تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802534206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک‌هاي توسعه اي نقش بسيار مهم و اساسي در توسعه اقتصادي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۲۹ب.ظ)
رييس موسسه توسعه و تحقيقات دانشکده اقتصاد تهران: بانک‌هاي توسعه اي نقش بسيار مهم و اساسي در توسعه اقتصادي دارند موج - دبير همايش نقش بانک‌هاي توسعه اي در توسعه اقتصادي کشورها از برگزاري اين همايش با همكاري بانك صنعت ومعدن و دانشگاه تهران خبر داد و گفت: بانک‌هاي توسعه اي نقش بسيار مهم و اساسي در توسعه اقتصادي کشورها ايفا مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، تيمور رحماني دبير اين همايش با تاييد اين خبر افزود: اين همايش روز ٢٠خرداد سال جاري در دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار مي شود که مباحثي نظير توسعه اي اقتصادي و بانك هاي توسعه‌اي، فضاي مناسب براي فعاليت بانك‌هاي توسعه اي، ماهيت فعاليت بانك‌هاي توسعه اي و تجربيات موفق در بانكداري توسعه‌اي مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
رييس موسسه توسعه و تحقيقات دانشکده اقتصاد تهران ادامه داد: در اين همايش كه به منظور بررسي نقش كليدي بانك‌هاي توسعه اي در فرايند توسعه كشور و بررسي ميزان تأثيرگذاري اين بانك‌ها براي برون رفت از مشكلات اقتصادي به اجرا درخواهد آمد، برخي از مقامات اجرايي كشور، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران ارشد بانك‌ها، اساتيد دانشگاه ها و صاحبنظران اقتصادي كشور حضور خواهند يافت.
وي به نقش بانك‌هاي توسعه اي در توسعه اقتصاد كشورها اشاره کرد و گفت: بانک‌هاي توسعه در دستيابي به توسعه صنعتي و اقتصادي کشورهايي کمتر توسعه يافته، نقش موثر و سازنده اي ايفا کردند. به همين دليل در سطح جهان به ايجاد و گسترش آنان کمک شده تا به عنوان ابزاري در اختيار برنامه هاي توسعه اقتصادي ملل جهان قرار گيرند.
رحماني تصريح کرد: تاکنون بيش از ٥٠٠ بانک و موسسه توسعه اي در کشورهاي صنعتي پيشرفته و در حال توسعه، تامين منابع مالي و هدايت سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي و غيرخصوصي در صنعت را بر عهده داشته اند که اين سرمايه گذاري‌ها بنا بر سياست‌هاي توسعه اقتصادي هر کشور، گسترش امکانات زير بنائي اقتصادي و توسعه بخش‌هاي مختلف صنعتي و اقتصادي را در بر مي گيرد.
دبير همايش نقش بانك‌هاي توسعه اي در توسعه اقتصاد كشورها معتقد است، بانک‌هاي توسعه اي در مسير کمک به حل مشکلات توسعه صنعتي و اقتصادي و رفع تنگناهاي موجود در کشور، مسئوليت و رسالت مهمي بر عهده دارند.
رييس موسسه توسعه و تحقيقات دانشکده اقتصاد تهران افزود: با توجه به توافقات هسته‌اي و لغو تحريم‌هاي بين المللي، نقش معرفي و ايجاد روابط بانک‌هاي توسعه اي با کشورهاي توسعه يافته در عرصه هاي بين المللي از اهميت فراواني برخوردار است. به ويژه اينکه بانک‌هاي توسعه اي در اعطاي تسهيلات و تامين منابع مالي پروژه هاي بزرگ صنعتي و معدني، نقش مهم و اساسي را ايفا مي کنند و مي توانند با تحکيم روابط با سرمايه گذاران خارجي و همچنين همکاري‌هاي بيشتر با فعالان بانکي و اقتصادي کشورهاي مختلف صنعتي و پيشرفته، نقش موثري در توسعه اقتصادي داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن