تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798099831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛ برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان فارس برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۶ آذر ساعت 11:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس گرامیداشت یادوخاطره سرداران و380 شهیددانشجوی این استان به همت بسیج دانشجویی فارس و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
این مسابقات با شرکت بیش از 370 ورزشکار در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و تکواندو از 27 آبان به مدت هشت روز در شیراز برگزارشد.
در رشته تنیس روی میز دانشگاه فسا قهرمان شد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مقام دوم و سوم را به دست آورد.
در رشته تکواندو دانشگاه آزاد شیراز به مقام نخست مسابقات رسید و دانشگاه پیام نور جهرم و آزاد زرقان به ترتیب موفق به کسب مقام های دوم و سوم شدند.
در رشته فوتسال که با شرکت 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی برگزار شد، در بازی نهایی دانشگاه شیراز با شکست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مطهری در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی رسید و در بازی رده بندی نیز دانشگاه فراشبند با شکست دانشگاه آزاد شیراز موفق به کسب مقام سوم شد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره سید حامد حق پرور مدیر تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری دانشگاه شیراز، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دانشگاه های آزاد شیراز، پیام نور و علمی، کاربردی فارس، سپاه فجر و کنگره سرداران و 15هزار شهید ولایتمدار استان فارس برگزار شد.
وی جشنواره های ورزشی را فرصتی ارزشمند برای شناخت استعدادهای ورزشی برشمرد و با تاکید بر توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین دانشگاهیان و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان به وسیله ورزش افزود: ورزش همگانی ابزاری برای سلامتی، نشاط، رشد ظرفیت¬های اخلاقی و رفتارهای اجتماعی و عاطفی است.
حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز در این مراسم گفت: حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی با هر پست و مقامی که داشته باشیم، نمونه ای از پاسداشت خون شهیدانی است که در راه این انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند و ما نیز در روز قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم.
وی با بیان اینکه نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است تصریح کرد: تكریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت بوده و پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است كه در سایه تاسی به احكام نورانی اسلام به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد و همواره كشور را در برابر توطئه‌های شوم و فعالیت‌های مخرب دشمنان حفظ كرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن