تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت خانه بتنی پیش ساخته


واضح آرشیو وب فارسی::

ممکن است متوجه افزایش اخیر محبوبیت خانه های بتنی پیش ساخته شده باشید. در واقع، خانه های بتنی پیش ساخته برای مدت طولانی یکی از پایه های اصلی در اروپا بوده اند. اما در ایران، سازندگان خانه و خریداران بالاخره شروع به قدردانی از مزایای این مصالح ساختمانی بادوام و همه کاره کردند. ساخته خانه های بتنی با دستگاه بلوک زنی و دستگاه جدول زنی کار بسیار راحتی می باشد زیرا شما به راحتی بلوک های آماده بتنی می سازید.

در این راهنمای خانه های بتنی قصد داریم آنچه را که باید در مورد خانه های بتنی پیش ساخته بدانید را توضیح دهیم. ابتدا قصد داریم برخی از روش های مختلف ساخت خانه بتنی پیش ساخته را مرور کنیم. سپس، مزایا و هزینه‌ها را بررسی می‌کنیم.


ساخت خانه بتنی پیش ساخته

روش های ساخت خانه های بتنی

بتن به سادگی راه بهتری برای ساختن خانه ای بهتر است.

هنگامی که یک خانه بتنی می سازید، می توانید از بین تعدادی از روش های مختلف ساخت و ساز انتخاب کنید. بیایید در مورد هر یک از این گزینه ها با جزئیات بیشتر آشنا شویم.

بلوک های بتنی

بسیاری از خانه ها از بلوک های سیمانی ساخته شده اند. هنگامی که این بلوک ها ساخته می شوند، می توانند شامل عایق هایی باشند که به درستی در داخل آنها ساخته شده است.

به نظر می رسد بلوک های بتنی در برخی مناطق که دارای شرایط طوفان هستند، مانند فلوریدا، محبوب هستند. در مناطق دیگر، آنها آنقدر محبوب نیستند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در آن به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است از نقطه نظر ساخت و ساز یک انتخاب ایده آل باشند. 

ساخت و ساز پیش ساخته

بعدی در لیست ما از انواع ساختمان های بتنی برای خانه های سیمانی، بتن پیش ساخته است. این نوع ساخت دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. بتن برای اجزای سازه ریخته می شود و سپس به محل ساختمان حمل می شود.

بتن هوادهی اتوکلاو شده

یک نوع دیگر از ساخت بتن که باید بدانید بتن هوادهی اتوکلاو شده است. اگر بتوانید پخت با بتن را تصور کنید، این همان چیزی است که در مورد بتن هوادهی اتوکلاو شده اتفاق می افتد.

البته منظور ما از این به معنای واقعی کلمه نیست. اما عاملی که با سیمان و سنگدانه های ریز در این نوع بتن مخلوط می شود باعث انبساط آن می شود. شما می توانید کمی به آن فکر کنید که وقتی یک دستور غذا را تهیه می کنید، چه اتفاقی برای بلند شدن خمیر می افتد.


خانه بتنی پیش ساخته

نقل قول از عمران مدرن:

"مشتریانی که به فکر اجرای خانه های بزرگ تر می باشند، به دنبال استعلام لیست قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری هستند. بدیهی است که قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری از قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و یا قیمت خانه پیش ساخته 50 متری بیشتر است. البته این موضوع زمانی صادق است که از نظر سایر مشخصات همچون تعداد طبقات، پیچیدگی های طرح و … با هم مشابه باشند."

مزایای ساخت و ساز بتن مسکونی

با سیستم‌های نوآورانه خانه‌سازی بتنی امروزی، می‌توانید خانه‌های بتنی زیبایی را به هر سبکی با تمام مزایای اضافه‌شده مانند بهره‌وری انرژی، ایمنی و آرامش و بی‌صدا بسازید. اگر برای ساخت و ساز خود نیاز به مصالح و دستگاه های ساختمانی دارید کافیست با صادقی ماشین تماس بگیرید.

شماره 1 - قدرت

بتن به سادگی راه بهتری برای ساختن خانه ای بهتر است.

خرید خانه می تواند بزرگترین سرمایه گذاری زندگی شما باشد. اگر آن خانه با دیوارهای بتنی ساخته شده باشد، سرمایه گذاری شما به طور طبیعی از آسیب های ساختاری که می تواند توسط اثرات طبیعت ایجاد شود محافظت می شود.

به عنوان صاحب یک خانه بتنی، در حالی که در خانه ای زندگی می کنید که پناهگاه امنی برای خانواده شما فراهم می کند، از هزینه های نگهداری سالانه و انرژی کمتری بهره مند خواهید شد.

یک خانه بتنی هم از نظر ارزش و هم از نظر ایمنی یک سرمایه گذاری محکم برای خانواده شما است.

شماره 2 - بهره وری انرژی

بهره وری انرژی = انبوه ساخت و ساز بتن

نیازی به انیشتین نیست تا بفهمد که چرا خانه های بتنی نسبت به خانه های اسکلت چوبی انرژی کارآمدتر هستند. جرم بتن عبور گرما از دیوار را کند می کند. این بدان معنی است که با همان عایق، یک سازه بتنی در زمستان گرمتر و در تابستان خنک تر از خانه های اسکلت چوبی باقی می ماند. همچنین، یک دیوار بتنی به اندازه یک دیوار ساختمانی اسکلت چوبی نشتی هوا ندارد و نشت هوا درصد زیادی از اتلاف انرژی در خانه را تشکیل می دهد.

شماره 3 - سازگار با محیط زیست

یک مصالح ساختمانی طبیعی

در این عصر از بین رفتن منابع، ما باید مصالح ساختمانی خود را عاقلانه‌تر انتخاب کنیم و هزینه‌های منابع طبیعی را با مزایای یک ماده در طول عمر مفید آن متعادل کنیم. بتن از برخی از رایج ترین و فراوان ترین مواد معدنی زمین برای مواد خام خود استفاده می کند. 

7 عاملی که بر هزینه خانه های بتنی تأثیر می گذارد

  • روش ساخت  :ما تعدادی روش ساخت و ساز مختلف را برای خانه های بتنی با شما به اشتراک گذاشته ایم. هر کدام از آنها هزینه متفاوتی دارند. در واقع، بسته به کارایی فرآیندهای پیمانکاران فردی که با آنها کار می کنید، ممکن است تغییراتی در هزینه نیز وجود داشته باشد. بنابراین، این نیز یک ملاحظه است.
  • هزینه های حمل و نقل  :اگر قطعات بتنی پیش ساخته را برای استفاده در ساخت خانه خود دریافت می کنید، باید در مورد هزینه حمل و نقل آن قطعات فکر کنید.
  • اندازه : هر چه خانه بتنی بزرگتر باشد، هزینه ساخت آن بیشتر خواهد بود. با این حال، به خاطر داشته باشید که هزینه هر فوت مربع احتمالاً زمانی که در مقیاس بزرگتر می سازید کاهش می یابد.
  • شکل و طراحی: چیدمان کلی خانه بتنی شما بر میزان هزینه آن تأثیر می گذارد. خانه ای که در اصل فقط یک مکعب بتنی است، به اندازه خانه ای که دارای تعدادی بال در یک پیکربندی دقیق است، شما را اداره نمی کند. علاوه بر این، ممکن است مجبور شوید برای سطوح غیرعادی شکل (یعنی دیوارهای منحنی یا مواج) هزینه بیشتری بپردازید.
  • هزینه بتن: قیمت بتن روز به روز متفاوت است، درست مانند سایر منابع. بنابراین، زمان پروژه شما بر میزان هزینه آن تأثیر می گذارد. اگر می توانید، سعی کنید مواد پروژه خود را در زمانی که قیمت ها پایین است خریداری کنید. البته، تعیین بهترین زمان برای خرید ممکن است دشوار باشد، مگر اینکه درک خوبی از عواملی که ممکن است باعث افزایش و کاهش قیمت ها شود، داشته باشید.
  • هزینه های نیروی کار:هزینه نیروی کار که برای پروژه شما هزینه می شود را در نظر بگیرید، چه در یک کارخانه، چه در سایت شما یا هر دو. ممکن است بخواهید در اطراف خرید کنید تا ببینید کجا می توانید بهترین قیمت ها را پیدا کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که ارزان ترین نیروی کار ممکن است بهترین کار را انجام ندهد.
  • تکمیل  :در نهایت، تکمیل نمای داخلی و خارجی شما بر هزینه یک خانه بتنی، مانند درها، پنجره ها و سایر ویژگی ها تأثیر خواهد داشت.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن