تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798185965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 نكته طلايي برای چاق ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: معجزه زنجبيـل در كاهـش وزن 30 نكته طلايي برای چاق ها رسيدن به وزن ايده‌آل راه چندان پيچيده‌اي نيست اگر متناسب با شرايط جسمي و روحي خود يكي از درمان‌هاي طبيعي مانند اصلاح رژيم غذايي، هوميوپاتي، طب سنتي چين يا هند را انتخاب كرده و با رعايت نكات و دستورات آن، آرام آرام به وزن دلخواه خود نزديك شويد.
برترین مجله اینترنتی ایران
رسيدن به وزن ايده‌آل راه چندان پيچيده‌اي نيست اگر متناسب با شرايط جسمي و روحي خود يكي از درمان‌هاي طبيعي مانند اصلاح رژيم غذايي، هوميوپاتي، طب سنتي چين يا هند را انتخاب كرده و با رعايت نكات و دستورات آن، آرام آرام به وزن دلخواه خود نزديك شويد. مهم‌ترين نكته براي دستيابي آسان به اين هدف علاوه بر كمك گرفتن از شيوه‌هاي درماني، رعايت نكات و دستوراتي است كه اجراي آن‌ها مي‌تواند مدت زمان معمول كاهش وزن را در افراد معمولي به نصف كاهش دهد.

   بخوريد اما لاغر بمانيد 1. يكي از مفيدترين شيوه‌هاي كنترل اشتها و كاهش وزن، افزايش تعداد وعده‌هاي غذايي از 3 به 5 وعده و مصرف موادغذايي كم‌كالري و سرشار از سبزي و فيبر است.  2.پرهيز از مصرف قند، شكر و آرد سفيد فرآوري شده، همين طور كاهش مصرف نمك، قهوه، چاي و الكل در رژيم غذايي روزانه تاثير زيادي در كنترل وزن و كاهش آن دارد.  3. برخي درمانگران معتقدند نوشيدن يك ليوان آب كه در آن 2 قاشق غذاخوري سركه سيب حل شده باشد همراه با وعده غذايي براي هضم بهتر موادغذايي و پيشگيري از اضافه وزن بسيار موثر است. مصرف اين نوشيدني در وعده‌هاي ناهار و شام و به‌صورت روزانه موثر است. 4. نوشيدن يك ليوان گريپ فروت يا ليموترش با آب پرتقال صبح ناشتا تاثير زيادي در افزايش متابوليسم بدن و تسريع روند لاغري دارد.

     كاهش وزن در 7 روز 5. برخي متخصصان تغذيه معتقدند رعايت يك رژيم غذايي ساده و كم كالري كه در آن از انواع آبميوه‌ها و سبزي‌ها استفاده شده باشد تاثير زيادي در كاهش وزن در كمتر از يك هفته دارد. بهتر است اين شيوه را تنها در 7 تكرار كرد و در مواردي كه تمايل به ادامه اين رژيم وجود دارد بايد با متخصص تغذيه مشورت كرد. 6. افزايش سوخت و ساز بدن با فعاليت‌هاي بدني و ورزش مهم‌ترين شيوه درمان چاقي و اضافه وزن است. بهترين ورزش‌ها براي اين منظور شنا، دويدن مسافت كوتاه و بازي تنيس است. 7. ماساژ اندام‌ها به‌ويژه ماساژ بخش‌هايي از بدن كه دچار سلوليت هستند پيش از حمام كردن در درمان سلوليت‌ها و كاهش وزن موضعي بدن بسيار موثر است.

     چربي‌سوزهاي گياهي را تجربه كنيد 8. نوشيدن آبميوه‌هايي مثل پرتقال، گيلاس، انبه و آناناس و همينطور نوشيدن آب سبزي‌هايي مانند كلم، كرفس و تركيبي از ديگر سبزي‌ها به‌عنوان بهترين چربي‌سوزهاي گياهي از سوي متخصصان تغذيه و طب سنتي توصيه مي‌شود. 9. بهتر است براي كاهش وزن و رسيدن به وزن ايده‌آل كمتر از رژيم‌هاي غذايي سخت و دشوار استفاده كنيد. اين رژيم‌ها آسيب جدي به سيستم عصبي بدن وارد مي‌كنند و گاهي سلامت پوست و مو را نيز تحت‌تاثير قرار مي‌دهند. 10. اگر در گروه افرادي هستيد كه شيوه‌هاي مختلف را براي درمان چاقي و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانستيد به وزن ايده‌آل خود نزديك شويد، بهتر است برخي از اندام دروني‌تان مانند كبد را چك كرده و عملكرد آن را بررسي كنيد.

     با ريزه خواري مبارزه كنيد 11.بخش زيادي از پرخوري افراد به استرس‌هاي كاري و تنش‌هاي روزانه مرتبط است. استفاده از تكنيك‌هاي حركات كششي ذهن و جسم و مديتيشن در حفظ آرامش به‌ويژه در شرايط بحراني بهترين راه حل براي پيشگيري از ابتلا به اضافه وزن است. 12.براي پيشگيري از ابتلا به اضافه وزن حتما روزانه 20 دقيقه ورزش كنيد و براي درمان اضافه وزن بهتر است به‌طور جدي ورزش را در برنامه صبحگاهي خود بگنجانيد. بهترين مدت زمان ورزش براي درمان اضافه وزن و چاقي 45 دقيقه تا يك ساعت است. 13. بهتر است براي ميان وعده‌هاي غذايي از انواع سالادهاي ميوه يا سبزي‌ها استفاده كنيد. دقت كنيد كه هنگام مصرف سالاد به جاي استفاده از سس از آبليمو و انواع چاشني‌هاي گياهي مثل زنجبيل يا كاري استفاده كنيد.

     شام غذاهاي آب پز بخوريد  14. بهتر است براي كسب نتيجه بهتر براي درمان اضافه وزن، سبزي را به‌صورت روزانه و به‌صورت آب پز يا بخار پز مصرف كنيد. آب‌پز كردن سبزي به هضم بهتر اين مواد و جذب بهتر آن‌ها در بدن كمك مي‌كند. 15.درمانگران طب سنتي معتقدند، مصرف مخلوطي از سبزي‌هاي تازه آب پز شده با مقداري ريشه زنجبيل رنده شده مي‌تواند ميان وعده‌اي مفيد براي كنترل وزن و پيشگري از ابتلا به چاقي باشد. مصرف يك كاسه ماست خوري از اين مخلوط به‌صورت روزانه در ميان وعده عصر توصيه مي‌شود.     بيشتر سوپ بخوريد 16. از مصرف آبميوه‌هاي صنعتي به‌شدت پرهيز كنيد. اين آبميوه‌ها سرشار از مواد قندي و افزودني هستند كه موجب تحريك اشتها و افزايش وزن مي‌شوند. 17.استفاده از 4 مغز نيز در ميان وعده‌هاي غذايي توصيه مي‌شود. به اين ترتيب بدن واكنش كمتري نسبت به گرسنگي از خود نشان مي‌دهد و در وعده اصلي غذا فرد با مقدار كمتري غذا احساس سيري مي‌كند. 18.دوراني كه مشغول رعايت دستور غذايي خاص به‌منظور كاهش وزن و رسيدن به وزن ايده‌آل هستيد بهتر است در يكي از وعده‌هاي شام يا ناهار از انواع سوپ استفاده كنيد. گنجاندن اين غذا به برنامه غذايي در روز به پيشگيري از ابتلا به يبوست كمك مي‌كند.

      هنگام ناهار تلويزيون تماشا نكنيد 19. از مصرف غذاهاي سرخ شده پرهيز كنيد و ماهي و گوشت را به‌صورت آب‌پز يا كبابي ميل كنيد؛ اين كار به كنترل و كاهش وزن كمك مي‌كند.  20. درمانگران طب آيورودا بر اين باروند كه بهتر است افراد علاقه‌مند به كاهش وزن از تماشاي تلويزيون هنگام مصرف وعده‌هاي غذايي پرهيز كنند. 21. لبنيات روزانه خود شامل شير، ماست، خامه و پنير را از مواد كم‌چرب يا فاقد چربي انتخاب كنيد. مصرف دراز مدت اين مواد موجب ابتلا به اضافه وزن مي‌شود. 22. هنگام صرف غذا بهتر است با آرامش كامل غذا بخوريد. اين كار كمك مي‌كند ميزان غذاي كمتري مصرف كنيد.

پياده روي را فراموش نكنيد 23. تنها زماني به سراغ خوردن غذا برويد كه واقعا ميل به خوردن داريد و احساس گرسنگي مي‌كنيد. 24. استفاده از شيوه‌هاي طبيعي درمان چاقي و اضافه وزن مثل طب سوزني، طب چيني و هوميوپاتي تاثير زيادي در ماندگاري درمان دارند. 25.  دريافت ماساژ لاغري توسط يك متخصص و درمانگر مي‌تواند تاثير زيادي در بهبود روند درماني و كاهش وزن داشته باشد. 26. هرگز از روزه‌داري در روزهاي زياد بيش از يك هفته براي كاهش وزن استفاده نكنيد. اين شيوه، روش مناسبي براي كاهش وزن نيست زيرا به اندام‌هاي دروني بدن آسيب زده و مانع از رسيدن مواد‌غذايي مفيد به سلول‌هاي بدن مي‌شود.  27. پياده روي آرام صبحگاهي و عصرگاهي به‌مدت 45 دقيقه در بهبود روند لاغري و كاهش وزن بسيار موثر است. 28. نوشيدن مقدار زيادي آب در طول روز دست كم 5 ليوان توسط متخصصان تغذيه به بيماران علاقه‌مند به كاهش وزن توصيه شده است. 29. استفاده از انواع ماسك‌هاي ميوه براي افرادي كه از شيوه‌هاي درماني لاغري استفاده مي‌كنند توصيه شده است. اين ماسك‌ها كمك مي‌كنند سلول‌هاي صورت، موادغذايي مورد نياز خود را از طريق جذب دريافت و به مرور قابليت‌هاي اوليه خود را حفظ كرده و با نشاط باقي بمانند. 30. سعي كنيد بين هر وعده غذايي خود در طول روز تنها 3 ساعت فاصله وجود داشته باشد براي اين منظور غذاي خود را در وعده‌هاي بيشتر و به ميزان كمتر مصرف كنيد. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 877]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن