تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798552272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Digital Tutors Game Character Bandle -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Digital Tutors Game Character Bandle mg_mahyar 02 بهمن 1388, 05:26Digital Tutors | Game Character Bandle 8 Gb | 16 CD | 29 hrs. 55 min | RS, HF & UP[/Center] * 1. Digital Tutors - Modeling Next-Gen Characters in Maya * 2. Digital Tutors - Detailing Next-Gen Characters in Zbrush * 3. Digital Tutors - Texturing Next-Gen Characters in Zbrush * 4. Digital Tutors - Animating Next-Gen Characters in Maya * 5. Digital Tutors - Pipeline Development with Maya and XNA * 6. Digital Tutors - Real-Time Shaders with XNA Learn the production workflow to next-gen game development and time-saving techniques for all stages of game development pipelines. Features low-poly modeling in Maya, sculpting and adding detail in ZBrush, texture painting in ZBrush, animation techniques in Maya, building real-time shaders, and deploying your game with Maya and XNA. Contains nearly 30 hours of project-based training for technical and creative artists. Included in this bundle: Modeling Next-Gen Characters in Maya Software Requirement: Maya 2008 and up Learn critical modeling techniques and a production workflow to creating clean topology, working within polygon restrictions, and building from reference art. Contains over 5 hours of project-based training for artists learning the creative processes of modeling characters for next-generation games. Detailing Next-Gen Characters in ZBrush Software Requirement: Maya 2008 and up ZBrush 3.1 and up, Maya 2008 and up Learn a production workflow and time-saving techniques for creating high-resolution geometry for use in games, methods of sculpting, generating and applying maps, and adding character enhancements for appeal. Contains over 5 hours of project-based training for artists learning the creative processes of modeling and sculpting characters for next-generation games. Texturing Next-Gen Characters in ZBrush Software Requirement: Maya 2008 and up Maya 8.5 and up, ZBrush 3.1 and up, Photoshop Learn a production workflow and time-saving methods for creating game-ready textured characters, texture painting techniques, and adding character enhancements for appeal. Contains over 4 hours of project-based training for artists learning the creative processes of texturing characters for next-generation games. Real-Time Shaders with XNA Software Requirement: Maya 2008 and up XNA Game Studio 2.0 Learn the fundamentals of real-time shaders and a time-saving workflow to creating real-time shaders with XNA. Contains over 4 hours of project-based training for technical artists learning the methods of real-time shading using XNA. Animating Next-Gen Characters in Maya Software Requirement: Maya 2008 and up Maya 8 and up* Learn a production workflow to game animation and time-saving methods for creating game-ready characters rigs, non-linear animation, and adding appeal. Contains over 6 hours of project-based training for artists learning character animation for next-generation games. * You may use Maya version 8.0 and up to follow along with the training. X-Ray Joints is the only feature that we discuss that is available in Maya version 2008 and up only. Pipeline Development with Maya and XNA Software Requirement: Maya 2008 and up XNA Game Studio 2.0, Maya 2008 and up Learn the fundamental workflow for next-gen game development and innovative techniques for seamlessly integrating Maya and XNA for game creation. Contains nearly 5 hours of project-based training for technical artists learning the methods of creating game content using XNA and Maya. 1. Digital Tutors - Modeling Next-Gen Characters in Maya s_mostafa_h 03 بهمن 1388, 08:52سلام ممنون از ارسال توتوریال ، اما دوست عزیز این بخش که مربوط به 3ds max می باشه ؟:sad: mg_mahyar 03 بهمن 1388, 11:46سلام ممنون از ارسال توتوریال ، اما دوست عزیز این بخش که مربوط به 3ds max می باشه ؟:sad: دوست عزیز بخش مقالات امورشیه و خیلی از بچه ها اینجا سر میزنند و خیلی ها هم ری براش کار میکنن و سعی کن در این موارد زحمت پست زدن به خودت ندی چون مربوط به وظیفه مدیر سایته که تذکر بده که که هنوز نادادن. :Mohsen: 03 بهمن 1388, 18:49دوست عزیز بخش مقالات امورشیه و خیلی از بچه ها اینجا سر میزنند و خیلی ها هم ری براش کار میکنن و سعی کن در این موارد زحمت پست زدن به خودت ندی چون مربوط به وظیفه مدیر سایته که تذکر بده که که هنوز نادادن. خیلی تند میری مهندس قرار نیست که اگه مدیر نمیبینه شما هر جا خواستی پست بزنی، قانون قانونه و وظیفه همه یادآوری اون شما که 282 پست زدی دیگه نباید اینطور فکر کنی! پس بگیم در قسمتای دیگه انجمنو تخته کنن دیگه! هان؟! mg_mahyar 05 بهمن 1388, 16:48شما ناراحتی تخلف گزارش کن خونتو کثیف نکن جای تشکر چرت بارم میکنید منم سع میکنم دیگه پستی ندم. مهرشاد pm2002 06 بهمن 1388, 14:32بابا به جای تشکر از دوستمونه:mad: .بابا اولا که اینجا جای مباحث اموزشی و مقالات هست و دوما 80% بچه ها برای گیر اوردن توتوریال ها میان توی این مبحث مهیار جان ادامه بده کارت عالیه و این جور مسایل رو هم بگذارید به عهده مدیران سایت لطفا شما دخالت نکنین Sherlock_Holmes 07 بهمن 1388, 00:22بابت لینکها ممنون mg_mahyar ... هم مایا بود ظاهرا هم زیبراش.. درسته؟ لینکها رو بذاری جایی که مربوط به خودش هست بهتره.. البته به نظرم باید یه بخشی برای کلا معرفی لینک ویدئو بذاریم تا اینجوری نشه.. شما میخوای لینکا به دست همه برسه و بچه ها هم نمیخوان نظم به هم بریزه و حق هم دارن.. هر دوتاش درسته.. اما جر و بحث نداره.. از تاپیک بعدی مطابق با موضوع بذاری ممنونت میشم.. اما این تاپیکو فعلا میتونی همینجا ادامه بدی، بعد منتقلش میکنم...




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن