تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798390277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ساخت انیمیشن با فلش -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش ساخت انیمیشن با فلش animations 09 ارديبهشت 1388, 02:37سلام دوستان. توی این تاپیک می خوام ساخت انیمیشن با Flash رو از ابتدا بگم تا برسیم به انیمیت کاراکتر و نکات ریزی که باعث می شه کار قشنگ بشه. من از فلش برای ساخت ساخت انیمیشن و ecard استفاده می کنم. قبلش بگم که تقریبا همه اینها رو تجربی یاد گرفتم. خیلی چیزها رو هنوز نمی دونم. پس اگه دیدین با روشهای بهتر یا ساده تر می شه انیمیشن ساخت، خوشحال می شم بگین. مخصوصا راجع به Flash CS4 و امکانات انیمیشن سازیش و گیرهایی که هنوز دارم، دوست دارم بعدا صحبت کنیم... فعلا چیزهایی که خودم بلدم رو می گم. آموزشها رو بصورت تصویری می ذارم. امیدوارم به درد بخور باشن. :rose: .......... شروع کار با Flash : اولش که Flash CS4 رو باز می کنیم، Flash File (ActionScript 3.0) l رو انتخاب می کنیم تا یه فایل جدید باز بشه. Animation- 01-.jpg ( Animation- 01-.jpg) برای راحتی کار، حالت پیش فرض فلش رو برای انیمیشن تغییر می دیم. برای این کار می ریم توی: Window Workspace Animatior (از بالای صفحه، سمت راست هم می شه انتخابش کرد. کنار search یه منوی کرکره ایه) :D Animation- 02-.jpg ( Animation- 02-.jpg) خب، قیافه ش اینطوری بهتر شد... من فلش رو برای یاد گرفتن به سه قسمت تقسیم می کنم: گرافیک - انیمیشن - برنامه نویسی - ابزارهای گرافیک برای کشیدن شکلها هستند. (منوی TOOLS در وسط صفحه) - انیمیشن که همون متحرک سازیه. (اصلش TIMELINE هست که در بالای صفحه ست) - برنامه نویسی هم که من شرمنده... سه چهار تا دستور بیشتر بلد نیستم، اونم از actionscript 2 . (اگه F9 رو بزنین، منوش کنار TimeLine در بالای صفحه باز می شه) Animation- 03-.jpg ( Animation- 03-.jpg) این تابلوئه دیگه... صفحه اصلی کارمون همین سفیده ست که وسطه. اسمش هست: Scene 1 منوی PROPERTIES هم در سمت راست برای تنظیم خصوصیت هاست، که قراره زیاد باهاش کار داشته باشیم. .......... خب... فعلا اینها بمونه تا بعدا تاپیک رو ادامه بدم. الان خوابم گرفته راستش. فعلا Avang2005 10 ارديبهشت 1388, 00:22سلام دوست من منم يه فايل آموزشي براي ساخت انيميشن داشتم ميگردم پيدا كردم حتما ميزارمش - فكر كنم قبلا تو انجمن بودش موفق باشيد animations 30 ارديبهشت 1388, 05:30شاید حرکت یه توپ ساده باشه، ولی کلی نکته توش هست. :wink: نکته ها و ترفندها رو با یه رنگ دیگه نشون می دم. .......... کشیدن توپ: اول یه صفحه جدید باز می کنیم. برای کشیدن یه دایره به عنوان توپ، ابزار Oval Tool رو انتخاب می کنیم. pic 04 Animation- 04-.jpg ( Animation- 04-.jpg) قبل از اینکه دایره رو رسم کنیم، رنگش رو می تونیم تعیین کنیم (از منوی Tools یا Color ). من اینجا حالت گرادیانت رو انتخاب می کنم تا توپه به نظر سه بعدی بیاد. pic 05 Animation- 05-.jpg ( Animation- 05-.jpg) می ریم توی صفحه، دایره رو می کشیم (برای اینکه دایره کاملا گرد بشه، روی کیبورد Shift رو نگه می داریم). دایره رو بالای صفحه می کشم، چون می خوام توپ روی هوا باشه، بخوره زمین، دوباره بره هوا... pic 06 Animation- 06-.jpg ( Animation- 06-.jpg) گرادیانتش زیاد تعریفی نداره. می خوام اینطور به نظر بیاد نور از کنار تابیده بهش. پس همین طور که دایره انتخابه، ابزار Gradient Transform Tools رو انتخاب می کنم. pic 07 Animation- 07-.jpg ( Animation- 07-.jpg) موس رو می بریم تقریبا وسط شکل که قیافه ش شبیه فلش چهار سر بشه. حالا مرکزش رو می گیریم و جا به جاش می کنیم. بعد موس رو می بریم به سمت مداری که دور شکلمونه، جایی که یه مربع و دو تا دایره هست. روی دایره وسطی کلیک می کنیم و محیط گرادیانت رو یه کم بزرگتر می کنیم (مثل شکل 8). pic 08 Animation- 08-.jpg ( Animation- 08-.jpg) یادتون نره فایلتون رو save کنین... یه نکته مهم برای آدمهای مبتدی: از الان دیگه حواستون باشه که همش باید توی Scene 1 باشید. یعنی نباید روی شکلی که کشیدین دو تا کلیک کنین. (چون اگه group باشه یا بعدا که Symbol ش می کنیم، ممکنه برید توشون و همه چیز به هم بریزه). از کجا بفهمیم توی Scene 1 هستیم یا نه؟ مطابق شکل، جلوی عکس کلاکت فقط و فقط باید نوشته شده باشه: Scene 1 . اگه جلوش نوشته های دیگه ای هم دیدین، روی Scene 1 کلیک کنین تا موقعیتتون همیشه توی صفحه اصلی باشه. :wink: pic 09 Animation- 09-.jpg ( Animation- 09-.jpg) حرکت دادن با روش Classic Tween - مراحل مقدماتی: بعد از اینکه شکلمون رو کشیدیم، ابزار Selection Tool رو انتخاب می کنیم. دور شکلمون یه کادر بزرگ می کشیم تا همه ش انتخاب بشه. حواسمون باشه که باید همش درست انتخاب بشه. اگه شک داریم که خوب انتخاب کردیمش یا نه، بهتره در منوی TimeLine (در بالای صفحه)، روی فریم اول یه کلیک کنیم. pic 10 Animation- 10-.jpg ( Animation- 10-.jpg) بعد از اینکه شکلمون رو انتخاب کردیم، روی کیبورد F8 رو یک بار می زنیم. یه صفحه باز می شه به اسم Convert to Symbol. اسمش رو می ذاریم مثلا Ball و در قسمت Tipe می ریم Movie Clip رو انتخاب می کنیم. و Ok رو می زنیم. pic 11 Animation- 11-.jpg ( Animation- 11-.jpg) حالا شکلمون رفته توی Library یا کتابخونه که در سمت راست صفحه معلومه. کتابخونه توی فلش خیلی باحاله. اگه درست ازش استفاده کنیم، می تونیم انیمیشن ها رو فوق العاده کم حجم بسازیم. شاید اولش آدمهای مبتدی اذیت بشن وقتی باهاش کار می کنن. ولی قلق هاش که دست آدم بیاد، می فهمه که چه شاهکاریه... - انیمیت: مراحل مقدماتی تموم شد. حالا می ریم سراغ انیمیت کردن. می خوام توپ روی هوا باشه، بعد بیاد بخوره زمین، بعد دوباره بره هوا. الان توپ روی هواست. موس رو می بریم روی TimelLine (در بالای صفحه) و روی فریم مثلا 15 یه کلیک می کنیم. pic 12 Animation- 12-.jpg ( Animation- 12-.jpg) بعد دکمه F6 روی کیبورد را می زنیم تا در فریم 15 ، یک keyframe درست بشه. pic 13 Animation- 13-.jpg ( Animation- 13-.jpg) حالا توپ رو جا به جا می کنیم. می بریمش پایین. ترجیحا برای پایین بردن توپ، به جای موس از فلش روی کیبورد استفاده کنین تا توپ دقیقا در جای خودش پایین بره. فلش روی کیبورد کنده؟ توپه خیلی آروم می ره پایین؟ shift رو هم نگه دارید که سریعتر بره. :wink: حالا اگه روی فریم اول کلیک کنین، توپ بالاست، ولی وقتی روی فریم 15 کلیک کنین توپ پایینه: pic 14 Animation- 14-.jpg ( Animation- 14-.jpg) حالا روی یه فریم بین 1 تا 14 رایت کلیک می کنیم و Create Classic Tween رو انتخاب می کنیم. pic 15 Animation- 15-.jpg ( Animation- 15-.jpg) رنگ فریم های روی TimeLine بنفش می شه. یه فلش هم می یاد روش. pic 16 Animation- 16-.jpg ( Animation- 16-.jpg) اگه دکمه Enter روی کیبورد رو بزنیم، انیمیشن توی محیط Flash یه بار پخش می شه. ولی اگه Ctrl + Enter رو بزنیم، یه خروجی swf برامون می گیره: pic 17 Animation- 17.gif خب، حرکت رو ساختیم. ولی چرا توپه وقتی می رسه پایین، یه هو غیب می شه؟؟ ما پایین رفتن توپ رو ساختیم. ولی بالا رفتنش رو نساختیم. توپ از فریم 1 تا فریم 15 می یاد پایین، حالا باید از فریم 15 تا فریم 30 به سمت بالا حرکت کنه. پس روی فریم 30 کلیک می کنیم و F6 روی کیبورد رو فشار می دیم. توپ رو باز دوباره می بریم بالا. pic 18 Animation- 18-.jpg ( Animation- 18-.jpg) بین فریم 15 تا 29 روی Timeline رایت کلیک می کنیم و باز دوباره Create Classic Tween رو انتخاب می کنیم. pic 19 Animation- 19-.jpg ( Animation- 19-.jpg) روی کیبورد Ctrl + Enter رو می زنیم تا نتیجه رو ببینیم. pic 20 Animation- 20.gif دو تا مشکل داره. اول اینکه توپ وقتی بالاست تیک می خوره. دوم اینکه زمان بندیش افتضاحه. کجای این شبیه یه توپه که می خوره زمین هوا می ره؟! مشکل اول: توپ وقتی بالاست تیک می خوره. دلیل: در فریم اول، توپ ما بالاست. در فریم آخر هم توپ ما بالاست. این دو تا باید دقیقا در یه مکان باشن. ولی چون ما بصورت دستی توپ رو بالا و پایین بردیم، جاهاشون یه کم فرق می کنه با هم. راه حل: روی فریم 30 (آخرین فریم) در TimelLine کلیک می کنیم و توپ را پاک می کنیم (با استفاده از Delete روی کیبورد). شکل فریم های TimeLine اینطوری می شه: pic 21 Animation- 21-.jpg ( Animation- 21-.jpg) حالا به فریم اول می ریم، توپ رو انتخاب می کنیم، و Ctrl + c روی کیبورد رو می زنیم تا توپ کپی بشه. بعد به فریم 30 که الان خالیه می ریم، و Shift + Ctrl + v رو می زنیم تا شکل دقیقا سر جایی که باید باشه ظاهر بشه. حالا وقتی Ctrl + Enter رو بزنیم، دیگه تیک نمی خوره، فقط یه لحظه مکث داره که بعدا بهش می رسیم. :D pic 22 Animation- 22.gif مشکل دوم (زمان بندی صحیح) رو توی پست بعدی می گم. منبع: مجیدآنلاین نویسنده: ا . فروهری Avang2005 30 ارديبهشت 1388, 19:06سلام دوست من با تشكر از دوست خوبم animations عزيز خيلي كارت عالي بود موفق باشيد BioDread 30 ارديبهشت 1388, 19:19:-< .:BEHNAM:. 09 تير 1388, 10:57انیمیشن جان ادامه بده.قول میدم این از اون تاپیک های ستاره دار داغ میشه. ما طالبیم. B E H N A M 30 تير 1388, 22:18بسیار عالی بود . ما هم منتظر ادامه آموزشها هستیم . تازگیا خوشم اومده فلش یاد بگیرم ... animations 15 آذر 1388, 20:00آموزشی که شروع کرده بودم به خاطر مشغله کاریم نصفه موند. این آموزش رو امروز توی اینترنت دیدم که از یه کتاب عالی ترجمه شده. امیدوارم همونطور که اون کتاب به درد من خورد، این ترجمه کوتاه به درد شما هم بخوره. .......... عنوان آموزش : Character Animation in Flash نام تهیه کننده : امیر پروای بی شک مبحث آموزش : Animation نرم افزارها : Flash منبع: خيلي از انيماتور ها از نرم افزار Macromedia Flash براي دست يابي به انيميشن هاي برداري با جزئيات بيشتر استفاده مي كنند. يكي از قدرت هاي برنامه Flash سليس بودن آن در فرايند توليد است. من يك سري تكنيك هاي شخصي ابداع كرده ام كه مي تواند به شما كمك كند اجزاء مختلف يك انيميشن پيچيده را مديريت كنيد و بسازيد. در اين مقاله، من چند تا از بهترين اسرار ساخت انيميشن خودم را فاش كرده ام كه ما را از يك اسكيس (طراحي سريع) ساده كاراكتر به يك انيميشن كامل Flash مي رساند. شما براي انجام مراحل اين مقاله نياز به برنامه Macromedia Flash Professional 8 و فايل نمونه mudbubble_boy.zip هستيد. اين مقاله براي افراد مبتدي تهيه شده، بنا براين تمام افرادي كه تجربه كار با Flash را دارند مي توانند اين مقاله را مطالعه كنند. در باره نويسنده: Chris Georgenes هنرمند و انيماتوري است كه بدون وابستگي به هيچ حزبي، تمام وقت در حال فعاليت براي سايت ها، CD ها و برنامه هاي تلويزيوني است. او براي شركت هاي زير فعاليت داشته: Pileated Pictures LucasArts Universal Records Plot Developers AOL در اين ميان او طراحي و نگه داري از سايت را در پرونده خود دارد، و سايت به عنوان سايت آموزش Flash ايشان مي باشد. Chris همچنين عضو گروه Macromedia مي باشد. نقاشي در Flash: برنامه Flash‌ داراي چندين ابزار نقاشي براي خلق كاراكتر هاي كارتوني و ... است. هر كدام از اين ابزارها نتيجه منحصر به فرد خود را دارند. همچنان كه شما با اين ابزارها بيشتر آشنا مي شويد شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه بهترين ابزار را براي كار خود انتخاب كنيد كه براي خلق سبك هنري خودتان مناسب است و سايز فايلي را كه انتظار داريد را براورده كند، اين فقط يك سبك سنگين كردن اين است كه مي خواهيد دانلود فايل شما چقدر طول بكشد و چه كيفيتي از كار خود انتظار داريد. در اين بخش من نگاهي به هر يك از ابزارهای نقاشي در Flash خواهم انداخت و درباره مناسب چگونگی کاربردشان بحث خواهم كرد. ابزار Brush يا قلم مو: ابزار Brush كه در عكس زير مي بينيد، تقريبا روان ترين ابزار است، مخصوصا وقتي كه با حساسيت فشار قلم تركيب شود. نقاشي با ابزار Brush دقيقا همانند نقاشي با اشياء مي باشد. ابزاري است كه وقتي از حساسيت فشار و خاصيت كج شدن در آن استفاده مي شود، كه خيلي طبيعي به نظر مي آيد. شركت Wacom يكسري قلم نوري مي سازد كه نيازي به باطري ندارند، بي سيم مي باشند و همچنين در سايز هاي مختلف ساخته مي شوند كه به خوبي با برنامه Flash كار مي كند، وقتي كه Wacom مي تواند به جاي موس شما عمل كند، ديگر چه نيازي به ماوس در موقع نقاشي داريد؟ كار كردن با قلم نوري و Flash خيلي بهتر است تا به تنهايي با Flash كار كنيد. بسياري از طراحان ديجيتال كه با برنامه هاي مختلف گرافيكي و انيميشن مانند Adobe Photoshop، Adobe Illustrator و Macromedia Freehand كار مي كنند، قلم نوري يكي از ابزار هاي اصلي آنهاست. اما نترسيد، اگر در حال حاضر صاحب صفحه و قلم نوري نيستيد، فعلا مي توانيد از ابزار Brush استفاده كنيد ولي خاصيت كج كردن قلم و فشار قلم در دسترس نخواهد بود. اگر يك صفحه و قلم نوري با قابليت حساسيت به فشار داريد، انتخاب ابزار Brush دو حالته مي شود كه انتخاب هر كدام كيفيت خط منحصر به فرد خود را دارد. در پايين ترين قسمت جعبه ابزار خود، شما متوجه دكمه حساسيت فشار و خاصيت كج كردن قلم مي شويد (به تصوير 2 نگاه كنيد)، با انتخاب يكي از اين ابزار يا هر دوي آنها، نتايج گوناگوني را در موقع استفاده از اين قلم خواهيد ديد. تصوير 3 نشان مي دهد كه در موقع استفاده از ابزار Brush چه اتفاقي مي افتد، نتيجه تصوير چپ يك "شكل" يا Shape است، يعني از اطراف داراي نقاط برداري مي باشد، هر چه تعداد نقاط بيشتر باشد اندازه يا سايز فايل نيز بزرگتر خواهد شد. من اين شكل را با صفحه و قلم نوري مجهز به حساسيت به فشار رسم كرده ام، به نوك تيز بودن انتهاي خط و كلفتي نازكي آن توجه كنيد كه با حساسيت فشار قلم به وجود آمده اند. من شكل سمت راست را نيز با ابزار Brush رسم كرده ام، البته اين بار خاصيت كج كردن قلم و حساسيت به فشار را خاموش كردم. ابزار Brush‌ داراي گزينه هاي متعددي است كه باعث مي شوند افكت هاي ويژه اي به وجود آوريد (در تصوير 4 نشان داده شده). · حالت عادي (Normal): روي خط ها (Line) و رنگهاي (Fill) لايه جاري را پر مي كند. · حالت پر كردن رنگها (Paint Fills): درون يك رنگ را پر مي كند و بيرون آن را نيز رنگ مي كند، يعني با خطوط كاري ندارد. · حالت رنگ كردن پشت (Paint Behind): پشت خطوط و رنگها را پر مي كند. · حالت رنگ كردن نواحي انتخاب شده (Paint Selection): به شما اين امكان را مي دهد كه فقط نواحي انتخاب شده را رنگ كند. · حالت رنگ كردن درون (Paint Inside): وقتي كه شروع به نقاشي كردن درون يك رنگ كنيد شما را از خارج شدن از خطوط محافظت مي دارد. رسم اشكال: رسم اشكال يكي از خصوصيات جديد Flash 8 مي باشد و به شما اين امكان را مي دهد كه اشكال مجزا از هم رسم كنيد كه مستقل هم باشند، آن روزها كه بايد همه اشكال را در يك لايه مجزا رسم مي كرديم تا در همديگر تداخل و برش ايجاد نكنند گذشته است. با Flash 8 شما به سادگي با فعال كردن Object Drawing يا با فشار دكمه J اين گزينه را كه بخشي از تمام ابزار هاي نقاشي است (قلم، مداد، خودكار، بيضي و مستطيل) را روشن يا خاموش كنيد (تصوير 5). براي آنهايي كه با نرم افزارهاي Macromedia FreeHand يا Adobe Illustrator آشنا هستند، اين گزينه براي آنها جديد نمي باشد ولي در Flash 8‌ اين گزينه به تازگي اضافه شده است. همان طور كه در تصوير 6 مي بينيد، رسم يك شكل روي يك شكل ديگري كه قبلا وجود داشت باعث مي شود يك قسمت از شكل زيرين برش بخورد. به اين نوع نقاشي نوع تركيبي يا Merge مي گويند. اين نوع نقاشي موقعي مفيد است كه بخواهيم با برش دادن قسمت هايي از يك شكل، يك شكل جديد به وجود بياوريم. وقتي شما يك شكل را با استفاده از گزينه Object Drawing رسم مي كنيد، اشكال در يكديگر اختلال ايجاد نمي كنند و همديگر را برش نمي دهند. شما مي توانيد اشكال را روي هم رسم كنيد بدون اين كه آنها با يكديگر تركيب شوند (تصوير 7). اين گزينه موقعي مفيد است كه بخواهيد اشكال را بعدا جابجا كنيد يا فقط بخواهيد آنها مجزا از هم بمانند. من اين شخصيت كارتوني را كاملا با استفاده از ماوس و ابزار هاي مستطيل و بيضي خلق كرده ام. اصلا نيازي به استفاده از صفحه و قلم نوري Wacom براي تركيب با ابزار قلم نداشتم. من به راحتي مي توانستم ابزار Brush‌ را انتخاب كنم، اما استفاده از ابزار هاي رسم شكل كيفيت خيلي خوب و تميزي را به وجود مي آورد. ابزار Brush‌ مي تواند باعث به وجود آمدن نقاط غير ضروري بسياري شود كه باعث مي شود اندازه فايل بزرگ شود و اگر بخواهيم شكل را دوباره ويرايش كنيم بسيار سردرد آور خواهد شد. در طراحي كاراكتر اين پسر من تا حد امكان به دنبال اشكال ساده تر و كوچك ترين فايل ممكن مي گشتم. ابزار مداد: اگر بخواهيد كلفتي خط را در تمام تصويرتان هماهنگ كنيد و اندازه فايلتان را نيز كوچك نگه داريد ابزار مداد يا Pencil كه در تصوير 9 نمايش داده شده،‌ يك ابزار بسيار دقيق مي باشد. خطي كه با ابزار مداد رسم شده داراي نقاط برداري كمتري است،‌ يك خط كاملا راست فقط دو نقطه برداري دارد، يكي در ابتداي خط و ديگري در انتهاي آن. يك خط كج با توجه به تعداد موج آن داراي 3 نقطه يا بيشتر است (تصوير 10). ابزار مداد نيز داراي چندين حالت مي باشد (تصوير 11): · Straighten‌ يا صاف: اين يك گزينه عالي براي رسم خطوط بسيار صاف است كه با دست رسم مي شوند. حتي با يك دست لرزان هم مي توانيد خطوط بسيار صافي رسم كنيد. · Smooth‌ يا نرم: اگر از اين گزينه استفاده كنيد، خطوط شما نرم خواهند شد، در حالي كه شكل اصلي كه شما مي خواستيد خلق كنيد از بين نرفته است. · Ink يا جوهر: اين گزينه هيچ اثري روي خطوطي كه رسم كرديد نمي گذارد. ابزارهاي رسم اشكال: ابزارهاي رسم اشكال، بيضي و مستطيل، اشكال و خطوط اوليه را به وجود مي آورند (تصوير 12 را نگاه كنيد). نگه داشتن Shift‌ در هنگام رسم اين اشكال، مربع و دايره كامل حاصل مي شود. شما مي توانيد رنگ خطوط و رنگ درون اشكال را در قسمت Property Inspector تعريف كنيد (تصوير 13 را ببينيد). روي مربع رنگي كليك كنيد تا پالت رنگ باز شده و رنگ مورد نظر خود را براي درون و خطوط شكل خود انتخاب كنيد. شما همچنان مي توانيد با انتخاب مربعي كه يك خط مورب درون آن است، رنگ درون يا خط شكل مورد نظر را بي رنگ انتخاب كنيد. ابزار Pen يا خودكار: براي رسم مسيرهاي دقيق، خط




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن