تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798136357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسد: زود است درباره ترامپ قضاوت كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اسد: زود است درباره ترامپ قضاوت كنيم
رئيس‌جمهور سوريه گفته كه منتظر نتيجه مذاكرات روسيه با امريكا بر سر سوريه است...
رئيس‌جمهور سوريه گفته كه منتظر نتيجه مذاكرات روسيه با امريكا بر سر سوريه است؛ مذاكراتي كه نتيجه آن به گفته بشار اسد نه فقط براي سوريه بلكه براي كل جهان مي‌تواند مثبت باشد ولي او تأكيد كرده كه قضاوت درباره اينكه دولت ترامپ چقدر به وعده‌هاي خودش درباره مبارزه با تروريسم عمل می‌کند، زود است. وزير امور خارجه روسيه با تأييد مذاكرات روسيه و امريكا ابراز خوشبيني كرده كه تماس‌هاي آينده بين مسكو و دولت جديد امريكا در رابطه با سوريه بيش از تماس با دولت قبلي باشد.

بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه در تازه‌ترين گفت‌و‌گوي خود با چند رسانه بلژيكي، نشست آستانه را مثبت ارزيابي كرده ولي گفته كه اين نشست به تنهايي نمي‌تواند به حل بحران سوريه منجر شود. اسد معتقد است: «اگر بخواهيم درباره روند صلح صحبت كنيم مي‌بينيم كه اين مسئله به آستانه مربوط نيست بلكه به مسائلي بزرگ‌تر مربوط است؛ اينكه چگونه مي‌توانيم ورود تروريست‌ها به سوريه را متوقف كنيم، چگونه جلوي حمايت كشورهاي منطقه‌اي مثل تركيه و شوراي همكاري خليج فارس يا كشورهاي اروپايي مثل فرانسه و انگليس يا امريكا را از تروريست‌ها بگيريم.» او با اشاره به ترامپ، همچنين گفت: «آنچه ما از سوي دونالد ترامپ در جريان كمپين انتخاباتي‌اش و بعد از آن شنيده‌ايم وعده‌اي است كه براي مبارزه با تروريست‌ها و به طور اساسي داعش داده و آن را در اولويت برنامه‌هاي خود اعلام كرده است.» رئيس‌جمهور سوريه گفته كه مبارزه با داعش «چيزي است كه طي شش سال گذشته» دولت سوريه خواستار آن بوده است. او اين مسئله را به توافق بين امريكا و روسيه منوط مي‌كند و مي‌گويد: «به اعتقاد من ما بايد منتظر بمانيم هنوز زود است پيش‌بيني اقدامي عملي را داشته باشيم، احتمالاً مسئله به همكاري بين امريكا و روسيه بستگي داشته باشد. معتقديم اين براي تمام جهان از جمله سوريه مثبت خواهد بود.

هر گونه قضاوت در اين باره زود است.» او در پاسخ به سؤالي درباره نقش اروپا در سوره نيز آن را تابعي از سياست امريكا دانسته و گفته است: «اروپايي‌ها آنچه را كه امريكايي‌ها مي‌خواهند اطاعت و اجرا مي‌كنند. آنها كشورهاي مستقلي نيستند و بلژيك نيز بخشي از اتحاديه اروپاست.» بشار اسد با انتقاد از آنچه ائتلاف امريكا عليه داعش خوانده مي‌شود گفت كه «ائتلاف امريكايي عليه داعش، ائتلافي خيالي و غيرقانوني است زيرا بدون مشورت با دولت سوريه يا بدون كسب اجازه دمشق تشكيل [و وارد خاك سوريه] شده و اين نقض حاكميت ماست.» همزمان با گفت و گوي اسد، وزير خارجه روسيه نيز پيش‌بيني كرد تماس‌هاي آينده بين مسكو و دولت جديد امريكا در رابطه با سوريه بيش از تماس با دولت قبلي باشد. لاوروف كه در كنفرانس مطبوعاتي در مسكو سخن مي‌گفت، افزود: روابط سياسي بين مسكو و واشنگتن درباره بحران سوريه بعد از پايان فرايند تشكيل تيم مخصوص ترامپ براي اين امر، از سر گرفته خواهد شد. وي در عين حال تأكيد كرد كه رايزني‌هاي روسيه و امريكا در سطح ديپلمات‌ها در ژنو هرگز قطع نشده است.
   
مالك سوريه نيستم
بشار اسد در بخش ديگري از سخنان خود تأكيد كرد: اگر مردم سوريه رئيس‌جمهور ديگري را انتخاب كنند من بايد كنار بروم. اين يك مسئله بديهي است چراكه قانون اساسي چيزي است كه رئيس‌جمهور را براساس رأي مردم تعيين يا بركنار مي‌كند.  او درباره اينكه چرا همواره فردي از خانواده اسد حكومت را در دست دارد، گفت: ما مالك سوريه نيستيم و خانواده من نيز مالك سوريه نيستند. شايد اين اتفاقي باشد چراكه رئيس‌جمهور اسد هيچ وارثي در اين نهاد نداشت كه بخواهد جانشينش باشد. براي همين صحبت‌هايي كه در رسانه‌هاي غربي از زمان انتخاب من به عنوان رئيس‌جمهور سوريه منتشر شده، درست نيست؛ اينكه مي‌گويند جاي پدرش را گرفت يا اينكه پدرش او را در اين سمت گماشت، درست نيست. سوريه ملك سوري‌هاست و هر شهروند سوري حق دارد در اين پست باشد.




تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن