تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1836624173
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 animations 25 آذر 1387, 00:32این تاپیک برای انیمیشن ماداگاسکار2، فرار به آفریقا زده شده. امیدوارم با مطالبی که شما دوستان می ذارید، تاپیک پرباری بشه. :) انیمیشن “ماداگاسکار 2″ در هفته اول اکران توانست به فروشی معادل $63.5 میلیون دست پیدا کنه و همه رقبا را کنار زد. فیلم اول ماداگاسکار هم در هفته اول $63.5 میلیون فروش کرده بود. ماجرا از این جا شروع می شود که گروه نیویورکی ما به همراه پادشاه جولیان تصمیم می گیرند به شهر خودشان باز گردند و برای این کار از هواپیمای باقی مانده در ماداگاسکار استفاده می کنند ولی در حین سفر موتور ها از کار می افتند و آنها وسط آفریقا فرود می آیند. در این قسمت همانند قسمت قبل بن استیلر به جال الکس، دیوید اسچویمر به جای ملمن و کریس راک به جای مارتی صحیت می کنند. کارگردان آن اریک دارنل و تام مکگرف است. محصول: 2008 کارگردانان: Eric Darnell ، Tom McGrath نویسنده: Etan Cohen صدا پیشگان: Ben Stiller (Alex the Lion) Chris Rock (Marty the Zebra / Additional Zebras) David Schwimmer (Melman the Giraffe) Jada Pinkett Smith (Gloria the Hippo) Sacha Baron Cohen (Julien) Cedric the Entertainer (Maurice) Andy Richter (Mort) Bernie Mac (Zuba) Alec Baldwin (Makunga) Sherri Shepherd (Mom) Will i Am (Moto Moto) (as Will.I.Am) Elisa Gabrielli (Nana) Tom McGrath (Skipper / Lemur #1) Chris Miller (Kowalski) Christopher Knights animations 25 آذر 1387, 00:36در آخرین شماره از ماهنامه ی Animation Magazine مقاله ای به قلم رامین زاهد در رابطه با مراحل و تکنیکهای بکار رفته در فیلم ماداگاسکار 2: فرار به افریقا نوشته شده که توجه شما را به خواندن ترجمه ی این مقاله در دو قسمت جلب میکنم. نظر شما در مورد دیدن فیلمی در باره یک دسته از حیوانات نیویورکی که یکمرتبه سر از جنگلهای ماداگاسکار در میاورند چیست؟ فکر میکنید که سازندگان چنین فیلمی از سنت و روش کلاسیکی که در فیلمهای بینگ کرازبی Bing Crosby و باب هوپ Bob Hope ( دو کمدین، رقصنده و خواننده ی امریکایی که بیشتر در فیلمهای موزیکال ظاهر میشدند) استفاده میشد پیروی کرده اند؟ منظور گرد آوری چند شخصیت دوست داشتنی در کنار یکدیگر است و قرار دادن آنها در محیطی نا خواسته و بمباران کردن آنها با سیری از اتفاقات پیشبینی نشده و بعضا خطرناک و چالشگر و تمام اینها توام با چاشنی رقص و آواز… فیلم ماداگاسکار 2 به کارگردانی اریک دارنل Eric Darnell و تام مک گرث Tom McGrath ، دنباله ایست بر قسمت اول همین فیلم که در تابستان سال 2005 با فروشی معادل 533 میلیون دلار موفقیتی خیره کننده را برای تهیه کنندگانش به ارمغان آورد. قسمت دوم نیز با اکرانی موفق در تابستان 2008 نشان داد که سازندگان این فیلم در تصمیمشان مبنی بر ساخت یک دنباله به خطا نرفته اند. فیلم چه از بعد تکنیکی و چه از بعد داستانگویی و تصویر پردازی کامل و بی نقص جلوه می کند. در این فیلم نیز چون قسمت نخست الکس (شیر)، مارتی (گورخر)، ملمان( زرافه) و گلوریا (اسب آبی) در موقعیتی ناخواسته قرار میگیرند. آنها اینبار پس از پروازی وحشتناک و سقوطی خنده آور ( همه این مصائب زیر نظر پنگوئن های دردسر ساز صورت میگیرند) ،خود را در جلگه های وسیع و خیره کننده ی افریقا میابند. تام مک گرث کارگردان فیلم که خودش بجای اسکیپر پنگوئن نیز صحبت کرده است میگوید: “ما تقریبا کل داستان اول و دوم را حتی پیش از ساخته شدن قسمت اول در ذهن داشتیم. ما میدانستیم که آنها بالاخره به افریقا خواهند رفت. این شخصیتها چنان قوی و سرگرم کننده هستند که میتوان آنها را در موقعیتها و مکانهای گوناگونی قرار داد و تجربه ها و ماجراهای جدیدی برای آنها خلق کرد.” پس از اینکه تیم کارگردانی مجوز آغاز کار را از جفری کاتزنبرگ Jeffrey Katzenberg ، مدیر بخش انیمیشن کمپانی دریم ورکز، دریافت کردند، مک گرث و دارنل بعلاوه ایتان کوهن Etan Cohen نویسنده ، تصمیم گرفتند تا در داستان جدید به شرح چگونگی ربوده شدن الکس در دوران کودکی از ساوانا و داستان پیدا شدن والدین گمشده ی او بپردازند. ” بخشی از بار احساسی فیلم مربوط به ارتباط میان الکس و پدرش است” مک گرث ادامه میدهد:” پدر الکس نظرات قاطع و روشنی در باب اینکه یک شیر جوان چگونه رفتاری باید داشته باشد دارد، اما الکس بیشتر شیری است که دوست دارد به هر مناسبتی زیر آواز بزند و برقصد و پدرش به وضوح از این امر ناراضی است. در کنار این ماجرا، ما ماجرای عاشقانه ی مابین ملمان و گلوریا را به تصویر میکشیم که بخشهایی از آنرا در فیلم اول نیز دیدیم. بنظر ما از بعد احساسی این فیلم به مراتب قوی تر از فیلم نخست از آب در آمده است.” پس از اینکه تیم در مورد مکان رخداد داستان( افریقا) به توافق رسیدند، جفری کاتزنبرگ تیم کارگردانی و طراح ها و سایر اعضای کلیدی تیم را به سفری به افریقا برد. در افریقا اعضای گروه توانستند از نزدیک با مناظر،شرایط اقلیمی،گیاهان و حیوانات این قاره آشنا شوند ” ما کشور کنیا و هفت پارک حفاظت شده ی ملی را در طی هشت روز دیدیم. فیلمهای زیادی در مورد قاره ی افریقا ساخته شده است اما زمانیکه خود شما از نزدیک وارد این قاره میشوید متوجه می شوید که فضایی کاملا متفاوت با آنچه که تصور می کردید در انتظار شماست. بعنوان مثال بخشی از فیلم ما در مورد برکه ی آب است و اینکه آب چقدر برای تمام موجوداتی که در افریقا زندگی میکنند مهم و حیاتی است. این ایده زمان بازدید از افریقا به ذهن ما رسید.” شرایط محیطی در فیلم تازه، دنیایی از امکانات و ایده های خلاقانه را در برابر تیم کارگردانی قرار داد. تام مک گرث میگوید: در زمانیکه ما فیلم نخست را میساختیم بسیاری از مردم حتی نمیدانستند ماداگاسکار کجاست! ما با آن فیلم توانستیم دیدگاهی کلی به بینندگانمان بدهیم. اما شرایط در مورد افریقا متفاوت است . تقریبا همه ی مردم، چه افریقا را از نزدیک دیده باشند یا خیر، تصوری از افریقا و شرایط اقلیمی آن در ذهن دارند. ما چیزی حدود 15000 عکس و ساعتها فیلم را برای به تصویر کشیدن مناظر افریقا مورد استفاده قرار دادیم. ” وقتیکه شما وارد افریقا میشوید تازه به عظمت محیط پی میبرید. حدود دو سوم هر آنچه که می بینید آسمان است و ما دریافتیم که این مسئله میتواند بخش مهمی از تصویر سازی و شکل بصری فیلم ما را در بر بگیرد. اما چگونه باید این کار را انجام میدادیم؟” مشکل به دست تیم جلوه های ویژه ی استودیو حل شد. آنها به کمک نرم افزار های ویژه ای که بعضا برای ساخت همین فیلم طراحی شده بودند، آسمان، ملیونها تیغه ی علف، گله های حیوانات و دهها مورد دیگر از جزئیات مختلف را شبیه سازی کردند. ” ما با این فیلم بازهم مرزهای تکنولوژی را یک گام بی پیش بردیم. نگاهی به آسمان در فیلم و شیوه ای که نور از میان ابرها میتابد و شفافیت ابرها بیندازید…” فیلیپ گلاکمن Philippe Gluckman سرپرست تیم جلوه های ویژه ی دیجیتالی ادامه میدهد:” ما شرایط و امکانات متفاوتی در اختیار داشتیم و تصاویر مختلفی خلق کردیم، چه زمانی که بعنوان مثال ابر ها دیجیتالی و سه بعدی هستند و چه در زمانی که ابرها توسط طراحانمان نقاشی شده اند. ما احساس میکنیم که کارمان را بصورتی جذاب و عالی انجام داده ایم. تیم مت پینتینگ Matte Painting ما نیز عالی عمل کردند.” یکی دیگر از صحنه های جذاب فیلم ، صحنه ی سقوط هواپیماست که به کمک فیلمبردار برنده ی اسکار، گیلرمو ناوارو Guillermo Navarro شکل گرفت. تیم فیلمبرداری، انیماتورها و طراحان لی اوت را به نیمکتهایی که بصورت وارونه آویزان شده بودند متصل کردند و با دوربینهایی که در حال تکان خوردن و اعوجاج بودند از آنها فیلمبرداری کردند تا حس تکان و ضربه ی ناشی از سقوط القا شود. این صحنه بعدا توسط انیماتورها بازسازی شد. سپس اعضای تیم جلوه های ویژه بر روی افکتهایی از قبیل تکان خوردن پرده ها در اثر باد، وزش باد در میان موهای حیوانات، حرکت نور و سایه ها، جدا شدن قطعات هواپیما در حال سقوط و… کار کردند. در هر نما از صحنه ی سقوط هواپیما حدودا 15 تا 30 افکت مختلف بکار رفته است. پس از تمام این مراحل، چیزی حدود 6 هفته به پردازش جزئیات و تمیزکاری صحنه ها اختصاص یافت. در کل زمان اختصاص یاقته برای رندرینگ قسمت دوم فیلم ماداگاسکار 30 میلیون ساعت! تخمین زده میشود که در مقایه با 12 میلیون ساعت برای ماداگاسکار 1 میتوان به حجم عظیم کار انجام شده پی برد. پایان بخش نخست مترجم : مهبد بذرافشان منبع: Animation magazine/November 2008 انیمیشن امروز ( 8%a 7%d 8%b 12-%d 9%81%d 8%b 1%d 8%a 7%d 8%b 1-%d 8%a 8%d 9%87-%d 8%a 7%d 9%81%d 8%b 1%db%8c%d 9%82%d 8%a 7-%d 8%a 8%d 8%ae%d 8%b 4-%d 8%a 7%d 9%88%d 9%84/) Sherlock_Holmes 27 آذر 1387, 19:15خیلی لذت بردم... میگم ماداگاسکار 1 رو دیدین شما؟ موضوع اون چطوره؟ :Mohsen: 27 آذر 1387, 20:07من تقريبا ديدم يكشو، البته نه كامل، بدك نيست، به پيكساري ها نمي رسه 2 چطوره؟ ديدينش؟ Arch.Designer 27 آذر 1387, 20:35هر دوتا قشنگه ولی 2ش به نظرم خیلی شاخ تر شده DIMO 27 آذر 1387, 20:58خیلی لذت بردم... میگم ماداگاسکار 1 رو دیدین شما؟ موضوع اون چطوره؟ 2 چطوره؟ ديدينش؟ ماجرایه یه سری حیونه که تو پارک حیوانات زندانین....و آرزوی رفتن به آفریقا رو دارن ولی در جریان فیلم اتفاقاتی براشون میفته که سر از یه جزیره در میارن و در اونجا هم پس از گذروندن یه سری ماجرا موندگار میشن...تو قسمت دوم به آرزوشون میرسن و توسط پنگوئن ها به آفریقا میرن که تو آفریقا هم یه سری اتفاقات خنده دار و جالب واسشون میفته....در کل انیمیشن باحالیه...سوژه خنده ست.. شاد و پیروز باشید animations 28 آذر 1387, 01:04 برای طراح تولید، کندال کرونکیت Kendal Cronkhite که قبلا در پروژه هایی چون AntZ و جیمز و هلوی گنده و همچنین قسمت اول ماداگاسکار همکاری داشته است، پروژه ی فرار به افریقا فرصت مناسبی فراهم آورد تا او بتواند تجربیات بیشتری در زمینه ی کار با رنگها و فضا سازیهای متفاوت ارائه دهد. او میگوید:” در قسمت اول ما به رنگها و اجرای آنها از زاویه دید یک کودک خردسال نگاه کردیم.اما در قسمت دوم من میخواستم که به نگاه بالغ تری در انتخاب و اجرا برسیم. در فرار به افریقا ما اغلب یک دشت وسیع و ساده را داشتیم که فقط یک تک درخت در گوشه ای از تصویر قرار می گرفت و بلافاصله تمام نگاهها متوجه آن تک درخت می شد.مشکل اینجا بود که ما چنین چیزی نمیخواستیم. ما میخواستیم که تماشاچیان به حرکات و احساسات کاراکترها دقت کنند و نه جزئیات موجود در صحنه. او اضافه میکند: ما در طراحی صحنه، کاراکترها و بک گراندها نگاهی داشتیم به سبک و سیاق طراحی های دهه ی 60 و همچنین تم های افریقایی. من دریافته بودم که بسیاری از طراحی ها و کلا هنر دهه ی 60 با الهام از تم ها، نقابها ،بافتها و پارچه های افریقایی شکل گرفته اند. برخی از نمونه های هنر افریقایی به شدت آبستره به نظر میرسند. کندال کرونکیت که در نقاشی و طراحی به شیوه ی کلاسیک و دستی به همان اندازه مهارت دارد که در کار کردن با فوتوشاپ و مایا، ادامه میدهد: هنرمندانی که در بخش پیش پردازش Pre viz کار میکردند کمک بسیار بزرگی به پیشبرد فیلم و داستان کردند. خیلی مهم است که شما میتوانید در تصاویری بسیار ساده ببینید که هر نما چگونه شکل میگیرد و اینکه هر نما چگونه با نمای دیگر ارتباط پیدا می کند. بدینگونه فیلمساز با درک بهتر و دقیقتری متوجه روند پیشرفت فیلمش میشود. شنن جفریز Shannon Jeffries کارگردان هنری فیلم میگوید: برای من باورنکردنیست وقتی که میبینم که تکنیکهای ساخت انیمیشن سه بعدی از سه سال پیش که ما فیلم نخست را ساختیم چقدر پیشرفت کرده اند. ما اکنون قادریم که بسیار بهتر و بیشتر بر روی جزئیات کار کنیم. اکنون ما میتوانیم به شیوه ای عمل کنیم که تک تک کاراکترهای اصلی فیلم، حتی در میان انبوهی از حیوانات، کاملا مجزا و مشخص عمل کنند و هویتی شخصی داشته باشند. تکنولوژی در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است. نرم افزار ها بسیار بهتر عمل میکنند و بهتر و بیشتر از پیش در اختیار کاربران هستند. امروزه هنرمندان خیلی راحتتر و بهتر میتوانند از انیمیشن برای تعریف کردن داستانهایشان استفاده کنند.هرروز ما بیشتر و بیشتر شاهد این موضوع هستیم که انیماتورهای حرفه ای و درجه یک قدیمی و سنتی، به سمت تکنولوژی دیجیتال روی میاورند، و حاصل دهه ها تجربیات ارزشمندشان را در اختیار دیگران قرار می دهند و به شیوه ای خلاقانه از تکنولوژی دیجیتال بهره میبرند. تکنولوژی امروز ما را به جایی رسانیده است که شما بعنوان یک انیماتور قادر هستید که تقریبا هر آنچه که در رویاهایتان میبینید را به تصویر بکشید. مک گرث( کارگردان) میگوید: من از دیدن نقش بزرگ و سرزنده ای که انیمیشن در بازار فیلم امروز بازی می کند به هیجان می آیم. میبینم که انیمیشن در حال عبور از قالبهایی است که بطور سنتی به آن وابسته بود. البته ما هنوز هم میخواهیم تماشاچیانمان را بخندانیم. این هنوز بزرگترین هدف ماست. اما فراتر از این، ما میخواهیم به بینندگانمان تجربه تازه ای از دیدن بدهیم. تجربه ای که فیلم را در ذهنشان زنده نگاه دارد. مترجم: مهبد بذرافشان منبع: Animation Magazine/November 2008 انیمیشن امروز ( 8%a 7%d 8%b 12-%d 9%81%d 8%b 1%d 8%a 7%d 8%b 1-%d 8%a 8%d 9%87-%d 8%a 7%d 9%81%d 8%b 1%db%8c%d 9%82%d 8%a 7-%d 8%a 8%d 8%ae%d 8%b 4-%d 8%af%d 9%88%d 9%85/) :Mohsen: 21 دي 1387, 18:51گزارش توليد «ماداگاسكار 2» ساخته اريك دارنِل و تام مكگراث خانه جايي است که هنر هست مرتبه آخري که اهالي حواسپرت باغ وحش را در پويانمايي ماداگاسکار (محصول دريمورکس) ديديم، آنها بعد از سفر تصادفيشان به جزيره ماداگاسکار هنوز به دنبال راهي براي بازگشت به زندگي راحتشان در باغ وحش سانترال پارك بودند. به دنبال آن، در ماداگاسکار2: فرار به افريقا که آن هم در استوديوي دريمورکس ساخته شده، آلکس شير (بن استيلر)، مارتي گورخر(کريس راک)، گلوريا اسبآبي(جادا پينکتاسميت) و مِلمَن زرافه (ديويد شويمر) به زادگاه خود باز ميگردند؛ ولي نه آن زادگاهي که انتظارش را داشتند! فيلم با پنگوئنها آغاز ميشود که در قسمت اول با پرواز دادن اهالي باغ وحش به جزيره، دردسرهاي زيادي به بار آورده بودند؛ البته با خلباني پنگوئنها هيچ چيز بهدرستي پيش نميرود. هواپيما بالا و پايين شده، موتور شعلهور گشته، ملمن به راهرو پرتاب شده و هواپيما بهطرز هيجانانگيزي به طرف دوربين سقوط ميکند و بدينشكل، ماجراي جديد اهالي باغ وحش آغاز ميشود. اريک دارنل، يكي از کارگردآنها ميگويد: «زوبا (پدر آلکس) رييس شيرهاست. ملاقات آلکس با والدينش، در اصل رويارويي او با ريشههايش است. او وقتي متوجه ميشود که نام اصلي آلکس "شاه نيويورک" است، ايمان پيدا ميکند که پسرش راه او را دنبال کرده است؛ به هر حال، حقيقت آشکار مي شود.» ساير شخصيتها هم به همان اندازه داستاني را بازگو ميکنند. مارتي که آرزوي بازگشت به جنگل را دارد، به يک گله ميليوني ملحق ميشود. مکگراث ميگويد: «او كمكم پيش ميرود تا جايي که با يک بحران هويت مواجه ميگردد.» ملمن ماليخوليايي پي ميبرد که ساير زرافهها بيش از او درگير مسايل درماني هستند. آنها از او درخواست ميکنند که پزشک جادوگر آنها شود که اين قضيه منجر به نتايج خندهدار و ترسآوري ميشود. گلوريا با موتو موتو ملاقات مي کند؛ اما پيچيدگي قضيه اينجاست که او متوجه ميشود يک عاشق پنهاني هم دارد. ضمناً زوبا يک جنگ مداوم با يک شير ديگر به نام ماکونگا (آلک بالدوين) دارد. دارنل ميگويد: «ما حدود 45 داستان ديگر هم داريم؛ همه بازگشتهاند و شخصيتهاي جديدي داريم كه آنها هم داستاني دارند كه با يكديگر تلاقي پيدا كرده و در پايان، همگي گرد هم ميآيند.» علاوه بر کارگردانان، هنرمندان و صداپيشگان زيادي از ماداگاسکار به گروه ماداگاسکار 2 پيوستند: رکس گريگنون (سرپرست متحرکسازي شخصيت)، کندال کرونکايت (طراح صحنه) و فيليپ گلاکمن (سرپرست جلوههاي تصويري). نال مهير ــ که مسئول ليآوت در شاهزاده مصر و بسياري از پويانماييهاي سنتي در دريمورکس بوده ــ رهبر گروه ليآوت شد و اسکات پيترسون (متحرکساز جلوهها و رهبر نورپردازي در شرک 3) به عنوان سرپرست جلوهها به گروه پيوست. تصوير كردن داستان همه اعضاي کليدي به افريقا سفر کردند؛ ولي احتمالاً بيشترين تاًثير را روي کرونکايت گذاشت. او ميگويد :«من در فيلم اول به منهتن يا ماداگاسکار نرفتم و بههمين خاطر فکر ميکردم لازم نيست به افريقا بروم. به عکسهايي که گرفته بودم، نگاه کردم. آنها به من کمک کردند تا چشمانداز، کيفيت نور و پهناي آسمانها را درک کنم.» بيشتر فيلم درگودال آب كه محدوده حفاظتشده است، اتفاق ميافتد و کرونکايت طرح خود را در آنجا متمرکز ميکند. هنرمندان براي طراحي صحنه از نرمافزارهاي مايا و فتوشاپ همراه با خاک رس، کاغذ نقاشي و مداد استفاده كردند. علاوه بر گودال آب، هنرمندان دشتي پوشيده از چمن در غرب گودال آب، يک کوه آتشفشان در شمال، هواپيماي سقوط کرده در جنوب شرقي، جنگل، ساحل و ماداگاسکار را در شرق طراحي کردند. کرونکايت ميگويد: «ما مدلهاي سهبُعدي دشواري را براي صحنه ساختيم و آنها را با توجه به تعامل شخصيتها با فضاي محيط به آن پيوند داديم.» اين فيلم از فيلم قبلي احساسيتر و مهيجتر است؛ چنان که چشمانداز و مجموعه رنگ خلق شده توسط گروه طراحي صحنه، نمايش را منعکس ميکند. اولين منطقهاي که مشاهده ميشود صحنه سقوط است. کرونکايت ميگويد: «ما افريقا را برهنه نگاه داشتيم. ميخواستيم آن را همچنان که شخصيتها کشف کرده بودند، آشکار کنيم؛ بنابراين در شروع، روزي ابرآلود با رنگ تکفام و زواياي تيز داريم.» هنگاميکه شخصيتها منطقه سقوط را ترک ميکنند، بهدنبال يک جيپ سياحتي به گودال آب راه مييابند. کرونکايت ميافزايد:« آنها در چشماندازي ظاهر ميشوند که افريقا را آشکار ميسازد. شما ميتوانيد افق را تا انتها ببينيد. لحظاتي شاداب، لطيف، گرم و زيبا از يک روز. آنجاست که آلکس، والدين خود را مييابد و ساير شخصيتها با گونهاي آفريقايي از نوع خود ملاقات كرده و اعضاي باغ وحش با خوشحالي به قبيله جديد خود پناه ميبرند.» اما وقتيكه گودال آب خشک ميشود، حيوانات وحشي وحشت ميكنند. زوبا از سمت خود کنارهگيري كرده و ماکونگا جاي او را ميگيرد. شاه ديوانه، جولين (يا همان لِمور با صداي ساشا بارون کوهِن) دستور ميدهد تا براي آتشفشان قرباني کنند و همه چيز از کنترل خارج ميشود. هنگامي که گودال آب خشک ميشود، مجموعه رنگ به فضايي غبار آلود با رنگهاي يکنواخت و تکفام و منظره به گلهاي خشك و درختان عريان تبديل ميشود. آلکس ــ شهرنشين سابق ــ براي پيدا کردن مسير مسدود آب به سمت جنگل ميرود. در اين اثنا از مرز محدوده محافظت شده عبور ميکند. کرونکايت توضيح ميدهد: «ما ميخواستيم گرد و غبار، فضاي رنگ تکفام و يکنواخت جنگل را حفظ کنيم؛ از اين رو، از مه و رنگهاي آبي مايل به سبز و خاکستري استفاده کرديم.» سبک شخصيتها به هنگام بازگشت ــ بهعنوان حيوان ــ بدون تغيير باقي ميماند؛ اما طراحان شخصيت زواياي نرمتري به بازيگران جديد القا کردند. کرونکايت ميگويد: «حيوانات افريقايي از زواياي منحني بيشتري برخوردارند؛ آنها بيشتر انحنا دارند تا خطوط صاف و مستقيم.» همچنين حيوانات جنگلي بيشتر از آنهايي که از شهر آمدهاند، به حيوان شبيهند. گريگنون در اينباره ميگويد: «بههرجهت، آنها همچنان با چهرهشان ابراز احساس ميکنند.» او متحرکسازان را به پنج گروه که توسط ناظران هدايت ميشوند، سازماندهي کرد که همگي روي ماداگاسکار کار كردهبودند. شركت دريمورکس با ابداع يک سامانه شبيهسازي مبتکرانه به متحرك سازها اين امکان را داد تا حيوانات را با حداکثر حالت کارتوني خلق کنند. اين سامانه بدون جدا شدن اجزا، امکان القاي حالت فشردگي و کشش را ميداد. برنامه نرمافزاري در اين سامانه از دستورالعملهايي استفاده ميکرد که بهوسيله کنترل حرکت، سطح خارجي شخصيت را ميساخت؛ به عبارت ديگر، به اندازه بازي هر شخصيت آن را طراحي ميکرد. گريگنون ادامه ميدهد:«ما هر آنچه که براي ارايه يک پويانمايي سرزنده، ژستهاي بهخصوص و فشردگي و کشش لازم بود، آموختيم؛ اما اين داستان بحث عميقي را ميطلبد. شخصيتها همچنان لودهاند؛ ولي ما فرصت ديدن عواطف آنها را داريم.» دو ابزار جديد که به فرايند توليد اضافه شده، عبارتند از نسل جديد يك ابزار متحرکسازي چهره که بدون ايجاد تغيير در چهرههايي که با آنها مأنوس هستيم، تنظيمات را بهبود ميبخشد و ديگري يک سامانه جديد هشت پردازندهاي که بهخصوص براي مارتي و آلکس حائز اهميت بود. گلاکمن اشاره ميکند: «در فيلم اول مارتي فقط سه يا چهار بار روي همه چهار پايش بود؛ ولي حالا ميتوانيم اين کار را مکرر انجام دهيم.» متحركسازان ماداگاسکار براي هر شخصيت از دو قطعه متفاوت استفاده ميکردند؛ يکي براي وقتيکه شخصيت روي دو پا بود و ديگري موقعي که شخصيت روي چهار پا قرار داشت؛ اما حالا اين سامانه جديد، تغيير حالت را آسانتر کردهاست. گريگنون ميگويد: «در اين فيلم تعادل بيشتري احساس ميشود. مضحک است؛ ولي نه بيش از حد. ما ميخواستيم از مهارت بازيگران بهره ببريم، بنابراين آن را سر و سامان داديم. اگر در گونه بزن و بکوب (اسلپ استيك) زيادهروي ميکرديم، معناي واقعي بعضي از لحظات درک نميشد.» [فقط کاربران عضو �
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1148]
صفحات پیشنهادی
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول ...
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 --ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 animations 25 آذر ...
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 --ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 animations 25 آذر ...
بازیگر برنده اسکار «به طرف شمال» میرود
به گزارش خبرآنلاین، «به طرف شمال» داستان روی پرکینز است، مردی که به همراه خانوادهاش ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - .
به گزارش خبرآنلاین، «به طرف شمال» داستان روی پرکینز است، مردی که به همراه خانوادهاش ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - .
گالری عکس انیمیشن ماداگاسکار
ماداگاسکار-Asalbanoo06-02-2008, 11:01 PM● زمان پخش ۸۰ دقیقه ● عوامل تولید ... ماداگاسکار اولین ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
ماداگاسکار-Asalbanoo06-02-2008, 11:01 PM● زمان پخش ۸۰ دقیقه ● عوامل تولید ... ماداگاسکار اولین ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
آغاز اكران «ماداگاسكار 2»
به گزارش فارس، قسمت دوم اين كمدي اكشن خانوادگي و ماجراجويانه به دنبال موفقيت خوب قسمت ... آنلاين: انيميشن «ماداگاسکار 2 فرار به آفريقا» محصول مشترک پارامونت و دريم ورکز، 7 ... 14 جولای 2008 – به گزارش Imdb، انيميشن «ماداگاسكار 2 فرار به آفريقا» به كارگرداني. ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
به گزارش فارس، قسمت دوم اين كمدي اكشن خانوادگي و ماجراجويانه به دنبال موفقيت خوب قسمت ... آنلاين: انيميشن «ماداگاسکار 2 فرار به آفريقا» محصول مشترک پارامونت و دريم ورکز، 7 ... 14 جولای 2008 – به گزارش Imdb، انيميشن «ماداگاسكار 2 فرار به آفريقا» به كارگرداني. ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
آغاز اكران «ماداگاسكار 2»
جام جم آنلاين: انيميشن «ماداگاسکار 2 فرار به آفريقا» محصول مشترک پارامونت و دريم ... دو انيميشن سال 2008 دريم وركز («ماداگاسكار 2» و «كونگ فوي پاندايي») بيش از يك ميليارد دلار . ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
جام جم آنلاين: انيميشن «ماداگاسکار 2 فرار به آفريقا» محصول مشترک پارامونت و دريم ... دو انيميشن سال 2008 دريم وركز («ماداگاسكار 2» و «كونگ فوي پاندايي») بيش از يك ميليارد دلار . ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa .
راهنمايي براي ايجاد path براي لايه PSD -
حالا اين لايه رو ميخوام تو افتر با يه ماسك، يه PATH بهش بدم. path دادن به لايه text و ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
حالا اين لايه رو ميخوام تو افتر با يه ماسك، يه PATH بهش بدم. path دادن به لايه text و ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
گزارش کارشناسی مرتبط با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده -
2. در اجرای قانون و با توجه به آماده نبودن زنجیرههای آخر مالیات بر ارزش افزوده، با تعریف .... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 -.
2. در اجرای قانون و با توجه به آماده نبودن زنجیرههای آخر مالیات بر ارزش افزوده، با تعریف .... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 -.
یکی کردن فایل های ویدئوئی تقسیم شده -
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - · مجسمه سنگی جیمز باند - · انداختن سایه ی شیشه ای برای یک ابجکت متحرک - · ساخت تلفن ...
ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - · مجسمه سنگی جیمز باند - · انداختن سایه ی شیشه ای برای یک ابجکت متحرک - · ساخت تلفن ...
مجسمه سنگی جیمز باند -
احادیث و روایات: پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و .... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
احادیث و روایات: پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و .... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
flash app for Mobile -
15 دسامبر 2008 – M 25 آذر 1387, 08:16 بالاخره اولین محصول جعبه ابزار برای موبایل ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
15 دسامبر 2008 – M 25 آذر 1387, 08:16 بالاخره اولین محصول جعبه ابزار برای موبایل ... ماداگاسکار۲: فرار به افریقا Madagascar: Escape 2 Africa محصول 2008 - ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها