تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798046221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزيدگان مرحله اول هشتمين جشنواره گروهنوازي فارس معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۵۸ب.ظ)
برگزيدگان مرحله اول هشتمين جشنواره گروهنوازي فارس معرفي شدند محمد رضاگل پرداز گفت: جشنواره گروه نوازي موسيقي استان فارس از شانزدهم گشايش و تا 19 ديماه در مراسم اختتاميه همزمان با ولادت پيامبر اکرم اسلام"ص" پايان مي يابد.
محمد رضاگل پرداز گفت: جشنواره گروه نوازي موسيقي استان فارس از شانزدهم گشايش و تا 19 ديماه در مراسم اختتاميه همزمان با ولادت پيامبر اکرم اسلام"ص" پايان مي يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا گل پرداز کارشناس مسئول موسيقي اداره فرهنگ وارشادفارس با اشاره به اينکه هدف از برگزاري جشنواره گروهنوازي فارس، استعداد يابي جوانان و هنرمندان استان فارس مي باشد، افزود: اين مهم با سياست گذاري مديران ارشد دستگاهاي فرهنگ استان، بويژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس در نظرگرفته شده است.
وي افزود: اين استعدادها براي اعزام به کشورهاي خارجي همانند اتريش،برلين، وين، وکشورهاي مهد موسيقي دنيا انجام و هرساله گروهاي برتر استاني به جشنواره بين المللي موسيقي فجرکشوري ورود پيدا کرده و جهت اجراي صحنه ايي و توليد آثار صوتي فاخر از اين هنرمندان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس و حوزه هنري فارس حمايت خواهدشد.
گل پرداز با تاکيد براينکه جشنواره يادشده با 23 گروه پاپ، 12 موسيقي کلاسيک و 21 گروه سنتي اجرا مي شود، تصريح کرد: يازده گروه محلي، 12 گروه موسيقي کودک و 8 گروه موسيقي کوبه اي که جمعاً 86 گروه در بخش هاي متفاوت، با يکديگر به رقابت باهم مي پردازند.
کارشناس مسئول موسيقي اداره فرهنگ وارشادفارس بيان داشت: در تاريخ 9 ديماه داوري بازبيني اوليه انجام گشته است که داوران اين بخش محمدرضا گلپرداز کارشناس مسئول موسيقي اداره فرهنگ وارشادفارس، عليرضا گلشن کارشناس موسيقي حوزه هنري همراه با صمد عبدي و کاوه پيمان و در بخش سنتي هستند و همچنين محسن مرشد و حامد فقيهي در بخش پاپ، روزبه تابنده در بخش کلاسيک، استاد حسن صفري در بخش محلي و در بخش کوبه ايي عليرضا کواري و حجت آزادي گروههاي منتخب را در هر 6 بخش قضاوت کرده اند.
وي اظهار داشت: در باز بيني اوليه 7 گروه موسيقي پاپ در بخش رقابتي و 3 گروه در جنبي، موسيقي سنتي 10 گروه رقابتي و در بخش جنبي 2 گروه موسيقي سنتي، کلاسيک 6 گروه رقابتي و 2 گروه نيز دربخش جنبي به اجراي صحنه اي مي پردازند.
محمدرضا گل پرداز تاکيد کرد: پس از سالها يي که از جشنواره مي گذرد، هشتمين جشنواره گروهنوازي بالاخره بخش محلي به بخش رقابتي ورود پيدا کردن که درآن 9 گروه به بخش رقابتي و اجراي اساتيد موسيقي محلي در بخش جنبي برگزار خواهدشد.
وي ادامه داد: در بخش موسيقي کوبه ايي 3 گروه بصورت جنبي برنامه اجرا مي کنند و در بخش موسيقي کودک 10 گروه در بخش غير رقابتي و جنبي به اجراي برنامه مي پردازند.
کارشناس موسيقي فرهنگ وارشادفارس با بيان اين مطاب که جشنواره گروهنوازي به عمر 8 سالگي خود رسيده است، گفت: برنامه يادشده هر ساله با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس و سازمان حوزه هنري فارس برگزار مي شود که طبق رواله هميشگي جشنواره در هر دوره دبير خانه به طور گردشي در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس و سازمان حوزه هنري فارس اجرا شده و امسال دبير خانه جشنواره در سازمان حوزه هنري فارس است و دبير اجرايي جشنواره را مهديا عليزاده به عهده دارد.
گل پرداز درپايان افزود: آيين پاياني در 19 ديماه با ويژه برنامه ايي خاص و حضور دکتر پيروز ارجمند مديرکل دفتر شعر و موسيقي و هيئت همراه، مديران ارشد فرهنگي و هنري استان برگزار مي شود واميد برآن داريم تا اين جشنواره هر ساله به تجلي و عظمت اين هنر گرانسنگ با استعداد يابي هنرمندان مستعد استان فارس پربار بماند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن