تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798284460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: آمریکا در منطقه به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی است/رصدهای سایبری و مقابله با جنگ الکترونیک


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل: آمریکا در منطقه به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی است/رصدهای سایبری و مقابله با جنگ الکترونیک
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکا در منطقه به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی است.
به گزارش نامه نیوز شامگاه پنج‌شنبه همایش دو روزه تخصصی مدیران‌کل پدافند غیرعامل استانداری‌های کشور با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل، معاون امنیتی‌ انتظامی وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل کشور و 28 مدیرکل استانداری‌های کشور در سالن همایش‌های اردو‌گاه کوثر این شهرستان برگزار شد. 


غلام‌رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در این همایش اظهار کرد: پدافند غیرعامل در مسئله مواد مخدر باید طوری عمل کند که یک نفر کمتر معتاد شود و یا اینکه در حوزه امنیتی یک قتل کمتر روی دهد و در دیگر موارد نیز این‌گونه عمل کند و این همایش‌ها باید جنبه موتور محرک داشته باشد. 


وی افزود: تهدیدات در هر منطقه از کشور با توجه به موقعیت خاص آن منطقه صورت می‌پذیرد و در هر استان ما با توجه به حوزه خاص آن منطقه و تهدیدات موجود در آنجا وارد عمل می‌شویم تا اینکه تهدیدات در آن منطقه خنثی شود. 


رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه سرمایه‌های کشور به چهار حوزه در پدافند غیرعامل تقسیم می‌شود، اضافه کرد: در حوزه نخست که سرمایه‌های فیزیکی و زیرساختی مانند ساختمان‌ها استو تا اندازه زیادی پایداری کشور به پایداری آنها بستگی دارد و در حوزه دوم سرمایه‌‌ها، انسانی هستند که همه کشورهای دنیا حفاظت از جان مردم را به‌ عنوان منافع ملی و حیاتی دنبال می‌کنند.


این مسئول به مأموریت‌های اساسی سازمان پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: این سازمان دو مأموریت اساسی مصون‌سازی زیرساختی و کالبدی کشور و پدافند در فضای سایبری که مسئولیت رصد تهدیدات و جلوگیری از رصدهای سایبری و مقابله با جنگ الکترونیک عهده‌دار است.


جلالی با تأکید بر آموزش جدی پدافند غیرعامل مسئولان، به مباحث تخصصی پرداخت و با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در کشور و موفقیت در به‌دست آوردن دستاوردهای خوب در این‎باره، تصریح کرد: پدافند غیرعامل تقابل جدی با تهدید‌ها است و ما تلاش کردیم ابتدا تهدیدهای امروزی را بشناسیم، تهدید‌ها امروزه نسبت به گذشته کاملاً متفاوت و نیازمند نگاهی تخصصی است.


وی به مسائل اخیر سیاسی و حرکت‌های جدید آمریکا برای ایجاد تشنج در کشور‌های اسلامی بدون حضور مستقیم اشاره کرد و افزود: سیاست‌های اخیر آمریکا برای ایجاد تشنج در منطقه با تشکیل گرو‌های تکفیری و تروریسیتی مانند داعش و نظایر آن و با وارد کردن مردم کشور‌ها در جنگ دیگر و حضور نیافتن خود در منطقه و جنگ‌های نیابتی است.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: مسئله پدافند عامل یک مسئله همیشگی و مستمر است و به یک مقطع خاص مربوط نمی‌شود و ربطی به دور و نزدیک شدن تهدید ندارد، بنابراین می‌توان گفت که پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است.


این مسئول با بیان اینکه مبانی تهدیدهای امروزی به‌نوعی دانش و فناوری است و می‌تواند در کنار خود هم فرصت تولید و هم فرصت تهدید برای ما فراهم آورد، یادآور شد: با وجود توسعه فناوری‌ها ما شاهد این هستیم که شکل‌های جدیدی از تهدید وارد این عرصه شود.


جلالی در پایان تبیین کرد: حوزه سوم، سرمایه‌های سایبری است که سرمایه تهدید‌ها در این حوزه در فضای مجازی شکل می‌گیرد، این تهدید‌ها در هر کشوری عملکردی متفاوت دارد، کشور ما از آن کشورهایی است که در این زمینه بر توسعه این فناوری تأکید بسیاری کرده است و در حوزه چهارم که هنوز به آن زیاد پرداخته نشده، سرمایه‌های معنوی و ملی کشور است که در قالب غرور و دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی قرار دارد.




منبع: فارس


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن