تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803061429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ، چراغ راه توسعه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فرهنگ، چراغ راه توسعه اقتصادي
سازمان امور مالياتي اکنون بر اين نکته اشراف و آگاهی دارد که در سال هایی که دستخوش تحولات گسترده در قوانين و ساختار است، بی هيچ اثبات بايد وارد اقليم فرهنگ شود و گام در مسيری نهد که مقصودی جز به بار نشاندن ثمره سال ها تلاش تلاشگران نظام مالياتی ندارد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،«فرهنگ و هنر» هر کشوری، رابطه نزديکی با شناخت و حفظ هويت ملی آن کشور دارد.


فرهنگ و هنر در عين حال که دو مقوله ی جدا از هم هستند ولی مکمل يکديگرند، به اين معنی که مهم‌ترين ميراث تاريخی بشر، فرهنگ اوست که وسيله تعامل و ارتباط او با دنيای پيرامونش به شمار می رود و هنر مهم‌ترين بخش فرهنگ است. هنرمندان ايرانی با الهام از ذوق و هنر ذاتي خود و تلفيق اين هنر با ظرافت‌های فرهنگ ملي مي توانند استادانه با خلق آثار هنری چون: نقاشی، طراحی، شعر، داستان نويسی، فيلمسازی، تئاتر، هنرهای تجسمی، رسانه‌های ديجيتال و غيره، ناملموس‌ترين واژه ها را معنا کرده و پيوندی عميق ميان مفاهيم پيچيده و مخاطبان برقرار کنند.


 شايد حال وقت آن رسيده که ما نيز از منظر اقتصادی، نگاه عميق‌تری به هنر و تاثير آن در دگرگونی يک فرهنگ و به عبارتي «فرهنگ‌سازی» داشته باشيم. با اين نگرش، سخن به گزافه نگفته‌ايم اگر بگوييم اقتصاد با عصای فرهنگ و هنر است که حرکت می کند و به چرخش در می آيد بويژه آن هنگام که هنر هنرمندان برای خلق آثاری بکار گرفته شود تا معنای ذهنی مخاطبان نسبت به مقوله‌اي همچون ماليات را دگرگون سازد و به تعبيری، هنر در راستاي اعتلای فرهنگ، توسعه اقتصادی و آباداني کشور بکار گرفته شود.


 سازمان امور مالياتي اکنون بر اين نکته اشراف و آگاهی دارد که در سال هایی که دستخوش تحولات گسترده در قوانين و ساختار است، بی هيچ اثبات بايد وارد اقليم فرهنگ شود و گام در مسيری نهد که مقصودی جز به بار نشاندن ثمره سال ها تلاش تلاشگران نظام مالياتی ندارد.


با اين نگاه، دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالياتی، فرهنگ را چراغ راه توسعه اقتصادی قرار داده و براي نخستين بار اقدام به برگزاری جشنواره ای ملي با رويکرد فرهنگی- هنری کرده است. جشنواره فرهنگ مالياتی با هدف بهره‌گيری از عنصر خلاقيت و نوآوری در ارتقای فرهنگ مالياتی، آشنا کردن عموم مردم با آثار پرداخت ماليات در جامعه و گسترش زمينه‌های فرهنگی و هنری نسبت به مقوله ماليات کليد خورد. علاقمندان می توانند با موضوعاتی از جمله ماليات و آبادانی کشور، ماليات و عدالت اجتماعی، ماليات و توسعه اقتصادی، ماليات و توسعه خدمات آموزشی، ماليات و توسعه زيرساخت‏های شهری، ماليات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، در چهار بخش اصلي هنرهای تصويری، هنرهای تجسمی، ادبيات و رسانه‌های ديجيتال، به رقابت بپردازند. با توجه به اينکه نخستين جشنواره فرهنگ مالياتی تا پايان ارديبهشت ماه تمديد شده علاقمندان می توانند به سايت سازمان امور مالياتی کشور به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR مراجعه و ضمن مطالعه آيين نامه و اطلاع از آخرين اخبار، با تکميل فرم شرکت در جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

نقش طرح جامع مالياتی در پيشبرد دولت الکترونيک
"درآمدهای مالیاتی" بهترین جایگزین برای رفع اتکای بودجه به نفت
با گسترش پایه‌های "مالیاتی" توان مالی کشور افزایش می‌یابد
کاهش وابستگي به "درآمد هاي نفتي" در گرو برنامه بلندمدت
بحران اقتصادي جهان و اثرات آن بر كشورها




۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن