تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798106867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است "به قلم Dave Rudden و Maxwell McGee از وبسایت GamesRadar" تمام بازی‌ها حاوی یک سری جوایز و آیتم‌ها هستند که با انجام عملی خاص، به بازیکن تعلق می‌گیرند. این جوایز معمولا خیلی راحت پیدا می‌شوند، ولی بعضی اوقات، سازندگان حسابی وقت صرف ساخت یک سری چیز خاص می‌کنند و آن‌ها را طوری پنهان می‌کنند که عده‌ی خیلی کمی بتوانند آن‌ها را بیابند. شاید این موضوع به نظرتان واقعا احمقانه به نظر برسد، ولی باور کنید که در بعضی موارد، این جوایز ارزشش را دارند که حسابی برای بدست آوردنشان سختی بکشید و بعد حسابی با آن‌ها پز دهید. پس اجازه بدهید تا به معرفی آن جوایزی بپردازیم که واقعا خوب هستند، ولی بدست آوردن آن‌ها کار هر کسی نیست و تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسند.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
1- پوشش صورت Big Boss در Metal Gear Solid 4 چگونه آن را باز کنیم: لقب بیگ باس چیزی نیست که در دنیای متال گیر خیلی راحت به کسی داده شود و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اول باید MGS4 را روی هر درجه سختی‌ای به پایان برسانید تا حالت Boss Extreme، یعنی سخت‌ترین درجه‌ی سختی موجود در این بازی، باز شود.حالا مجبور هستید تا MGS4 را دوباره روی این درجه‌ی سختی و با شرایطی خاص به اتمام برسانید. این شرایط عبارتند از به اتمام رساندن بازی در 5 ساعت، دیده نشدن توسط دشمنان، خودداری از کشتن و استفاده نکردن از آیتم‌های درمانی. به عبارتی دیگر شما نیاز دارید تا MGS4 را از شجره نامه‌تان هم بهتر بلد باشید و راهی که می‌خواهید در آن طی کنید را از قبل برنامه ریزی کنید. چه چیز خفنی به دست می‌آوریم: با به اتمام رساندن MGS4 در این شرایط دشوار و کمرشکن، نشان Big Boss و همچنین تعدادی اسلحه‌ی جدید همانند The Patriot و آیتم‌هایی مثل پوشش استتار برایتان باز خواهد شد. ولی جالب‌ترین چیزی که در این میان به دست می‌آورید، پوشش صورت Big Boss است. این ماسک غیرعادی باعث می‌شود تا ترس بر هر کسی که به آن نگاه می‌کند، چیره شود و بیشتر دشمنان به محض دیدن شما از شدت ترس اسلحه‌هایشان را می‌اندازند یا این که غش می‌کنند.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
2- Knights of the Round در Final Fantasy VII چگونه آن را باز کنیم: بدست آوردن بهترین Summon در بازی Final Fantasy VII به چند روش مختلف قابل انجام است، ولی هر کدام از آن‌ها می‌توانند باعث شوند که موهای سرتان را بکنید! این Summon روی Round Island یافت می‌شود؛ یک جزیره‌ی دونات مانند که بدون چوکوبوی طلایی "Gold Chocobo" نمی‌توانید آن را جست و جو کنید. بدست آوردن این چوکوبوی طلایی قسمت اصلی و پر دردسر ماجراست، چون یا باید پروسه‌ی طولانی پرورش چوکوبو را انجام دهید که حسابی حوصله سر بر است، یا این که باید Ruby Weapon (یکی از باس‌های فوق العاده قدرتمند بازی) را شکست داده و آیتمی را که بدست می‌آورید را با یک چوکوبوی طلایی تعویض کنید. Knights of the Round همچنین عضوی از یک ست Master Materia نیز هستند، ولی در این صورت مجبور هستید تا یک ابر باس فوق العاده قدرتمندتر را شکست دهید که کار درستی به نظر نمی‌رسد. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: یک سکانس دو دقیقه‌ای از حملات شمشیر و جادو. سیزده شوالیه‌ی زره پوش به سمت موجودی که با آن در حال مبارزه هستید، حمله ور می‌شوند و با شمشیر، گلوله‌های آتشین و شهاب سنگ‌ها به او ضربه می‌زنند. بهترین قسمت هم زمانی است که شخص شاه آرتور وارد میدان می‌شود و با یک حرکت نهایی فوق العاده قدرتمند، کار را تمام می‌کند. از آن جایی که میزان ضربه‌ی وارده از هر کدام از این سیزده حمله به صورت جداگانه محاسبه می‌شود، این Summon خیلی راحت محدودیت 9999 واحد ضربه‌ای که سایر Summonها دارند را پشت سر می‌گذارد. حتی حمله‌ی Super Nova‌ی سفیروث "Sephiroth" هم در برابر این شوالیه‌های قدرتمند، هیچ است.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
3- هایپر سونیک در Sonic The Hedgehog 3 & Knuckles چگونه آن را باز کنیم: باید تعداد خیلی زیادی از زمردها را جمع آوری کنید. اول باید تمام 8 زمرد آشوب "Chaos Emeralds" کلاسیک را جمع آوری کنید. بعد از این که این کار را انجام دادید، باید 8 زمرد دیگر با نام Super Emeralds را هم جمع آوری کنید تا بتوانید به هایپر سونیک دسترسی پیدا کنید. یعنی شما مجبور هستید یا یک مدت طولانی را صرف اتمام مینی گیم Blue Sphere کنید. در این مراحل، شما در نقش سونیک یا هر کارکتر قابل بازی دیگر، مجبورید تا در یک محیط کُره مانند حرکت کنید، گوی‌های آبی را جمع آوری کنید و مواظب باشید تا به گوی‌های قرمز برخورد نکنید. بله، این مراحل در ابتدا بسیار خوب و ساده هستند ولی هرچقدر بیشتر آن‌ها را طول دهید، سریع‌تر از قبل می‌شوند. و این افزایش سرعت تا جایی پیش می‌رود که حتی از پلک زدن هم خواهید ترسید و صدای جمع آوری گوی‌های آبی را در کابوس‌هایتان خواهید شنید. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: هایپر سونیک اگر توسط یک بازیکن کاربلد استفاده شود، می‌تواند کل بازی را نابود کند. او از خود سونیک و حتی فرم Super Sonic او نیز سریع‌تر است، رنگش مداوما بین رنگ‌های مختلف زمردها تغییر می‌کند و یک حرکت Dash در هنگام پریدن دارد که می‌تواند تمام دشمنان موجود روی صفحه را نابود کند. ولی اوضاع وقتی جالب می‌شود که تمام Super Emeraldها را با Tails و یا Knuckles جمع آوری کنید. Tails به Super Tails تبدیل شده و یک ارتش از پرنده‌های کوچک ولی قدرتمند که اتوماتیک به دشنمان حمله می‌کنند، به او می‌پیوندند. Knuckles هم به Super Knuckles تبدیل شده و می‌تواند با کوبیدن به دیوارها، محیط را از دشنمان پاکسازی کند.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
4- زره Abyssal در Darksiders 2 چگونه آن را باز کنیم: دسترسی به قدرتمندترین ست زره در Darksiders 2 نیاز به جمع آوری تعداد بسیار زیادی از یک سری آیتم خاص دارد. شما می‌بایست چهل عدد Tome Page، سی عدد Relic و شصت و نه عدد Stonebite جمع آوری کنید که هرکدام از آن‌ها آیتم‌هایی کوچک هستد و در گوشه‌های تاریک دنیای بازی یا پشت یک سری از موانعی که احتمالا هیچ وقت فکر بررسی کردن آن‌ها به ذهنتان نخواهد رسید، مخفی شده‌اند. همچنین تعداد زیادی از آن‌ها نیز در سیاه چال‌های بازی مخفی شده‌اند و برای یافتن آن‌ها، باید چندین بار این سیاه چال‌ها را پشت سر بگذارید. Darksiders 2 واقعا بازی سرگرم کننده‌ای است، ولی گشتن مداوم سیاه چال‌ها برای یافتن معادل‌های آخرالزمانی سوزن در یک انبار کاه، هیجانی معادل محاسبه میزان مالیاتتان دارد. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: خوشبختانه، Darksiders 2 دردسرهای شما را با یک پاداش خیلی خوب، جبران می‌کند. هر قطعه از زره Abyssal یکی از Statهای Death (البته به جز میزان دفاع) را به شدت ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود که نسبت به حالت اصلی، بسیار قدرتمندتر شوید. شاید تنها ایرادی که وجود دارد، آن دو شاخ بنفش رنگی هستند که با استفاده ازAbyssal Spaulders، روی سر Death قرار می‌گیرند.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
5- انگشت فومی در Dead Space 2 چگونه آن را باز کنیم: فرقی ندارد که چه درجه‌ی سختی‌ای انتخاب کرده باشید، چون Dead Space 2 همچنان یک سفر سخت و ترسناک است. نکرومورف‌ها از دریچه‌ها بیرون می‌پرند، بچه‌های شیطانی به صورت گروهی به شما حمله ور می‌شوند و آدم‌هایی که سالم به نظر می‌رسند هم در عرض نیم ثانیه به زامبی‌های فضایی تبدیل می‌شوند. هرچند، در سخت‌ترین درجه‌ی سختی بازی یعنی مود هاردکور، مجبور هستید که با دشمنانی قدرتمندتر و آن هم با مقدار کمی از مهمات و تجهیزات، به مبارزه بپردازید. البته اگر این وضعیت را با سربلندی به اتمام برسانید، به شما پاداشی داده می‌شود. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: یک انگشت فومی که قدرتی معادل با قدرتمندترین خدای یونیتولوژی داشته (اصلا این فرقه در بازی، خدا دارند؟) و می‌تواند در عرض چند میلی ثانیه، اعضای بدن دشمنان را قطع کند. به همین خاطر، این اسلحه که با نام Hand Cannon شناخته می‌شود، بهترین اسلحه‌ی موجود در بازی به شمار می‌رود. به علاوه، تنها با استفاده از این اسلحه است که آیزاک با هر بار شلیک، شروع به گفتن عبارت Pew Pew می‌کند!
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
6- Toriyama Robo در Tobal No. 1 چگونه آن را باز کنیم: وقتی این کار انجام می‌شد، آن طرفداران خوش شانس ژانر فایتینگ که به دنبال چیز جدیدی بودند می‌توانستند که بخش Quest Mode بازی Tobal No. 1 را انجام دهند. در این بخش، بازیکن می‌توانست به پیشرفت در سیاه چال‌های آن که پر از دشمن بودند، بپردازد و از یک سری معجون خاص برای بازیابی جان یا مسموم کردن دشمنان استفاده کند. سه سیاه چال ابتدایی بازی (که سه کارکتر نهایی بازی را در بخش آرکید باز می‌کند) فقط از ده طبقه تشکیل شده‌اند و هرکدام از آن‌ها را می‌توان در عرض پانزده دقیقه به پایان رساند. ولی سیاه چال نهایی واقعا برای خودش هیولایی است و نه تنها از 30 طبقه تشکیل شده است، بلکه به اتمام رساندن آن نیز بیش از یک ساعت به طول می‌انجامد. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: اگر بتوانید تا مرحله‌ی آخر پیشروی کنید، یک کارکتر کوچک با نام Toriyama Robo را باز می‌کنید که نسخه‌ای روباتیک از آکیرا توریاما "Akira Toriyama"، خالق Dragon Ball و طراح Chrono Trigger و شخصیت‌های Tobal است. هرچند اگر در انجام این کار ناکام بمانید و در هر کدام از 29 مرحله‌ی قبلی شکست بخورید، مجبورید که دوباره از اول شروع کنید.

7- پاییز در Super Mario World چگونه آن را باز کنیم: اگر در طول بازی Super Mario World، محیط را جست و جو کنید، می‌توانید یک Star Exit در پنج دنیای آن بیابید. هر کدام از این Star Exitها شما را به یک مرحله‌ی Star World هدایت می‌کنند که کمی سخت‌تر از مراحل اصلی هستند و انواع جدیدی از Yoshiها را نیز به شما معرفی می‌کنند. این Yoshiهای جدید نسبت به نوع اصلی و سبز رنگ، توانایی‌های جدیدی دارند. مثلا نوع آبی قادر به پرواز کردن است و نوع قرمز نیز می‌تواند گلوله‌های آتشین پرتاب کند. ولی نکته اصلی اینجاست که با اتمام تمام این Star Worldها، مراحل جدیدی با عنوان Special World آزاد می‌شوند که به شدت سخت هستند. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: Special World به طرز دیوانه واری سخت است و شامل مرحله‌ای بدون هیچ گونه پلتفرم (که ماریو در طی آن می‌بایست تمام وقت توانایی پروازی را در اختیار داشته باشد) یا مرحله‌ای که موانع پرشی را با Bullet Billها ترکیب می‌کند نیز می‌شود. ولی با به اتمام رساندن Super Mario World، ظاهر آن به کل تغییر می‌کند. یعنی مراحل بازی به رنگ قهوه‌ای پاییزی در می‌آیند و اسپرایت‌های دشمنان نیز به شدت تغییر می‌کنند. مثلا Pirahna Plantها به شکل کدو حلوایی در می‌آیند، Bullet Billها شبیه پرندگان می‌شوند و Koopa Troopaها هم به طرز عجیب و غریبی، ماسک‌های ماریو و لوئیجی را بر صورت دارند!
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
8- ماسک Fierce Deity در The Legend of Zelda: Majora"s Mask چگونه آن را باز کنیم: در دومین ماجراجویی لینک بر روی کنسول نینتندو 64، تعداد بسیار زیادی از ماسک‌ها قابل آزاد سازی هستند و با این که یک سری از آن‌ها خیلی راحت بدست می‌آیند، تعداد بسیاری از آن‌ها بسیار سخت بدست می‌آیند و حتی بی‌مصرف نیز هستند. البته اگر بتوانید تمام این ماسک‌ها (مثل آن ماسکی که باید چند دقیقه قبل از برخورد ماه به Termina بخرید) را جمع آوری کنید، یک ماسک نهایی بدست می‌آورید که لینک را از یک بچه به یک خدا تبدیل می‌کند. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: حمله‌ی دوربرد شمشیر در بازی اصلی The Legend of Zelda، یکی از جالب‌ترین و بهترین حمله‌ها محسوب می‌شد. برای همین، زمانی که این حمله وارد نسخه‌های سه بعدی این سری نشد، عده‌ی بسیاری ناامید شدند. با استفاده از ماسک Fierce Deity، لینک مانند یک کارکتر قدرتمند از سری Dragon Ball Z می‌شود. چون می‌توانید درست همانند بازی اصلی، به شلیک اشعه‌های انرژی از شمشیر او بپردازید و این اشعه‌ها در حدی قدرتمند هستند که حتی باس نهایی بازی را نیز با چند ضربه از پای در می‌آورند.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
9- Tofu در Resident Evil 2 چگونه آن را باز کنیم: بدست آوردن رتبه‌ی A در انتهای کمپین رزیدنت ایول 2 اصلا کار راحتی نیست. شما می‌بایست اضافه بر تمام کردن داستان در طی سه ساعت، از هیچ آیتم درمانی‌ای نیز استفاده نکنید و از اسلحه‌های نامحدودی که باز کرده‌اید هم هیچ استفاده‌ای نکنید. حالا باید خیلی حرفه‌ای شوید و همین کار را حدود 6 بار هم انجام دهید تا بتوانید عجیب و غریب‌ترین کارکتر سری را باز کنید. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: گویا اضافه بر لیان، کلیر و هانک، یک ماده‌ی غذایی یعنی Tofu هم وقایع وحشتناک راکون سیتی را به چشم خودش دیده است. بعد از آن همه تکرار، شما می‌توانید تا در نقش یک Tofuی بسیار بزرگ به انجام بخش کمپین بپردازید. ولی تفاوتی که در این میان وجود دارد، این است که Tofu درست برخلاف شخصیت‌های انسانی این بازی که از انواع سلاح گرم استفاده می‌کنند، فقط به یک چاقو مجهز است. پس جایزه‌ی شما برای اتمام رزیدنت ایول 2 در یک شرایط بسیار سخت، باز شدن یک مود سخت‌تر است. لعنت...
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
10- کلاس Vandalier در Vandal Hearts چگونه آن را باز کنیم: در طول بازی Vandal Hearts، شش کلید در یک سری میدان مبارزه‌ی خاص مخفی شده‌اند. بدست آوردن هر کلید هم اصلا کار راحتی نیست، چون قرارگیری نیروها در این بازی، یکی از حیاتی‌ترین موضوعات است و اغلب مجبور هستید که یک سرباز را برای بررسی محیط اعزام کنید. جایزه‌ی شما بعد از جمع آوری آن‌ها، دسترسی به The Trials of Toroah است، مجموعه‌ای از مراحل که شما را در شرایط ناجوانمردانه‌ای قرار می‌دهند. مثلا باید از یک هرم در شرایطی که کمانداران مداوما به سمتتان شلیک می‌کنند، بالا بروید یا سخت‌ترین باس‌های بازی را پشت سر هم شکست دهید. هرچند جایزه‌ای که بعد از تحمل این حجم از مضخرفات بدست می‌آورید، واقعا ارزشش را دارد. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: به اتمام رساندن این مراحل به شما اجازه می‌دهد تا کارکتر اصلی بازی یعنی Ash را به کلاس Vandalier ارتقا دهید که بیشتر شبیه حالت Debug Mode بازی می‌ماند. اضافه بر دریافت یک زره‌ی طلایی، کلاس Vandalier این اجازه را به شما می‌دهد تا از تمام جادوهای موجود در بازی، و مخصوصا یک جادوی خاص که تمام دشمنان موجود روی نقشه را مورد هدف قرار می‌دهد، استفاده کنید. درست است که این موضوع کمی چیپ "Cheap" به نظر می‌رسد، ولی بعد از آن همه زجری که متحمل شده‌اید، واقعا استحقاق آن را دارید.
بهترین جوایز قابل بازگشایی گیمینگ که به دست آوردنشان کاری تقریبا غیرممکن است
11- دانکی کانگ در Punch-Out چگونه آن را باز کنیم: بعد از به اتمام رساندن ریمیک بازی Punch-Out بر روی کنسول Wii، به حالت Title Defense Mode وارد می‌شوید، جایی که حتی شکست دادن بزرگترین بازنده‌ی تاریخ گیمینگ یعنی Glass Joe هم به شدت سخت است. اگر بتوانید یک بار دیگر بازی را به اتمام برسانید، یک مود جدید با نام Last Stand را باز می‌کنید که دقیقا همانند نسخه‌ی NES بازی است: اگر سه بار ببازید، همه چیز تمام است. چه چیز خفنی بدست می‌آوریم: اگر بتوانید در طول Last Stand دوام بیاورید یا بازی را قبل از شکست خوردن ریست کنید، در قسمتی و به طور کاملا اتفاقی، با جدیدترین مبارز بازی یعنی Donkey Kong روبرو خواهید شد. بعد از این هم که او را شکست دهید، می‌توانید تا هر وقت که دلتان خواست، او را برای یک مبارزه Exhibition Match انتخاب کند. خب، نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این جایزه‌ها واقع ارزش تحمل این همه کار سخت را دارند؟ آیا تا به حال با موردی مشابه مواجه شده‌اید؟ پس گفته‌هایتان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. مترجم: پرهام آقاخانی



30 آبان 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن