تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات جهانی تکواندو-روسیه مدال برنز بر گردن علیزاده/ پرونده بانوان با یک مدال بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسابقات جهانی تکواندو-روسیه
مدال برنز بر گردن علیزاده/ پرونده بانوان با یک مدال بسته شد
کیمیا علیزاده، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، نتیجه را به نایب قهرمان دوره قبل مسابقات واگذار کرد و مدال برنز را به گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: مدال برنز بر گردن علیزاده/ پرونده بانوان با یک مدال بسته شد



به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در ادامه آخرین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان، در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها رو در روی "مایو هامادا" از ژاپن (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان) قرار گرفت و در پایان با قبول شکست 5 بر 3، اولین مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در تاریخ تکواندوی زنان ایران را به گردن آویخت.
کیمیا علیزاده، تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان، روز گذشته برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، ابتدا به مصاف "ماگدالنا لپروسکا" از لهستان رفت و در پایان با نتیجه 10 بر صفر برنده شد، سپس در مرحله دوم با "مارتینا زوبسیک" از کرواسی، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن رقابت کرد که پس از تساوی 3-3 در راند طلایی به برتری رسید و با شایستگی به مرحله سوم راه یافت.
تکواندوکار شایسته کشورمان در سومین مبارزه نیز "چینه لویس" امریکایی را پس از تساوی 4-4، در راند طلایی از پیش رو برداشت و در ادامه، برای راهیابی به جمع 4 تکواندوکار برتر با "جید جونز" انگلیسی، قهرمان المپیک لندن و نفر اول رنکینگ المپیک و جهان رقابت کرد که در پایان با یک رقابت زیبا، جذاب و دیدنی 10 بر 9 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
این اولین مدال تاریخ تکواندوی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان است.
این دوره از مسابقات ار روز 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهانی با حضور 875 تکواندوکار از 144 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و امروز (دوشنبه) به پایان می رسد.
تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش بانوان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.
به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت. انتهای پیام/

94/02/28 - 17:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن