تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805737797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه – پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان در یک نگاه – پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز پنجشنبه خود عنوان های «دلواپسان دغدغه انتخاباتی دارند» و «معین بازگشت؟» را برای انتشار به عنوان تیترهای برجسته انتخاب کرده است.


این روزنامه با انتخاب موضوع دلواپسان دغدغه انتخاباتی دارند، به عنوان تیتر یک نوشت: دکترحشمت الله فلاحت پیشه، استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و نماینده مجلس در دوره های هفتم و هشتم مجلس بوده است و در گفت وگو با «آرمان» درباره طرح سه فوریتی توقف مذاکرات عنوان می کند: «کسانی که طرح سه فوریتی را مطرح کرده اند، مولفه های منافع ملی را خوب نمی شناسند. طرح سه فوریتی در کشور ما اصلا سابقه ندارد. اینکه عده ای حتی توانایی به تصویب رساندن یک طرح یک فوریتی را در مجلس ندارند و نمایندگان با آنها همراهی نمی کنند، تلاش می کنند طرح سه فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح کنند، شائبه برانگیز است. در گذشته نیز طرح های خطرناکی از سوی این عده مطرح شده بود که هر کدام دارای پیامدهای سنگینی برای منافع ملی بود. در شرایط فعلی نیز طرح سه فوریتی به نوعی کشاندن کشور به یک «میدان مین» است. در شرایط فعلی دلواپسی انتخاباتی لرزش بر اندام منافع دیگر ما انداخته است».
روزنامه آرمان با انعکاس موضوع معین بازگشت؟، نوشت: «سلام دوباره معین به سیاست»؛ مشخص نیست اکنون می توان این عنوان را استفاده کرد یا نه چون شخصیتی که وزیر علوم دولت اصلاحات دارد به نحوی نیست که بتوان تصمیم قطعی او را دانست. او چهره علمی ای است که هیچ گاه آسیب های اجتماعی و سیاسی جامعه را فراموش نمی کند و به دور از حاشیه به دنبال راهکاری برای رفع آن می گردد. اگر او اخیرا در مراسم بازگشایی انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تربیت مدرس حضور یافته است تنها یک نشانه کمرنگ بازگشت معین به سیاست ورزی است اما به طور قطع تصمیم نهایی او را تنها خود می داند. در جمع دانشجویان اعلام کرده است قصد ورود به نهادهای انتخابی را ندارد چنانکه شرکت در انتخابات مجلس دهم را تکذیب کرده است. هیچ کس منکر غلبه چهره علمی معین بر چهره سیاسی او نمی شود و از همان روست که اخیرا گفته: «من در طی 10 سال گذشته که از دولت خارج شدم، قسمت مهمی از وقتم را صرف تاسیس نهادهای اجتماعی کردم زیرا فکر می کنم این نهاد ها می توانند زیرساخت های اصلی و بسترهای مهمی را برای احزاب فراگیر ایجاد کنند که این خود یک پروسه بسیار طولانی است. مردم باید آگاهی کافی را نسبت به احزاب و فعالیت سیاسی داشته باشند تا ضرورت آن را درک کنند.»
این روزنامه با انتشار عنوان آثارجنایت سعودی ها در یمن گریبان آنها را خواهد گرفت، می نویسد: رهبر معظم انقلاب به قضایای تاسف آور یمن اشاره و تاکید کردند: سعودی ها مرتکب خطای بزرگی در یمن شده اند و قطعا آثار جنایتی که مرتکب شده اند، گریبان خود آنها را خواهد گرفت. حضرت آیت الله خامنه ای عصر دیروز در دیدار فواد معصوم رییس جمهوری عراق و هیات همراه، عراق را کشوری بسیار مهم و تاثیرگذار در میان کشورهای عربی و اسلامی دانستند و با اشاره به شرایط بسیار تاسف آور منطقه از جمله در یمن و سوریه تاکید کردند: عراق با توجه جایگاه خود، قطعا می تواند در مسایل منطقه تاثیرگذار باشد و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود. رهبر معظم انقلاب، روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را بسیار عمیق و برادرانه خواندند و با استقبال از گسترش روز افزون این روابط، گفتند: روابط کنونی ایران و عراق در مقایسه با سالهای گذشته، بی سابقه است و این روند که نشان دهنده حکمت و درایت برادران عراقی است، باید همچنان ادامه یابد.
مذاکرات هسته ای با طعم فوتبال، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. حمید بعیدی نژاد، رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران روز نخست مذاکره در وین را «خیلی سخت» ارزیابی کرد ولی گفت که این روز دشوار با فریاد فوتبال دوستان اتریشی هنگام تماشای بازی بایرن مونیخ و بارسلونا به پایان رسید. مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اعضای هیات ایران برای مذاکرات هسته ای بامداد وارد وین شدند. در واقع تمام شب به رفتن به فرودگاه و پرواز شبانه گذشت تا تیم مذاکرات هسته ای کار خود را بدون فوت هیچ وقتی، از ابتدای روز آغاز کند. اتفاقا وقتی مشغول گرفتن اتاق هتل بودیم آقای کلمنت و همکارانش یعنی تیم کارشناسی اتحادیه اروپا نیز همان موقع وارد شدند... آخر شب که خسته به هتل برمی گشتیم، دیدیم جمعیت زیادی در لابی هتل تجمع کرده اند و سر و صدای زیاد و پرشوری هم در هتل برپاست. فهمیدیم مردم با شور و حرارت پخش مستقیم مسابقه بایرن مونیخ و بارسلونا را از تلویزیون های صفحه نمایشی بزرگ دنبال می کنند. یک چیز اینجا روشن است هواداران تیم بازنده البته ناراحت می شوند ولی لذت دیدن فوتبال اصلی است که هیچ گاه فدای احساسات صرف نمی شود. بیشتر مردم جز جمع اندکی می دانند که تیم مورد علاقه آنها همیشه برنده نیست. یادم می آید یکبار مهدی مهدوی کیا به این مطلب اشاره کرده بود که وقتی ما در آلمان فوتبال بازی می کردیم بازیگر، تماشاگر، مربی و داور همه از بازی لذت می بردند، ولی گفته بود در ایران امروز همه از بازیگر گرفته تا تماشاچی و مربی و داور تحت فشارهای شدید روحی هستند. امیدوارم شما فوتبالدوستان هم اگر تیم مورد علاقه تان امشب باخت ناراحت نشوید و از بازی لذت ببرید. می توانید حدس هم بزنید که اینجا در وین در پایتخت کشوری آلمانی زبان، تیم آلمانی طرفداران خاص خودش را هم داشته باشد. خب این هم به قول معروف شد گزارش شروع مذاکرات هسته ای با طعم فوتبال!»
گروه اطلاع رسانی**9348**



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن