرار میدهیم»...[11] از امام صادق(ع) روایت شده است كه: مراد از مظلوم در این آیه، حضرت امام حسین(ع) است كه مظلوم كشته شد و منظور «جَعَلنا لِوَلیِّه سلطانا» امام مهدى(ع) است.[12] در دعاى ندبه نیز به این حقیقت با این تعبیر تصریح شده است: أینَ الطالِبُ بِدَمِ المَقتولِ بِكَربَلا. كجاست آن عزیزى كه پس از ظهورش خون شهید مظلوم كربلا را از دشمنان باز پس خواهد گرفت...[13]و هم چنین به دلالت روایات فراوانى شعار یاران امام مهدى(ع) پس از ظهور این جمله بسیار الهامبخش است: یالثارات الحُسَین علیه السلام.[14] اى بازخواست كنندگان خون حسین علیه السلام. امام مهدى(عج) هر صبح و شام به یاد حسین(ع) است در بخشى از زیارت «ناحیه مقدسه» در این باره میخوانیم: ...اگر روزگار وقت زندگى مرا از تو [اى حسین] به تأخیر انداخت و یارى و نصرت تو در كربلا در روز عاشورا نصیب من نشد، اینك من هر آینه صبح و شام به یاد مصیبتهاى تو ندبه میكنم و به جاى اشك بر تو خون گریه میكنم... بدون تردید این قبیل از تعابیر نهایت محبّت و دلبستگى حضرت مهدى(عج) رابه سیّد الشهداء(ع) نشان میدهد و ضرورت زنده نگه داشتن خاطره اباعبداللّه(ع) از جمله از طریق عزادارى براى آن حضرت را مورد تأكید قرار داده و عمق فاجعه كربلا و جنایت بنى امیه به اسلام و انسانیت را افشا میكند. در میلاد امام حسین(ع) یاد امام زمان شکوفا میشود و در نیمه شعبان یاد امام حسین(ع) روز سوم شعبان روز تولد امام حسين(ع) است، صحبت از امام مهدی(ع) میشود. در مفاتيح است زمانی که به همديگر تبريک میگوييم، امام زمان(عج) را ياد کنيم. اعمال شب نيمه شعبان از اعمال شبهای قدر هم بيشتر است. ولي با فضيلتترين اين اعمال، زيارت سيدالشهداء(ع) است. دشمنان ما معتقدند: «هويت شيعه امام حسين(ع) است و آرمانش امام مهدی(عج) است.»در مورد رابطه بين امام زمان(عج) و امام حسين(ع) فقط ما سخن نگفته ايم، بلکه دشمنان ما هم در اين مورد اظهار نظر کرده اند. چهارصد نفر از دانشمندان صهيونيست در "تل آويو" جمع شدند تا ببيند هويت شيعه و انقلاب اسلامي چيست. و مجموعه مقالات آنها به عنوان "انقلاب تشيع و مقاومت" چاپ شده است. آنها میگويند: «شيعيان با ياد امام حسين(ع) قيام میکنند و با ياد امام زمان(عج) قيامشان را حفظ می2کنند.» يعنی مهمترين دشمنان ما معتقدند:«هويت شيعه امام حسين(ع) است و آرمانشان امام مهدی(عج) است و دو نگاه سرخ و نگاه سبز دارند.» امام خمينی(ره) فرموده اند: «اين محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.» مردم را ياد عاشورا به خيابانها کشاند و پيروز شدند و ديگر نمیشود آنها را شکست داد. به خاطر اينکه انقلاب اسلامی مقياس کوچکی از جامعه جهانی امام زمان(عج) است و ما بايد پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب بسپاريم و ما زمينه ساز حکومتی ديگر هستيم. شيعه در هر کجای جهان باشد با ياد امام حسين(ع) زير بار ظلم نمیرود. چون يک آرمان بزرگ برای شيعه وجود دارد و آن ظهور حضرت بقيه الله(عج) است اين حرف دشمنان ماست. «چه خوش آيد که سر دلبران، گفته آيد در حديث ديگران» دشمنان ما اقرار و اعتراف به پيوند قضيه عاشورا و انتظار دارند. [15] بشارت امام حسين(ع) به ظهور منجی و بیان علائم ظهور امام حسين(ع) میفرمايد: «منا اثنى عشر مهديا» دوازده مهدي داريم «أولهم علي بن أبی طالب، و آخرهم التاسع من ولدی و هو القائم بالحق» نهمين نفر از فرزندان من می آيد او امام قائم بر حق است، «يحيی الله تعالى به الأرض بعد موتها، و يظهر به دين الحق على الدين كله و لو كره المشركون» اين بشارتي از امام حسين(ع) در مورد امام زمان(عج)[16] در حديثی ديگر امام حسين(ع) میفرمايد: «لو لم يبق من الدنيا الا يوم واحد لطول الله ذلک اليوم حتي يخرج رجلا من ولدي فيملأ الله الارض عدلا و قسطا کما ملئت جورا و ظلما، کذلک سمعت رسول الله» امام حسين(ع) میفرمايد: من از زبان جدم پيامبر(ص) شنيدم که اگر از دنيا يک روز باقی نماند، فردی از صُلب تو میآيد و جهان را پر از عدل و داد میکند. اين روايت از امام حسين(ع) اشاره به ظهور امام مهدي(عج) دارد. روايتی داريم که امام حسين(عج) در شب عاشورا در جمع ياران خود میفرمايد: «من از پيامبر(ص) شنيدم که تو در سرزمين طف کشته میشوی. خوشا به حال کسانی که تو را ياری میکنند اينها افرادی هستند که بعد از زمان ظهور، رجعت میکنند و فرزند تو را هم ياری میکنند.»در بسیارى از مسائل جزئى نیز امام مهدى(عج) با امام حسین(ع) پیوستگیها و ارتباطات قابل توجهى دارند كه از آن جمله است: - روز ظهور امام مهدى(عج) مقارن با روز عاشورا است. از امام باقر(ع) روایت شده است: قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله در روز شنبه كه مصادف با روز عاشورا؛ یعنى همان روزى كه حضرت اباعبداللّه(ع) به شهادت رسیدند قیام خواهد كرد.[17]- از مجموعه روایات به خوبى روشن مىشود همانگونه كه امام حسین (ع) نهضت خود را از مكه آغاز كردند؛ یعنى پس از خارج شدن از مدینه به مكه آمدند و از كنار بیتاللّه قیام خود را به مردم خبر دادند و به سمت كوفه حركت كردند، حضرت مهدى(ع) نیز از كنار بیتاللّه جهانیان را به بیعت با خود فرا خواهد خواند و آنگاه حركتهاى اصلاحى را تداوم خواهد بخشید و در نهایت مقرّ حكومتى خویش را در كوفه قرار خواهد داد. - حتى طنین صداى امام مهدى(عج) همان طنین صداى امام حسین(ع) است. إنّ صوت القائم یشبه بصوت الحسین(ع). صداى [گیرا و دلنواز] قائم شبیه [طنین خوش] صداى اباعبداللّه(ع) است.- پیام مهدى(ع) همان پیام حسین(ع) است كه فریاد میزند: اى مردم مگر نمیبینید به حقّ عمل نمیشود و از باطل خوددارى نمیگردد... امر به معروف و نهى از منكر كنار گذاشته شده است و احكام الهى و سنن پیامبر(ص) آشكار هتك میشود و... - برخى از یاران حسین(ع) پس از رجعت در ركاب امام مهدى(عج) به یارى آن حضرت خواهند پرداخت و حتى برخى از فرشتگانى كه جزء اصحاب امام حسین(ع) بودهاند در خدمت قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله خواهند بود و... فرهنگ نیوز
شنبه 2 خرداد 1394
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]
صفحات پیشنهادی
گریه پیامبر(ص) در هنگام تولد امام حسین(ع)/ حسین؛ نامی از سمت خدا
به مناسبت سالروز ولادت حضرت اباعبدالله ع گریه پیامبر ص در هنگام تولد امام حسین ع حسین نامی از سمت خدا شناسهٔ خبر 2587229 - جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸ ۳۹ دین و اندیشه > آیین ها و تشکل های مذهبی چون حسين ع متولّد شد خداوند به جبرئيل ع وحى كرد كه پسرى براى محمّد ص متولّد شیکی از مخاطبان اصلی امام حسین(ع)، نخبگان سیاسی و فرهنگی جامعهاند
حجت الاسلام پور امینی در گفتگو با مهر یکی از مخاطبان اصلی امام حسین ع نخبگان سیاسی و فرهنگی جامعهاند شناسهٔ خبر 2667008 - جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰ ۱۰ دین و اندیشه > آیین ها و تشکل های مذهبی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت امام حسین ع ريشه بسيارى از مصيبتسرکوب شیعیان توسط مصر و عربستان در جشن میلاد امام حسین (ع)
الیوم السابع نوشت سرکوب شیعیان توسط مصر و عربستان در جشن میلاد امام حسین ع نیروهای امنیتی مصر هم در پی تعطیلی تشکل شیعی الثقلین به رصد تحرکات شیعیان در برگزاری مراسم و فعالیت های مذهبی آنها اقدام کرده اند به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از سایت خبری الیوم السابعامام حسین(ع) در منابع اهل سنت
به مناسبت میلاد امام حسین ع امام حسین ع در منابع اهل سنت شناسهٔ خبر 2586515 - جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹ ۵۰ دین و اندیشه > آیین ها و تشکل های مذهبی رسـول گرامى اسلام فرمود به وسیله من آگاه شدید با على راه یافتید و هدایت شدید نیكى ها به واسطه حسن به شما عطا شد ولى سعادت و شقاگریه پیامبر(ص) در هنگام تولد امام حسین(ع) |اخبار ایران و جهان
گریه پیامبر ص در هنگام تولد امام حسین ع بنا بر اكثر منابع و مشهورترين روايات سال ولادت امام حسين ع سال چهارم هجرى است و عمر ايشان در وقت شهادت پنجاه و هفت سال بوده است کد خبر ۵۰۲۲۵۹ تاریخ انتشار ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸ ۵۰ - 22 May 2015 چون حسين ع متولّد شد خداوند به جبرئيلمددخواهی عالم اهل سنت از امام حسین(ع) صدای وهابی ها را درآورد + فیلم
توسل مددخواهی عالم اهل سنت از امام حسین ع صدای وهابی ها را درآورد فیلم بسیاری از کاربران وهابی در اینترنت با کافر و مشرک خواندن شیخ الجعفری درخواست برخورد با او را کرده اند به گزارش سرویس دینی جام نیوز انتشار فایل ویدیویی از حبیب علی زین العابدین الجفری عالم اهل سنت و مدیر ک«خروج سفیانی» یکی از علائم حتمی ظهور
خروج سفیانی یکی از علائم حتمی ظهور عيسى بن اعين گويد امام صادق عليه السّلام فرمود سفيانى از حتميّات است و خروجش در رجب خواهد بود و از آغاز خروج تا انجامش پانزده ماه به طول خواهد كشيد كه شش ماه آن در جنگ است و چون بر كشورهاى پنجگانه مالك شد نه ماه حكومت خواهد نمود و يك روز بنامی که خداوند برای فرزند فاطمه و علی انتخاب کرد/ محبت و دوستی امام حسین(ع) به همسر و دخترش
نامی که خداوند برای فرزند فاطمه و علی انتخاب کرد محبت و دوستی امام حسین ع به همسر و دخترش فرهنگ > دین و اندیشه - پرونده خبرآنلاین برای ولادت امام حسین دومین فرزند حضرت علی و فاطمه که درود خدا بر آنان باد لطفا منتظر بمانید ستاره محمدی خوش آمدی فایل صوتینمونهای از راهنماییهای امامحسین(ع) برای پاسداری از دین
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷ ۴۱ یک مدرس تاریخ و تمدنهای اسلامی گفت پاسداری از دین اسلام والاترین هدف سیدالشهدا ع بود که برای رسیدن به آن تلاش میکردند غلامحسین بشکنی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه خراسان در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی نامگذاری روز ولامعرفی دانشنامه امام حسین(ع)
به مناسبت سالروز ولادت امام حسین ع معرفی دانشنامه امام حسین ع شناسهٔ خبر 2667069 - جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱ ۴۳ دین و اندیشه > اندیشکده ها دانش نامه امام حسین ع با جستجو در بیش از پانصد مصدر تاریخی حدیثی فقهی تفسیری و کلامی آنچه را درباره زندگانی فردی و اجتماعی و نظریاتپیامک های ولادت امام حسین(ع)
سالروز ولادت ارباب مبارک پیامک های ولادت امام حسین ع با عرض تبریک ولادت سومین پیشوای جهان تشیع حضرت اباعبدالله الحسین ع پیامک هایی بدین مناسبت تقدیم می شود به گزارش سرویس دينی جام نیوز با عرض تبریک ولادت سومین پیشوای جهان تشیع حضرت اباعبدالله الحسین ع پیامک هایی بدین منامیلاد امام حسین علیهالسلام/ حاج محمود کریمی
میلاد ارباب میلاد امام حسین علیهالسلام حاج محمود کریمی امشب چشمام مثل بارونه جام دینی دانلود 501 لینک لینک ۳۱ ۰۲ ۱۳۹۴ - ۱۹ ۱۰فضایل امام حسین علیه السلام
ولادت عشق فضایل امام حسین علیه السلام كسی كه به زیارت قبر اباعبدالله الحسین ع برود و او را بشناسد كه امام واجب الإطاعه است یعنی خداوند بر همه بندگان واجب كرده كه از او فرمانبرداری كنند خدا گناهان گذشته و آینده او را می آمرزد و شفاعت او را در مورد هفتاد گنهكار می پذیرد به گزجایگاه امام حسین(ع) نزد پیامبر اعظم(ص)
جایگاه امام حسین ع نزد پیامبر اعظم ص پیامبر ص امام حسین ع را گرفت پس یک دستش را پشت گردن و با دست دیگر زیر گلوی کودک را گرفت و لب بر لبهای او گذاشت و بوسید و فرمود حسین از من است و من از حسینم هر که او را دوست بدارد خداوند دوستش بدارد امام حسین ع در سوم شعبان سال چهارآیا جزو شیعیان مورد نظر امام حسین (ع) هستیم!؟
آیا جزو شیعیان مورد نظر امام حسین ع هستیم بسیاری از قواعد فقهی و احکام خرید و فروش هم به این مساله اشاره دارند مانند غش در معامله که نوعی نیرنگ است احتکار که نوعی دو رویی و نفاق است تدلیس که فریبکاری است کم فروشی که عدم صداقت و حیله گری است و بسیاری دیگر از احکام در روایاروایت نویسنده ترک سنی مذهب از شیفتگیاش به امام حسین(ع)
در مراسم رونمایی کتاب عنوان شد روایت نویسنده ترک سنی مذهب از شیفتگیاش به امام حسین ع شناسهٔ خبر 2577457 - یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸ ۳۶ فرهنگ > کتاب کتاب شهید عشق نوشته احمد تورگوت نویسنده ترک اهل سنت در نمایشگاه کتاب رونمایی شد به گزارش خبرنگار مهر رمان شهید عشقفارس گزارش میدهد جایگاه امام حسین(ع) نزد پیامبر اعظم(ص) به روایت اهل سنت
فارس گزارش میدهدجایگاه امام حسین ع نزد پیامبر اعظم ص به روایت اهل سنتپیامبر ص امام حسین ع را گرفت پس یک دستش را پشت گردن و با دست دیگر زیر گلوی کودک را گرفت و لب بر لبهای او گذاشت و بوسید و فرمود حسین از من است و من از حسینم هر که او را دوست بدارد خداوند دوستش بدارد به-
دین و اندیشه
پربازدیدترینها