تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798648501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۱۰۹؛
کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها این هفته گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این نرم افزارها و بازی‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌ها بوده است.
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. به همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال




دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




نسخه ۳۱.۷.۰؛
به میل باکس خود سر و سامان دهید + دانلود
در حال حاضر همه افراد در جهان مجازی، هویتی برای خود دارند و امروزه بیشتر ارتباطات افراد در جهان به صورت مجازی انجام می‌پذیرد. از این رو داشتن حداقل یک حساب کاربری ایمیل برای همه ضروری است، چرا که دیگر به یکی از متداول‌ترین راه‌های ارتباطی تبدیل شده است. شاید بتوان گفت که بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را از طریق ارسال همین نامه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند. به همین منظور اگر شما از این دسته افراد هستید که بسیاری از کارهای خود را از این طریق انجام می‌دهید، باید به فکر یک نرم افزار خوب باشید که به شکلی بتوانید مدیریت نامه‌های الکترونیکی شما را برعهده بگیرید.



به میل باکس خود سر و سامان دهید + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

با این برنامه ضرب المثل ها را حدس بزنید+دانلود
نرم افزار آویزان برای یادگیری یا یاد آوری ضرب المثل ها با استفاده از یک بازی جذاب پیشنهاد خوبی است که حتی کل خانواده را درگیر خود می کند. ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته‌است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست،با این‌حال در سخن بکار می‌رود. دانشمندان و زبان‌شناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمهٔ ضرب‌المثل نیافته‌اند.گرچه در این راستا تحقیقات بسیار ارزشمندی انجام و تفاسیر معتبری نیز ارائه شده‌است.



حدس ضرب المثل



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

نرم افزاری برای محافظت از چشم + دانلود
قرارگرفتن در مقابل نورهای مضر صفحه نمایش که شامل طیف نورهای آبی است، اغلب باعث چشم درد، سردرد و بی خوابی می شود. جالب است بدانید که نور آبی حاصل از نمایشگر گوشی های هوشمند و تبلت ها، نسبت به نورهای دیگر بیشتر باعث اختلال در ریتم شبانه روزی ما می شوند، چون این طیف نور، بیشتر رنگدانه ملانوپسین شبکیه را تحت تاثیر قرار می دهد و از آنجا که سلول های حاوی این رانگدانه در تنظیم ریتم شبانه روزی نقش مهمی دارد، در نتیجه نور آبی باعث اختلال ریتم شبانه روزی و مانع خواب می شود.




با این نرم افزار از چشم‌های خود را محافظت کنید + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

روز بزرگداشت حکیم عمر خیام؛
رباعیات خیام برروی تلفن همراه + دانلود نرم افزار
حکیم ابوالفتح عمربن ابراهیم الخیامی مشهور به "خیام" فیلسوف و ریاضیدان و منجم و شاعر ایرانی در سال ۴۳۹ هجری قمری در نیشابور زاده شد. وی در ترتیب رصد ملکشاهی و اصلاح تقویم جلالی همکاری داشت. وی اشعاری به زبان پارسی و تازی و کتابهایی نیز به هر دو زبان دارد. از آثار او در ریاضی و جبر و مقابله رساله فی شرح ما اشکل من مصادرات کتاب اقلیدس، رساله فی الاحتیال لمعرفه مقداری الذهب و الفضه فی جسم مرکب منهما، و لوازم الامکنه را می‌توان نام برد. وی به سال ۵۲۶ هجری قمری درگذشت. رباعیات او شهرت جهانی دارد.



خیام



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

افزایش امنیت با مدیریت دسترسی برنامه ها به گوشی + دانلود
همان گونه که می دانید با نصب یک نرم افزار یا بازی در گوشی یا تبلت اندرویدی خود به صورت خودکار به آن برنامه اجازه می دهیم تا به برخی از قسمت ها و منابع تلفن همراه دسترسی پیدا کند. حال برای این که دسترسی های موجود به برنامه ها را مدیریت کنید، می توانید برنامه MyAndroidTools Pro را به صورت رایگان دریافت و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. از قابلیت های مدیریتی برنامه می توان به مواردی چون: نمایش تمام حساب های کاربری مربوط به برنامه ها و عملکرد آن ها، امکان فعال یا غیر فعال کردن دسترسی های مد نظر، دسترسی به دیتابیس برنامه و ... اشاره کرد.


افزایش امنیت با مدیریت دسترسی برنامه ها به گوشی + دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

تمامی ترفتدهای کیبورد را یکجا داشته باشید + دانلود
شاید شما هم از آن جمله از افراد باشید که در مورد ترفند های کیبورد زیاد چیزی نمی دانید و یا هم وقت آن را نداشته اید که بخواهید دنبال این چنین ترفند های باشید. نرم افزار ترفندهای صفحه کلید یک نرم افزار بسیار کارآمد و کاربردی برای کسانی که دوست دارند چیزهای جدیدی را به اندوخته خود اضافه کنند. مثلا گاهی اوقات خواسته باشید که یک را به حالت کشیده در آورید یا اینکه بخشی از متن را کشید و پرنگ کنید و بخش دیگر را عادی قرار دهید همه این ها نیازمند این است که این ترفند را بلد باشید. پیشنهاد می کنیم نرم افزار ترفندهای صفحه کلید را از دست ندهید.



صفحه کلید



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

ویژه اندروید؛
در کوهستان دوچرخه سواری کنید + دانلود
Runtastic Mountain Bike PRO  نامِ یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی دوچرخه سواران از سوی شرکت Runtastic است که توانسته بیش از 50 ویژگی مورد نیاز برای دوچرخه سواری را در خود جای دهد!



در کوهستان دوچرخه سواری کنید + دانلود///در حال کار


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

خطای دید چشم؛
تصاویری که حتی مغز را دچار اشتباه می‌کنند + دانلود
سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می کنیم. در واقع درک ما از جهان، بر اساس ترجمه اطلاعات بصری توسط مغز شکل می گیرد و این ترجمه، گاه به خطای باصره منجر می شود.



خطای دید



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای اندروید و iOS؛
عکس بگیرید و به صورت آنی ترجمه کنید + دانلود نرم افزار
امروزه وجود يک ديکشنری خوب در هر گوشی تلفن همراه لازم است. همه ما شاید علاقه ی شدیدی به یادگیری تمام زبان‌های دنیا داشته باشیم یا بخواهیم گردشگری که به شهر ما آمده است با آن مکالمه‌ی داشته باشیم، این امر ما را ملزم به نصب يک ديکشنري یا مترجم خوب براي ترجمه‌ي لغات و حتي متن می کند. نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي یا متن یا حتی خواندن تابلوهای که نمی توانیم آنرا بخوانیم به ما بدهد. وقتي سخن از ديکشنري و مترجم خوب و کاربردي در تلفن‌های هوشمند مي‌شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار گفتگو ترجمه مي‌باشد که از هر لحاظ ايده آل است. حتما تا به حال در زمينه‌ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزارهاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان گفتگو مترجم گوگل از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم برخوردار است. به همین منظور سرویس فضای مجازی نرم افزاری برای شما معرفی می‌کند که قطعا شگفت زده خواهید شد.



گوگل ترجمه



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

تهیه نسخه پشتیبان از رام گوشی اندرویدی + دانلود نرم افزار
رام یکی از قسمت های مهم گوشی های اندرویدی است که می تواند رابط کاربری و امکانات مد نظر شما را فراهم سازد، البته بیشتر کاربران اندرویدی با رام آشنا نیستند، حال اگر قصد بروز رسانی نسخه اندروید یا رابط کاربری گوشی تان به وسیله تغییر رام را دارید، می توانید قبل از انجام این کار از اطلاعات و ویژگی های رام فعلی تلفن همراهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت وقوع مشکل دیگر نگران سلامتی گوشی و اطلاعات تان نباشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مدیریت تنظیمات، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان به صورت زمان بندی شده، توانایی بازیابی ناحیه های کاربری و ... اشاره کرد.



(در حال کار)



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

یک برنامه ویرایشگر تمام عیار
جدیدترین ویرایشگر فایل‌های تصویری در گوشی شما + دانلود
ویرایشگر "Video Editor by Live Oak Video " یک برنامه کاربردی و جالب برای ادیت فیلم ها و فایل های تصویری در گوشی های هوشمند است که توانسته در سراسر دنیا بیش از 50 هزار کاربر را به خود جذب کند.



جدیدترین ویاریشگر فایل های تصویری در گوشی ما + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

نرم افزاری کاربردی برای ارتقاء سیستم + دانلود
به گفته شرکت مایکروسافت ارتقا و به روز کردن ویندوز 10 برای کاربران رایگان است. اکثر کاربران از سیستم خود اطلاع دارند که چه نوع رمی برای آن استفاده می شود،ولی دراکثر مواقع برای تعیین نوع رم مورد استفاده و اینکه در دستگاه شما پورت خالی برای اضافه کردن رم وجود دارد یا خیر باید دستگاه خود را باز کرده و چک کنید.


نننبرای ارتقا سیستم خود رم را



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

ویژه بزرگداشت فردوسی؛
دانلود کنید: شاهنامه به همراه داستان‌های آن برای اندروید
در مورد زندگی فردوسی افسانه‌های فراوانی وجود دارد که چند علت اصلی دارد. یکی این‌که به علت محبوب نبودن فردوسی در دستگاه قدرت به دلیل شیعه بودنش، در سده‌های اول پس از پایان عمرش کمتر در مورد او نوشته شده‌ است. دیگر اینکه به علت محبوب بودن اشعارش در میان مردم عادی، شاهنامه‌خوان‌ها مجبور شده‌اند برای زندگی او که مورد پرسش‌های کنجکاوانهٔ مردم قرار داشته‌ است، داستان‌هایی سرهم کنند. پدر فردوسی دهقان بود که در آن زمان به معنی ایرانی‌تبار و نیز به معنی صاحب ده بوده‌است که می‌توان از آن نتیجه گرفت زندگی نسبتاً مرفهی داشته‌است. در نتیجه فردوسی احتمالاً در کودکی مشکل مالی نداشته‌است و نیز تحصیلات مناسبی کرده‌است. بر اساس شواهد موجود از شاهنامه می‌توان نتیجه گرفت که او جدا از زبان فارسی دری به زبان‌های عربی و پهلوی نیز آشنا بوده‌است. به نظر می‌رسد که فردوسی با فلسفه یونانی نیز آشنایی داشته‌است.



بزرگداشت فردوسی



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

تبدیل تلفن همراه به یک تراز حرفه ای + دانلود نرم افزار
تا به حال برنامه های کاربردی مختلفی را برای سیستم عامل اندرویدی معرفی کرده ایم، این بار نوبت یک نرم افزار کاربردی برای تبدیل تلفن همراه به تراز سنج حرفه ای است. برنامه با استفاده از سنسور شتاب سنج و سایر سنسورهای کاربری به صورت دقیق وضعیت قرار گیری گوشی را در سطوح مختلف اطلاع رسانی می کند، از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت و رابط کاربری مناسب، استفاده از منابع دقیق سنسورها، پشتیبانی از قفل خودکار و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه به صورت رایگان و بدون هیچ تبلیغات داخلی عرضه شده است.



تراز (در حال کار)



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

ویژه اندرویدی ها؛
بازی تیر و کمان را در تلفن همراهتان تجربه کنید+دانلود
این بازی دارای یک رابط کابری زیبا و کاربر پسند است، که در عین سادگی گاهی شما را با چالش روبه رو می کند.


د.ود.و



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

نسخه جدید از راه رسید
معروفترین برنامه اکسپلور گوشی + دانلود
اگر از دارندگان گوشی های سیمبین بودید و حالا مدتی است که از سیستم عامل سیمبین به اندروید کوچ کرده اید مطمئنا فایل منیجر معروف"X-plore" را که یک فایل منیجر همه کاره برای گوشی های سیمبین به حساب می آید را می شناسید . این بار قصد معرفی نسخه اندرویدی از این فایل منیجر مطرح و دوست داشتنی را داریم که از لحاظ محیط کاربری  و کارایی کاملا قدرتمند و شبیه به نسخه سیمبین خود است .



کمتک



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

یک بازی نوستالژی ویژه اندرویدی ها + دانلود
شما با نصب این بازی به خاطرات دوران کودکی می روید که شاید در دنیای مجازی امروز خیلی کم رنگ شده است،این بازی در عین سادگی بسیار جذاب و پرهیجان است که شما را ساعت ها درگیر خواهد کرد.
نصب این باز یسیار ساده است و به راحتی می توانید وارد بازی شوید و با یک اشاره آن را شروع کنید .


یک بازی نوستالژی ویژه اندرویدی ها + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

به جنگ توپ های رنگی بروید
بازی توپ های حبابی + دانلود
بازی "Bubble Shooter" از آن دسته از بازی های پرهیجان است که شما را به یک مبارزه تمام عیار دعوت می کند.


بازی توپ های حبابی + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

ویژه اندروید؛
با هزار دالان ذهن خود را به چالش بکشید+دانلود
بازی "3D Maze Labyrinth" یک بازی ساده و در عین حال جذاب است که برای گوشی های اندروید طراحی شده است.


تنانتا



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

حرکت ورزشی دراز و نشست را به اندروید خود بیاورید + دانلود
Runtastic Sit-Ups PRO Trainer برنامه ای برای مسطح کردن و ساخت عضله شکم است! در واقع این برنامه با استفاده از حرکات دراز نشست به شما کمک می کند تا قسمت میانی بدن خود را به زیباترین شکل بسازید. این برنامه به عنوان یک مربی عمل می کند و با استفاده از آخرین علم های بدنسازی و تناسب اندام بهترین برنامه ها را در اختیارتان قرار می دهد.


دراز و نشست را به اندروید خود بیاورید + دانلود ///در حال کار


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   



گزارش از: سالار واعظی



دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




















اخبار مرتبط

جولان مدلینگ زیر پوست تهران + تصاویر
گریم جذاب ویشکا آسایش در فیلمی تازه + عکس




۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن