تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798168475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایسوس AREZ را برای کارت گرافیک های سری AMD معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: ایسوس، برای گیمرهای طرفدار تراشه های ساخت شده توسط AMD،  برندی جدید معرفی کرد. این سری جدید از کارت گرافیک های گیمینگ ایسوس زین پس با نام AREZ نام گذاری و عرضه خواهند شد.
asus
سری محبوب RX با نامی جدید و برگرفته از تاریخ نامگذاری سری AREZ دقیقاً برگرفته از معروف ترین سری کارت گرافیک های اختصاصی ایسوس با تراشه های ساخت AMD و پیشتر ATI است که با نام ARES توسط ایسوس تولید و به فروش می رسید. ARES نام یکی از خدایان روم باستان است که ایسوس با سری جدید کارت گرافیک های سری RX از AMD این بار با نام AREZ عرضه کرده است. ایسوس و AMD که به طور مستمر در مدت زمان بسیاری محصولات ویژه گیمینگ را توسعه می دادند، این بار نیز به صورت تخصصی تر با کارت گرافیک های سری AREZ فناوری ها و محصولات جدید خود را در اختیار گیمرها قرار خواهند داد. با دوام و پایدار، بی نظیر در کارایی ایسوس در حال حاضر به عنوان نخستین و تنها برند تولید کننده کارت گرافیک در جهان با خط تولید تمام خودکار است که ما با نام Auto-Extreme می شناسیم، با رده بالاترین قطعات الکترونیکی به کار گرفته شده در کارت گرافیک که تماماً سفارشی هستند، بهینه ترین حالت مصرف و کارایی را نسبت به رقبای خود در همه محصولات تولید شده خود دارد. قطعات با استاندارد Super Alloy Power II یا SAP II، مصرف پایین و به نسبت دمای پایینتر، و عدم وجود کویل واین در چوک ها را برای کارت گرافیک های ایسوس به همراه دارد. در کارت گرافیک های ایسوس نیز درست مانند مادربوردهای این برند، تمامی فازها به طور دیجیتال کنترل و مدیریت شده تا نیاز جریان و ولتاژ مداوم برای تراشه گرافیکی به بهترین حالت ممکن فراهم گردد. طراحی زیبا و خلاقانه، عملکرد عالی در خنک سازی بیشترین جایزه در کارت گرافیک های همه برندها مرتبط به کارت گرافیک های سری ROG STRIX ایسوس است. سیستم خنک کننده ایسوس علاوه بر زیبایی، در عملکرد نیز بهترین است. در کارت گرافیک های سری ROG STRIX علاوه بر طراحی چشم نواز نورپردازی عالی Aura Sync ، خلاقیت تیم طراح ایسوس را بر همه ثابت کرده است. دربیشتر محصولات ایسوس استفاده از فن های ابداعی بی صدا که با استاندارد ضد نفوذ IP5X عرضه شده اند، رایج است. این فن ها می توانند 105 درصد گردش هوای بهتر و 3 برابر عملکرد ساکت تر نسبت به رقبا داشته باشد. در کارت گرافیک های سری AREZ ، فناوری MaxContact بکار گرفته شده در هیت سینک، سطح تماس 10 برابرسیقلی تر نسبت به مدل های رایج  و تا 2 برابر تماس بهتر تراشه گرافیکی و هیت سینک ها را به همراه دارد. راهکار خلاقانه FanConnect II ایسوس نیز در سری AREZ دیده می شود. این فناوری امکان استفاده از فن های DC و PWM برای مدیریت دمای درون کیس به صورت مستقل از مادربورد، توسط کارت گرافیک را میسر می سازد. مدیریت همه چیز، از دما تا همه ولتاژ ها ایسوس نرم افزار جالب GPU Tweak II را برای همه کارت گرافیک های خود در دسترس قرار داده است تا کاربران بتوانند تمام تنظیمات مورد نیاز برای اورکلاک، مانیتورینگ کامل همه اجزا و ویژگی هایی کارت گرافیک تا بهینه سازی سیستم در هنگام بازی را به صورت کامل و بی نقص انجام دهند. یک حساب XSplit GameCaster با ارزش 99 دلار نیز به صورت رایگان برای کارت گرافیک های ایسوس درنظر گرفته شده است که می توانید از این نرم افزار عالی برای تولید و به اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. علاوه بر آن کارت گرافیک های سری AREZ از نرم افزار AMD Radeon Adrenalin Edition نیز به طور کامل پشتیبانی می کند. کارت گرافیک های جدید با نام های AREZ STRIX، AREZ DUAL، AREZ PHONIX و AREZ EXPEDITION به زودی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.



30 فروردين 1397





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن