تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798147614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردبیر خبرگزاری ملی قرقیزستان در میزگرد فارس: رهبران ایران به دنبال کسب قدرت، ثروت و جایگاه نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردبیر خبرگزاری ملی قرقیزستان در میزگرد فارس:
رهبران ایران به دنبال کسب قدرت، ثروت و جایگاه نیستند
سردبیر بخش قرقیزی خبرگزاری ملی قرقیزستان با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: رهبران ایران به دنبال کسب قدرت، جایگاه و یا ثروت نیستند و تنها دغدغه آنان ایجاد جامعه‌ سالم و به دور از ناعدالتی است.

خبرگزاری فارس: رهبران ایران به دنبال کسب قدرت، ثروت و جایگاه نیستند



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، با حضور برخی اندیشمندان، متفکرین و اصحاب رسانه‌ای قرقیزستان میزگرد «انقلاب اسلامی ایران و تأثیرات آن بر جهان اسلامی» برگزار شد. در این میزگرد «بگی‌جان احمداف» رئیس مرکز مطالعات «الخادورا»، «الیانا ستارآوا» استاد آکادمی دیپلماتیک وزارت امور خارجه قرقیزستان و سردبیر مجله اسلامی «امت»، «کانیکه جامان کولوا» کارشناس علوم اسلامی، «امان صالح» کارشناس مرکز مطالعات استراتژیک وابسته به‌ دانشگاه قرقیز-روسی «اسلاویانی»، «رستم خوشمرداف» رئیس رادیو «الماس» قرقیزستان و «امیل‌بیک مأمون‌اف» سردبیر بخش قرقیزی خبرگزاری ملی قرقیزستان حضور داشتند. در ادامه مشروح نظرات امیل‌بیک مأمون‌اف سردبیر بخش قرقیزی خبرگزاری ملی قرقیزستان را از نظر می‌گذرانید.  ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران وجود رهبریت واحد آن است به گفته مأمون‌اف، ویژگی متمایز انقلاب اسلامی ایران از دیگر انقلاب‌های جهان وجود رهبریت این انقلاب می‌باشد و امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تأثیرگذار نه تنها در جهان اسلام بلکه در میان تمام اشخاص مطرح در جهان شناخته شده‌اند. وی افزود: ایشان با تأسیس یک کشور اسلامی علیرغم جریان‌های مختلف مخرب از سوی دشمنان، این انقلاب را استوار ساخت و به این مقام ماندگار در تاریخ رساند. مأمون‌اف با اشاره به سفر اخیر «الماس‌بیک آتامبایف» رئیس جمهور قرقیزستان به ایران تصریح کرد: در حال حاضر نیز ثمره و نتایج این انقلاب اسلامی را شاهد هستیم اما وجود دشمنی کشورهای غربی جریان اطلاع‌رسانی، تحولات ایران تنها از دوربین آنها به نمایش در می‌آید و مخاطبین جهان اکثرا محروم از فهم و درک کافی از پیشرفت‌ها و توسعه این کشور هستند. وی عنوان کرد: با نگاهی اجمالی به نحوه زندگی رهبران ایران می‌توان دریافت که این افراد به دنبال کسب قدرت و یا جایگاه و یا حتی ثروت نیستند و تنها دغدغه این افراد ایجاد جامعه‌ سالم و به دور از بی‌عدالتی برای رفاه هر چه بیشتر مردم بوده است و این رویه توسط دیگر دولتمردان این کشور نیز دنبال می‌شود. مأمون‌اف در ادامه افزود: اولین سفر رسمی خارجی «حسن روحانی» نیز به قرقیزستان بود و مردم و مقامات این کشور این واقعه را به عنوان یک خوش یمنی قبول کردند ضمن آنکه در قالب سفر مقامات عالی‌رتبه 2 کشور، بیش از 10 سند همکاری در زمینه‌های مختلف به امضا رسید و در حال حاضر برخی از این اسناد در حال اجرایی شدن هستند. سردبیر بخش قرقیزی خبرگزاری ملی قرقیزستان در پایان گفت: چند عامل مهم که نشانه روشن توسعه روابط ایران و قرقیزستان به حساب می‌آیند ساخت راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان و دیگر طرح‌های ریلی که به قرقیزستان اجازه دسترسی به بازارهای جهانی را خواهد داد و حمایت ویژه دولتمردان ایران از چنین طرح‌هایی نشان از حسن نیت برای مشارکت در پیشرفت همه جوامع اعم از خرد و کلان دارد.







94/11/19 - 13:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن