تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798213877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه اختصاصي پرديس گيم با Louis Castle


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: در ادامه مصاحبه هاي اختصاصي پرديس گيم با فعالان و چهره هاي درخشان صنعت بازيسازي در جهان اين بار تحريريه پرديس گيم مصاحبه اي اختصاصي با آقاي Louis Castle رئیس استدیو سابق  Westwood Studios و سازنده سری بازي هاي Command & Conquer ترتيب داده است كه در ادامه مشاهده خواهيد كرد. پرديس گيم: لطفا خودتان را معرفی کنید و بگوید Westwood Studios چطور تاسیس شد؟ Louis Castle: نام من Louis Castle است. بنده به همراه Brett Sperry این استدیو را در مارس 1985 بنیانگذاری کردیم ما با هم چندین سال برروی عناوین مختلف کار کرده ایم. پرديس گيم: ایده ساخت فرنچیز Command & Conquer چطور به ذهنتان رسید؟ Louis Castle: آقايان Brett و Joe Bostic از طرفداران بزرگ بازی های Rescue Raiders در Apple II و Military Madness در NEC Turbo Graphics بودند. Westwood سابقه طولانی در سخت بازی های سبک استراتژیک برای SSI داشت و ایده ساخت یک بازی مهیج و استراتژیک real time در بازی Dune II استفاده شد. با انتشار CDROM اولین دستگاه ذخیره کننده اطلاعات برای بازی ها, ما کار طراح های اولیه گیم پلی برای Dune II را شروع کردیم و شروع بع داستان سرایی بازی و تنظیم بازی با CDROM کردیم. در همین جا بود که Westwood دنیای متعلق به خود را که جنگ در آینده نزدیک را شرح می داد را خلق کرد. طراح داستان توسط Brett انجام شد و توسط  Eydie Laramore به نگارش در آمد. Joe و Brett با همکاری هم  گیم پلی بازی Dune II را تکامل بخشیدند و من نیز با تیم طراحان و تیم فنی Westwood برای ساخت صحنه های سینماتیک و اجرا آنان  برروی CDROMs با سرعت متناسب بودیم.

پرديس گيم: چرا سبک RTS را برای فرنچیز C&C انتخاب کردید؟ Louis Castle: استدیو Westwood را بیشتر بخاطر ابداع سبک RTS با ساخت بازی Dune II می شناسند. C&C بر پایه تجربیات ما از توسعه سبک RTS و انتقال این تجربیات آغاز شد. پرديس گيم: Westwood Studios چگونه توسط EA خریداری شد؟ چطور بسته شد؟ آیا با EA هم اختلافاتی داشتید؟ Louis Castle: استديو Westwood در سال 1992 به Virgin Games فروخته شد, آن هم قبل از این که سری C&C بوجود بیایید. در طول 6 سال بعد با بازاریابی جهانی و فروش بازی ها Virgin و تیم توسعه به موفقیت های زیادی در فرنچیزهای خود دست یافتند. در سال 1995 استدیو Virgin فروخته شد که شامل, Westwood و Viacom بود. در سال 1998 شرکت Electronic تنها Westwood را از Viacom خریداری کرد, EA هم اکنون تیم بازاریابی جهانی و فروش خود را دارد. در سال های بعد EA تصمیم گرفت کل استدیو های جنوب و غرب آمریکای خود را با هم ادغام کند تا EA Los Angeles و برند EA Games  را ایجاد کند, بدین ترتیب شعبه Westwood در لاس وگاس بسته شد و استفاده از برند Westwood Studios متوقف شد. Westwood تنها یک برند متعلق به استدیو بود و هیچ اختلاقی میان ما و EA وجود نداشت. Westwood تحت مالیکت Virgin طیف گسترده ای بازی را با موفقیت ایجاد کرد. وقتی Westwood تحت مالکیت EA بود چند فرنچیز را به همان اندازه موفقیت قبل را داشتند توسعه داد. پرديس گيم: ظهور و سقوط فرنچیز C&C را چطور می بینید؟ دنیا محبوب شما در سری C&C کدام است؟ Louis Castle: از نظر من سال های اولیه C&C سال های اوج این فرنچیز بودند,  آن سال ها زمانی بود که ما مستقیما با دیگر بازی ها برای ایجاد بهترین بازی سبک RTS رقابت می کردیم, بهترین سال های سری C&C بودند. بعد از Tiberian Sun ما بیشتر سعی کردیم بازی های سبک RTS را کمتر بازی برای پول بسازیم و حتی کمتر از قبل که وقت گذاشته بودیم استدیو هایی بزرگ مایل به سرمایه گذاری برروی این سبک بودند. در نتیجه Tiberian Sun و Red Alert 2 نقاط قوت بزرگ این فرنچیز از نظر من هستند, چرا که در دو عنوان آخر من دخال قابل توجهی در توسعه بازی داشتم. من عاشق هیجان و سرگرمی جهان Red Alert بودم ولی همیشه Tiberian بازی مورد علاقه من بود. پرديس گيم: لطفا کمی در مورد آخرین پروژه West Wood یعنی Earth & Beyond توضیح بدهید؟ Louis Castle: عنوان Earth & Beyond کمی جلوتر از بازی های هم سبک خود در آن زمان بود. روش ما ساختن یک تجربه با روایتی کامل برای استایل متعددی از گیمران در MMORPG بود, MMORPG در آن زمان برروی یک سرور با آن فناوری واقعا جاه طبانه بود. E&B برای طرفدران در نظر گرفته شده بود و بنابراین ما هسته قوی از گیران را داشتیم. متاسفانه E&B در اندازه حمایت EA از ادامه بازی هم نبود هنگامی که ما بازی را با نمونه کارهای قبلی خود مقایسه کردیم متوجه شدیم که بازی شانس تکامل برای مدت طولانی را ندارد. پرديس گيم: لطفا از تجربیات خود در توسعه Command & Conquer: Red Alert 3 و Command & Conquer 3 برای ما بگویید؟ Louis Castle: بنده در بازی های دیگر EA LA که از جمله آنان C&C RA 3 و C&C 3 که جز چرخه تولید این فرنچیز بود نیز مشارکت داشتم. نقش من بعد از Red Alert 2 در سری C&C فقط به عنوان مشاور و ارائه داستان بود. بازی های دیگر سری C&C توسط گروهی از کارمندان با استعداد سابق Westwood که استدیو Irvine Studio را تاسیس کردند و یکی از آنان creative director استدیو های Blizzard و Zynga بوده است.

پرديس گيم: چرا در C&C: Generals: Zero Hour ژنرال Rodall Juhziz در قسمت Challenge نبود؟ Louis Castle: من متاسفانه در این مورد مطمئن نیستم.بنده فرض را بر این می گیرم که نبود این ژنرال باعث بالانس شدن این بخش می شده اما فقط این یک حدس است. پرديس گيم: سبک بازی های RTS را در این زمان چطور می بینید؟ نظر شما در مورد kickstarter چیست؟ Louis Castle: من عاشق این سبک و ایده های اصیل RTS هستم. من واقعا از دیدن spin off های این ژانر در سبک MOBAs خوشحالم. بازیی هایی که با نام RTS ساخته می شوند بسیار پیچیده هستند و بازی از هدف اصلی خود برای ایجاد یک بازی پیچیده برای مخاطبان وسعی تر دورتر می شوند.بنده از دیدن برخی روشهای بازی های موبایل خوشحال هستم و تبلت را tabletها را یک پلتفرم بازی طبیعی می دانم که ارزش بازی های جدی و عمیق را دارد. پرديس گيم: نظر شما در مورد کنسول های نسل بعد مثل PS4, Wii U و Xbox One چیست؟ دیدگاه شما درمورد رشد روز به روز شبکه Steam چیست؟ Louis Castle: من خودم به شخصه تمام کنسول های فعلی را دارم و از قابلیت های جدید این کنسول های تحت تاثیر قرار گرفته ام. آنان برای بازی عالی هستند و به نظر خوبی میایند, و بازی هایشان بهتر از بازی های با کات سکانس از قبل رندر شده در گذشته می باشد. متاسفانه این بدان معنا است که که توسعه بازی ها باعث می شود هزینه ها افزایش پیدا کرده و دنیا غنی تر شود. که باعث می شود تجربه بازی ها  پر هزینه و دارای ریسک باشد. به همین دلیل من یکی از طرفداران بزرگ بازی های موبایل و سرویس های دانلود به مانند Steam و Origin هستم. من درمورد گفته شما در مورد رشد روز به روز Steam مطمئن نیستم. این سرویس یک مدل اجاره ای است که من بازی ها را در آن اجاره می کنم که دارای طراحی ضمنی و امنیت قوی برای جلوگیری از روش دزدی هست. پرديس گيم: در اخر چه صحبتی با خوانندگان ما در پردیس گیم دارید؟ Louis Castle: از شما و تمام کسانی که در دور دست ها هستند تشکر می کنم. من از علاقه شما به Westwood و حرفه خود تشکر و قدردانی می کنم.





4 دقيقه پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن