تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به دنبال اجرای قوانین بین المللی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: آمریکا به دنبال اجرای قوانین بین المللی نیست اصفهان – ایرنا – نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضمانت اجرایی برنامه هسته ای ایران، استقامت و مقاومت ملت ایران پشت سر رهبری است، گفت: آمریکا به دنبال اجرای قوانین بین المللی نیست و هیچ ضمانتی برای حرفهای او وجود ندارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسملین احمد سالک روز پنجشنبه در نشستی با عنوان بررسی ابعاد توافق نامه لوزان در اصفهان افزود : خوشبختانه مجلس در زمینه بررسی مساله هسته ای مسائل را رصد می کند و طرح سه فوریتی قطع مذاکرات را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: طرح دیگری به صورت یک فوریتی در هفته آینده تصویب خواهد شد که ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده، در خصوص مسائل اصلی نظام خط دهی می کند.
این نماینده مجلس گفت: ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم ولی به طرف آمریکایی هیچ اعتمادی نداریم از همین رو حرف تیم ایرانی برای ما حجت است و خطاها و اشتباهات آنها باید به صورت منطقی و به دور از تخریب بیان شود.
وی تصریح کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که اگر دور ایران را محصور کنند به خوبی می توانیم خود را تامین کنیم و صادرات نیز داشته باشیم.
همچنین عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیزدراین نشست با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در کشور های منطقه، گفت: مسائل منطقه با درایت و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی اداره می شود و هیچ زمانی مانند زمان کنونی موقعیت امروزی برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم نبوده است.
حمید رضا فولادگر ادامه داد: یکی از اهداف دشمن از تحریم ها فلج کردن اقتصاد ایران و فشار بر مردم بود و در همین راستا ناجوانمردانه ترین تحریم ها را در پیش گرفتند ولی تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه دشمن را وادار به نشستن پشت میز مذاکره کرده است.
وی تصریح کرد: حضور دشمن در میز مذاکره نشان از استقلال، عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران است و گرنه دشمن همواره تلاش کرده است به نظام اسلامی ضربه بزند و همین الان هم اگر فرصتی به دست آورد ضربه خود را خواهد زد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه هر گروه سیاسی بخواهد از فرصت مذاکرات برای ادامه حرکت خود و بقای خود در مدیریت سیاسی بهره جوید یک روال طبیعی است ولی قربانی کردن آرمانها و ارزشها، اصول و منافع ملی برای ادامه حضور خود در عرصه سیاسی چیزی جز خیانت نیست.
وی با بیان اینکه نباید مسائل اقتصادی را به سرنوشت مذاکرات گره زد، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته راجع به گره زدن مسائل اقتصادی به مذاکرات تذکر دادند و برخی از افراد منصف دولت نیز امروز این حقیقت را پذیرفته اند.
فولادگر تاکید کرد: تولید و اقتصاد مقاومتی را نباید معطل مذاکرات کرد.
وی با اشاره به جلسات متعدد مجلس با مذاکره کنندگان ایرانی گفت: خود مذاکره کنندگان نیز قبول دارند برخی مسائل را نادیده گرفته اند و قول داده اند در این مرحله این مسائل را مدنظر قرار دهند.
فولادگر خاطر نشان کرد: در صورتی که لغو تحریم ها روند تدریجی به خود بگیرد، اجرای تعهدات ایران نیز باید روند تدریجی پیدا کند.
این نشست یک روزه از سوی شهرداری و خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار شده است.
7134/ م / 6022



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن