تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817456432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار رویترز به خبرنگارانش درباره ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هشدار رویترز به خبرنگارانش درباره ترامپ
سردبیر ارشد رویترز به خبرنگاران خود درباره پوشش های خبری مربوط به دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز : تارنمای خبری آمریکایی "واشنگتن اگزماینر" روز پنجشنبه گزارش داد: "استیو ادلر" (Steve Adler) سردبیر ارشد رویترز به کارکنان خود گفت: خشم، احساسات و ابراز گلایه خود درباره ترامپ را بطور علنی بروز ندهید.


واشنگتن اگزماینر نوشت: سردبیر ارشد رویترز روز چهارشنبه (روز گذشته) در نامه سرگشاده به خبرنگاران خود گفت که از هرگونه ابراز ناراضایتی درباره پوشش خبری دولت ترامپ اجتناب ورزند.


واشنگتن اگزماینر گزارش داد که سردبیر ارشد رویترز به روش غیر معمول و خارج از کنوانسیون های متعارف اعضای جدید کاخ سفید آمریکا در برخورد با احزاب رسانه ها و دادن اطلاعات، اشاره داشت.


دراین نامه ،سردبیر ارشد رویترز از کارکنان خود خواست، در داخل امریکا هم باید کار خود را طبق روال همیشگی درکشورهایی که آزادی بیان هرچه بیشتر درآنها محدودتر است ، انجام دهند.


سردبیر ارشد رویترز دراین نامه با اشاره به فعالیت این خبرگزاری درکشورهایی همچون، ترکیه، عراق، چین، روسیه، فیلیپین، مصر، یمن، تایلند، زیمبابوه و روسیه (اشاره ای به نام ایران نشد) افزود که خبرنگاران با توجه به برخی مشکلات همچون، سانسور، دادگاهی شدن، لغو روادید و هرگونه تهدید فیزیکی مواجه اند، اما با بی طرفی به کسب اطلاعات پرداخته و به بهترین نحو کار خود را انجام می دهند.


واشنگتن اگزماینر درادامه نوشت؛ سردبیر ارشد رویترز آنگاه درباره دولت جدید ترامپ توصیه هایی به کارکنان و خبرنگاران خود داد که با توجه به مشکلات بالقوه ای که در پوشش خبری دولت ترامپ وجود دارد، بطور علنی به شکایت و اعلام نارضایتی نکنند و باید همان کاری که در دیگر کشورهایی که با آن در پوشش های خبری با محدویت مواجه اند، اکنون در داخل آمریکا نیز همانگونه رفتار کنند.


بنابراین گزارش در نامه سرگشاده سردبیر ارشد رویترز دراین باره آمده است: (هرگز) بطور علنی درباره آنچه که روز به روز به طرز قابل درکی فرد را ناکام و ناامید در کسب اطلاعات می سازد ، شکایتی بروز ندهید،در این شرایط ما رویه خود را در تهیه گزارش در داخل آمریکا بدون آنکه مظنون به عناد شخصی در پوشش خبری شویم، پیش می بریم.


واشنگتن اگزماینر نوشت: رئیس جمهور ترامپ، به رویه ای که در جریان کارزار انتخاباتی خود داشت ، ادامه می دهد و اظهارات تندی علیه جامعه رسانه غربی دارد و بطور معمول برخی از رسانه و خبرنگاران "بخصوص" را به تهیه و گزارش "اخبارجعلی" در پوشش اخبار به خود متهم می کند.


واشنگتن اگزماینر افزود: خبرنگاران نیز اغلب درباره پوشش های خبری خود در ارتباط با دسترسی نداشتن به دولت ترامپ و پاسخ های نه چندان صحیح مقامات کاخ سفید، درشبکه های اجتماعی به بحث و جدل می پردازند.








۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن