تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803356480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالسازی تلگرام بیزینس به کمک تلگرام پرمیوم برای شماره های ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی::


تلگرام بیزینس

تلگرام بیزینس (Telegram Business) قابلیت جدید تلگرام برای برای کسب و کارها است که مدیریت و ارتباط و با مشتریان را آسان‌تر کرده است. این قابلیت تلگرام در نسخه رایگان آن وجود ندارد و کاربران ایرانی برای استفاده از آن باید اشتراک پرمیوم تلگرام را تهیه کنند که در ادامه با روند آن بیشتر آشنا می‌شویم.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) نسخه اشتراکی و ویژه تلگرام است که مزایا و ویژگی‌های زیادی را نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد که هر کدام از این ویژگی‌ها کاربردها خود را دارند ولی برای دسترسی و بهره‌مند شدن از این مزایا باید ماهیانه هزینه‌ای را بپردازید.

دلیل ارائه اشتراک پرمیوم تلگرام را می‌تواند به جبران هزینه‌های فعالیت تلگرام و درآمدزایی این شرکت ربط داد زیرا تلگرام سالیان سال با هزینه‌های شخصی موسس آن پاول دورف (Pavel Durov) فعالیت می‌کرد.

مزایای تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم ویژگی‌های زیادی را به نسخه اشتراکی خود اضافه کرده است که با هر آپدیت نیز این ویژگی‌ها بیشتر می‌شود.

محدودیت‌های دوبرابری

اولین مزیت تلگرام پرمیوم که با آن مواجه خواهید شد لیمیت‌های دو برابری نسبت به نسخه رایگان است. در حقیقت هر محدودیتی که برای عضو شدن در گروه‌ها و چنل‌ها، پین کردن چت‌ها، رزرو لینک‌ها و ذخیره کردن گیف‌ها دارید با (خرید تلگرام پریمیوم) نصف می‌شود و می‌توانید دو برابر افراد دیگر از این موارد استفاده کنید.

حذف تبلیغات

حذف شدن تبلیغات مزاحم نیز از دیگر ویژگی‌های نسخه پولی تلگرام است. با خرید این نسخه تبلیغات آزار دهنده‌ای که در چنل‌ها میبینید حذف می‌شوند و فقط محتوای خود کانال را مشاهده خواهید کرد.

استیکرها و ایموجی‌های خاص

مطمئنا ایموجی‌های برخی کانال‌ها و استیکرها را دیده اید که امکان ذخیره و یا کپی کردن آن‌را نداشته اید. این ایموجی و استیکرها مخصوص نسخه اشتراکی هستن و نمی‌توانید آن‌ها را در حالت عادی استفاده کنید.

سرعت دانلود بیشتر

محدودیت‌های اعمال شده روی سرعت انتقال داده بین شما و سرورهای تلگرام در نسخه پرمیوم کاهش یافته است و اولویت دانلود و آپلود با کاربران ویژه است که همین امر باعث شده سرعت تلگرام پریمیوم بسیار بیشتر از نسخه رایگان باشد.

تبدیل ویس به متن

از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلگرام Premium امکان تبدیل صوت به متن است که با استفاده از آن می‌توانید تمامی ویس‌های دریافتی را به متن تبدیل کنید و از گوش دادن به ویس‌ها بی‌نیاز شوید.

عکس پروفایل متحرک

در نسخه رایگان تلگرام امکان آپلود فیلم به عنوان عکس پروفایل وجود دارد ولی کاربران برای مشاهده آن باید پروفایل شما را باز کنند و در حقیقت تا لحظه باز شدن پروفایل مشخص نیست که عکس پروفایل شما متحرک است ولی با داشتن نسخه اشتراکی پروفایل متحرک شما حتی بدون کلیک روی پروفایل قابل مشاهده است.

مدیریت بهتر چت‌ها

از امکانات دیگر تلگرام پرمیوم می‌توان به ساختن پوشه‌های بیشتر و دسته بندی بهتر چت‌ها اشاره کرد. با تلگرام Premium امکان ساخت حداکثر 20 پوشه را دارید.

استوری

قابلیت استوری گذاشتن نیز از محبوب‌ترین ویژگی‌های تلگرام پرمیوم است. در حقیقت قابلیت استوری گذاشتن فقط در برخی کشورها رایگان نیست که ایران هم جزو آن‌ها است و برای استفاده از این قابلیت باید هزینه پرداخت کنیم.

تیک آبی تلگرام

مهمترین ویژگی‌ تلگرام پرمیوم برای کسب و کارها تیک آبی تلگرام است که می‌توانید با پرمیوم سازی اکانت خود از آن استفاده کنید و یک تیک آبی کنار نام خود اضافه کنید.

تلگرام بیزینس

تلگرام بیزینس از ویژگی‌ها نسبتا جدید تلگرام است که صاحبان کسب و کارها را مخاطب خود قرار می‌دهد و با اضافه کردن برخی ویژگی‌ها تلگرام را به بستری مناسب برای معرفی و فعالیت کسب و کارها بدل می‌کند.

تلگرام بیزینس چیست؟

تلگرام بیزینس (Telegram Business) در حقیقت اکانت تجاری تلگرام است که قابلیت‌های خاص ویژه کسب و کارها را در خود جای داده است. با فعال سازی تلگرام بیزینس و تبدیل اکانت تلگرام خود به یک حساب تجاری امکانات خاص تلگرام برای ارتباط با مشتریان و مدیریت بیزینس خود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مزایای تلگرام بیزینس

تلگرام بیزینس با امکاناتی که در اختیار مدیران بیزینس‌ها قرار می‌دهد فعالیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد و تاثیر مثبتی در بازدهی تجارت آن‌ها ایجاد می‌کند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

پاسخ‌های سریع

با استفاده از تلگرام بیزینس قابلیت ساخت پاسخ‌های (Quick Reply) های متناسب با بیزینس خود را خواهید داشت که شما را از پاسخ به چت‌های متعدد و سوالات پرتکرار بی نیاز می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید ساعات کاری و یا نحوه رزرواسیون، پرداخت و هر اطلاعاتی را که بخواهید تعریف کنید و مخاطبان با کلیک کردن روی آن‌ها اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند.

صفحه شروع اختصاصی



حتما دیده اید که وقتی می‌خواهید به فردی جدید پیام ارسال کنید استیکری متحرک وسط صفحه چت وجود دارد که با کلیک روی آن به عنوان اولین پیام ارسال می‌شود.

با فعال سازی حالت تجاری تلگرام امکان شخصی سازی این استیکر برای شما فعال می‌شود و می‌توانید آن را متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید.

اعلام ساعات کاری

از دیگر ویژگی‌های جذاب تلگرام بیزینس امکان اعلام ساعات کاری در پروفایل است. چه فروشگاهی فیزیکی داشته باشید چه پلتفرمی مجازی این گزینه می‌تواند اطلاعاتی درباره ساعات مراجعه و یا پاسخگویی به مشتریان ارائه دهد.

نمایش لوکیشن

همانند مورد بالا امکان نمایش لوکیشن و آدرس در پروفایل اکانت تجاری تلگرام وجود دارد می‌تواند کمک شایانی در پیدا کردن محل جلسه یا فروشگاه شود و از ایجاد پرسش‌های مضاعف جلوگیری کند.

پیام عدم حضور و پیام خوش‌آمدگویی

این مورد که شاید از قبل آن‌را در واتس اپ دیده باشید در صورت آفلاین بودن شما پیامی تعریف شده را به مخاطبان شما ارسال کند و آنان را مطلع کند.

همچنین می‌توانید یک پیغام خوش‌آمد گویی نیز تعریف کنید که هر فردی با ارسال اولین پیام به شما این پیام را دریافت کند.

برچسب گذاری چت‌ها

برچسب گذاری چت‌ها شاید پرکاربردترین ویژگی تلگرام Business باشد که به شما امکان دسته بندی و مدیریت پیشرفته‌تر چت‌ها را می‌دهد.

این مورد به خصوص برای پیگیری گفت و گوها بسیار پرکاربرد است و می‌توانید هر چت را با تگی مشخص برای پیگیری‌ها آتی برچسب گذاری کنید.

هوش مصنوعی اختصاصی

با فعالسازی Telegram Business امکان استفاده از ربات هوش مصنوعی اختصاصی خود را خواهید داشت که می‌تواند به مشتریان شما مشاوره‌ها و راهنمایی در مورد بیزینس شما ارائه دهد.

فعالسازی تلگرام بیزینس برای شماره‌های ایرانی

فعال سازی تلگرام بیزینس برای شماره‌های ایرانی فراهم است و نیازی به استفاده از شماره‌های مجازی و هزینه‌های بیشتر در این حوزه نیست و جالب است بدانید تلگرام بیزینس هزینه اضافی برای کاربران نخواهد داشت.

فعال سازی Telegram Business بسیار ساده است و تنها پیش نیاز و هزینه آن خرید تلگرام پرمیوم است که این مورد باعث شده است که تلگرام پرمیوم به خاطر مزایای متعدد خود و همچنین قابلیت‌های بیزینس خود برای کسب و کارها بسیار مناسب باشد.

 



برای فعال سازی تلگرام بیزینس کافی است پس از پرمیوم کردن اکانت خود، به تنظیمات این اپلیکیشن مراجعه کنید و روی Telegram Business کلیک کنید.

در این قسمت تمامی آیتم‌های موردنیاز کسب و کار و ارائه شده توسط تلگرام بیزینس موجود است و می‌توانید از تمامی امکانات معرفی شده در بخش قبل استفاده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن