محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1831357470
قصه قایمباشک قورباغه و قناری!
واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سریال «فوقسری» به کارگردانی مهدی فخیمزاده در ایام نوروز از شبکه یک به نمایش درمیآید
قصه قایمباشک قورباغه و قناری!
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 12:50 | شماره خبر : 1875720061521568690 تعداد بازدید: 1
پ پ
امیرمحمد زند در نقش دانیال، سرهنگ نصراللهی (مهدی فخیمزاده) را روی شانههایش گرفته و از ورودی حیاط به سمت ویلا حرکت میکند. او همراه برادرش مجید با بازی محمد صادقی، نصراللهی را در حالی که بیهوش است، به داخل خانه ویلایی میآورند و روی یکی از مبلها رها میکنند.
دانیال: سنگین هم هست ناکس (نفس نفس میزند) داداش اینو میخوای نگهش داری؟ مجید: آره دانیال: آخه به چه دردت میخوره؟... اصلا ازش خوشم نمیاد. خیلی خالیبنده. مجید: لزومی نداره ازش خوشت بیاد، فقط باید چند وقت تحمل کنی. ماجرا از این قرار است که مجید و دانیال طی یک عملیات با لباس نیروی انتظامی، سرهنگ نصراللهی را گروگان گرفتهاند و با هلیکوپتر به منطقهای پرت آورده و از آنجا با خودرو به ویلا آمدهاند. این دو برادر قصد دارند از سرهنگ نصراللهی برای ورود یک محموله مواد مخدر به کشور سوءاستفاده کنند، اما کسی نمیداند کسی که لباس سرهنگی به تن دارد، خود سرهنگ نصراللهی است یا ناصر پاپتی! فخیمزاده برای تصویربرداری این صحنهها به همراه بازیگران و عوامل پشت صحنه در خانهای ویلایی در محله اوین تهران مستقر شدهاند. این خانه که در سریال به عنوان خانه شاهرخ شناخته میشود، یکی از ویلاهای بزرگ اما تقریبا قدیمی و حتی زهوار در رفته است که تلاش شده بهترین زوایای آن در تصاویر سریال دیده شود. مهدی فخیمزاده که همبازی در نقشهای سرهنگ نصراللهی و ناصر پاپتی را بهعهده دارد و هم کارگردانی سریال فوق سری را، با همان لباس سرهنگی بازیگران و رخدادهای صحنه را هدایت میکند. این کارگردان به امیرمحمد زند نشان میدهد که چطور نصراللهی را روی شانههایش حمل کند و چگونه روی مبل بیندازد، جزئیات صحنه و زوایای دوربین را به بازیگران توضیح میدهد و از آنجا که پیش از هر چیز بازیگر بوده، قبل از ضبط هر نما، یک بار به جای بازیگران صحنه را اجرا میکند و بعد از آنها میخواهد مقابل دوربین هنرنمایی کنند. او درباره بازی در دو نقش، همزمان با کارگردانی سریال میگوید: اگر هر کسی یکی از این نقشها را بازی میکرد باید آن دیگری را هم بهعهده میگرفت. قصدم این نبود که همزمان با کارگردانی ایفای دو نقش را بهعهده بگیرم. در واقع شرایط قصه طوری است که اگر هر کسی بازی در نقش سرهنگ نصراللهی را بهعهده میگرفت، باید ناصر پاپتی را هم بازی میکرد. این کارگردان درباره علاقهاش به بازیگری توضیح میدهد: من همیشه بازیگر بودهام. برای من بازیگری، فیلمنامهنویسی و کارگردانی از ابتدای ورودم به دنیای هنر در کنار هم بوده است. در تئاتر بازیگری، کارگردانی و ترجمه نمایشنامه انجام میدادم و بعد از ورود به سینما، فیلمنامهنویسی جای ترجمه را گرفت، اما همچون گذشته به بازیگری و کارگردانی ادامه دادهام. این روند همیشه بوده چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، اما با همه اینها هر نقشی را در هر فیلم یا سریالی بازی نکردهام. او توضیح میدهد: فیلمها و سریالهای زیادی ساختهام که در آنها بازی نکردهام. مثلا در فیلم سینمایی همسر علاوه بر کارگردانی، تامین بخشی از سرمایه فیلم را نیز بهعهده داشتم، اما هیچ نقشی را در آن بازی نکردهام. همین طور در بهار در پاییز، تپش و خیلی کارهای دیگرم. هر وقت نقشی به من بخورد در آن بازی میکنم. در سریالهایم نیز همینطور هر وقت ضرورت داشته یا نقشی به من میخورده آن را بازی کردهام. در تنهاترین سردار، نقش شمر را بازی کردم، چون آن زمان هیچ کسی حاضر نبود این نقش را بازی کند. در واقع هر بار به ضرورتی خودم نقشی را بهعهده گرفتهام. محمد صادقی و امیرمحمد زند برای بازی در مقابل دوربین فخیمزاده، هم دشواریهایی دارند و هم به اتکای دانش او آسودهخاطر هستند. فخیمزاده با دقت بازی آنها را دنبال میکند و اگر بعد از چند بار تصویربرداری از زوایای مختلف و گذشت زمانی قابل توجه، امیرمحمد زند فراموش میکند که در حال حمل سرهنگ نصراللهی بوده و نفسش به شماره افتاده، فخیمزاده به او یادآوری میکند که باید شمرده شمرده نفس بکشد.یا همین طور محمد صادقی که به واسطه بازی در نقشهای تاریخی و مثبت چندان راحت و بیتکلف نیست، از اشارات فخیمزاده برای ایفای نقش مجید باستان استفاده میکند. طبق برنامه، براساس موقعیت فخیمزاده با همکاری حسن فلاح، دستیار و برنامهریز صبور و باحوصلهاش تکتک نماها را آنچنان که در فیلمنامه تشریح شده، برای بازیگران و تصویربرداران توضیح میدهد و از پیشنهادهای گاه به گاه امیر کریمی مدیر تصویربرداری استقبال میکند، اما نکته اینجاست که همه چیز طبق یک فرمول مشخص پیش نمیرود. فخیمزاده براساس فضای ویلا و موقعیت بازیگران، زاویههای متفاوتی را بررسی میکند و سپس بر آن میشود که نماهای تازهای از هر صحنه بگیرد. در ادامه صحنه قبل، این بار دوربینها از فضای هال به پذیرایی منتقل میشوند و دیالوگها از همانجا که دانیال میگوید: «اصلا ازش خوشم نمیاد. خیلی خالیبنده،» ادامه پیدا میکند. مجید: لزومی نداره ازش خوشت بیاد فقط باید چند وقت تحمل کنی. دانیال: هر چی شما بگی... خیلی مخلصما... (همدیگر را در آغوش میگیرند)... به خونه خوش اومدی. مجید: اینجا مال شاهرخه؟ زند: نمیدونم. ازش نپرسیدم. آدرس اینجا رو ایمیل کرده بود؛ منم یکراست از فرودگاه اومدم اینجا. مجید: خودش کجاست؟ دانیال: فرستادمش دنبال نخود سیاه... گفتم دو تا از دوستام از خارج اومدن میخوان منو ببینن.. اونم خودش رفت. نمیخواد کسی ببینتش... میترسه. مجید: این روزها چی کار میکنه؟ نماهای مختلف این صحنه که در واقع ادامه صحنه قبلی است از چند زاویه تصویربرداری میشود و باز از نو جای دوربینها تغییر میکند و طبق روال گذشته فخیمزاده نمابندیهای متفاوتی را در ذهن مجسم میکند یا با حسین فلاح و دیگر دستیارانش در صحنه امتحان میکند تا به شکل نهایی برسد و از بازیگران بخواهد که همان را اجرا کنند. دیالوگها از آنجا ادامه پیدا میکند که مجید میگوید: این روزها چی کار میکنه؟ دانیال: هیچ کاری. معمولا خونه ست. خیلی کم بیرون میره. با کسی هم رفت و آمد نداره. مجید: واسه همینه که راست راست راه میره و هنوز نتونستن بگیرنش. دانیال: علتش مردونگی شما بود که لوش ندادین. مجید: چیزی نمیدونستم که لوش بدم....از من جنس گرفتن نه از اون. دانیال: ولی با هم شریک بودین. با هم کار میکردین. مجید: آره ولی وقتی منو گرفتن که معامله تموم شده بود. دانیال: پس چرا گرفتن؟! مجید: ولش کن قضیهاش خیلی مفصله... گرچه اجرای تمام این صحنهها و ادای این دیالوگها تقریبا یک روز کاری زمان میبرد، اما براساس طراحی مهدی فخیمزاده آنچه مخاطب خواهد دید، پیوند ظریفی است که بعد از تکهتکه شدن دیالوگها و نماها ایجاد شده و ساختاری رونده و سیال به این صحنهها داده است. فخیمزاده درباره این شیوه توضیح میدهد: رسیدن به این شیوه بیشتر از هر چیز نتیجه کسب تجربه در زمینه کارگردانی است. در تئاتر مقولهای به نام میزانسن وجود دارد و بازیگر براساس آن و منطبق با نمایشنامه روی صحنه حرکت میکند. در سینما هم میزانسن وجود دارد، اما میتواند ضمن انطباق با متن با دوربین هم هماهنگی داشته باشد. این کارگردان ادامه میدهد: سالهاست که من دیگر از قبل نمابندی نمیکنم. سر صحنه و هنگام تصویربرداری به نمابندی فکر میکنم؛ آن هم نمابندیای که دوربین به آن الصاق شده است. در واقع سعی میکنم نمابندی و تصویر را در کنار هم تجسم کنم. فخیمزاده همیشه از قبل برای این نوع نمابندی آماده نبوده و ممکن است حتی مکان فیلمبرداری را ندیده باشد؛ همین طور که این ویلای قدیمی در محله اوین را قبلا ندیده و به محض ورود به آن دست به موقعیتسنجی و نمابندی زده و با فضای ویلا به هماهنگی رسیده است. او میگوید: وقتی مکان فیلمبرداری را ندیده باشم، نمابندیها را در مکان فیلمبرداری هماهنگ و دوربین را هم با نمابندی یکپارچه میکنم و در حین تصویربرداری تغییراتی ایجاد میکنم تا در نهایت به غنای مناسب با اثر دست پیدا کنم. یک مهمانی خانوادگی سریال فوق سری صرفا داستانی درباره یک عملیات مهم در ستاد مبارزه با مواد مخدر نیست. در این سریال روابط خانوادگی پلیسها و حتی خلافکاران به تصویر کشیده میشود و همزمان چند قصه را روایت میکند. فخیمزاده در اینباره میگوید: فوق سری یک درام خانوادگی است و بخش اعظم آن به موضوعات خانوادگی اختصاص دارد. شخصیت محوری سریال که خودم نقش او را بازی میکنم در فضای خانوادهاش دیده میشود و اعضای خانواده نقش قابل توجهی در آن دارند. او درباره پخش این سریال در ایام نوروز گفت: معمولا زمان پخش سریالهای تلویزیونی از قبل مشخص نمیشود، مگر سریالهای مناسبتی که برای ماه رمضان، محرم یا زمان خاصی ساخته میشود. من هم تا به حال سریال مناسبتی نساختهام، چون اصلا نمیتوانم با ضربالاجل سریال بسازم. به گفته این کارگردان، زمانی که تصویربرداری سریال فوق سری آغاز شد، قرار نبود در ایام نوروز پخش شود. وی در اینباره گفت: تصویربرداری را تیرماه آغاز کردیم و قرار بود در فصل پاییز به پایان برسد، اما دچار مشکلاتی شدیم و تصویربرداری تا بهمن و اسفند طول کشید و مدیران شبکه تصمیم گرفتند آن را در ایام نوروز به نمایش بگذارند. فخیمزاده درباره ساخت یک سریال نوروزی میگوید: من برای عید دورخیز نکردم، اصلا نمیدانم چنین کاری از من بر میآید یا نه. من سریال خودم را آن طور که میتوانم میسازم؛ تلویزیون تصمیم میگیرد که آن را عید نمایش بدهد یا هر زمان دیگری. مطابق معمول در این کار هم مثل همه آثار سینمایی و تلویزیونی، قصدم جذب مخاطب عام و خاص است. دوست دارم مخاطب خاص کارم را بپسندد و مخاطب عام تشویق و تحسین کند. این کارگردان به امید ارائه یک سریال خوب به تماشاگران تلویزیون کار میکند و امیدوار است به نتیجه مطلوب دست پیدا کند. دیگر بازیگران از دیگر بازیگران سریال فوقسری میتوان به هاشم روحانی اشاره کرد که نقش یک دندانپزشک را برعهده دارد و اطلاعات مرس را در دندان ناصر پاپتی جای میدهد. آرش نوذری هم در این سریال نقش یک جراح را بر عهده دارد. مهدی محمودینژاد (سلطانی)، گلناز خالصی (باران)، حکیمه وثاقتی (سارا)، پیمان میرزایی (فرید)، رانا قیصرنژاد (سرگرد محمدی)، مهدی کاسهساز (محمد حسن)، محمد نورمحمدی (مصطفی)، آرشام آهنشناس (مسلم)، ساناز بندانی (زهرا)، پیمان یونسی و محمد اسدی و مرتضی اکبری (طلبکار)، فرخنده فرمانیزاده (زن صاحبخانه)، اشکان بازدار (خواستگار)، حلیمه رمضانی (مادر خواستگار)، خسروخان محمدی (پدر خواستگار)، محمد پویا (دکتر ناصر)، امیر گرجی (دکتر یاوری)، محمد تقوی (دکتر مدرسی)، ایرج یاوریفر (دکتر ناصر)، نبیالله پیرهادی (پدر باران) و لیلا عزیزی (مادر باران) ازجمله بازیگران سریال فوقسری هستند. از قورباغه و قناری به فوقسری سریال «فوقسری» که پیش از این «قورباغه و قناری» نام داشت، ماجرای یک عملیات ویژه و فوقسری در ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی را روایت میکند که فقط پنج نفر از آن باخبر هستند و قرار است طی این عملیات سرهنگ نصراللهی به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژهای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان مواد مخدر از اهمیت ویژهای برخوردار است و اینجاست که بارها جای قهرمان و ضدقهرمان عوض میشود و قورباغه جای قناری را میگیرد. مهدی فخیمزاده درباره تغییر اسم سریال از قورباغه و قناری به فوقسری توضیح میدهد: از ابتدا اسم سریال فوقسری بود، بعد از مدتی آن را به قورباغه و قناری تغییر دادیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همان فوقسری بهتر است. عنوان قورباغه و قناری با داستان سریال هماهنگی داشت، اما نوعی پیشداوری ایجاد میکرد که انگار این سریال از جنس آثار کمدی فارس و کمدی بوف است. این سریال در خودش طنز دارد ولی اصلا کمدی نیست. او تاکید میکند: اصلا نمیخواستم تماشاگر با پیشداوری سریال را تماشا کند. قورباغه و قناری این توقع را ایجاد میکرد که یک اثر کمدی با شخصیتهای کاریکاتوری است در حالی که این طور نیست. فخیمزاده تاکنون سریالهای زیادی از نوع سریالهای پلیسی ساخته و معتقد است فوقسری در عین این که به هیچ کدام از آن سریالها شباهت ندارد، شبیه به همه آنهاست. او این سریال را این طور توصیف میکند: فوقسری یک سریال پلیسی، با اتفاقات، صحنهها و بازیهای جدی است که در آن موقعیتهای کمیک و طنز ایجاد میشود. فیلمنامه سریال فوقسری براساس طرحی از فخیمزاده به قلم حسین ترابنژاد نوشته شده است. فخیمزاده میگوید: فیلمنامه این سریال متعلق به آقای ترابنژاد است. طرح مختصر اولیه سریال از من بود و بعد با ترابنژاد به طرحی کامل رسیدیم و ایشان هم زحمت نوشتن را به عهده گرفت. آذر مهاجر
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 12:50 | شماره خبر : 1875720061521568690 تعداد بازدید: 1
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]
صفحات پیشنهادی
امیدوارم یک ایرانی جایزه «قصهها» را بخرد/کمک به بانوان بیسرپناه
رخشان بنی اعتماد در گفتگو با مهر امیدوارم یک ایرانی جایزه قصهها را بخرد کمک به بانوان بیسرپناه شناسهٔ خبر 2513274 شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶ ۰۶ هنر > سینمای ایران رخشان بنی اعتماد که جدیدترین جایزه بینالمللی خود را برای کمک به بانوان بیسرپناه به حراج میگذارد ابراز امیدوپرویز پرستویی ما را تنها نگذاشت/ با ترانه و موسیقی قصه گفتیم
نشست با عوامل جمشید و خورشید -۲ پرویز پرستویی ما را تنها نگذاشت با ترانه و موسیقی قصه گفتیم شناسهٔ خبر 2511697 یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰ ۵۳ هنر > سینمای ایران کارگردان انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید با اشاره به روند ساخت این فیلم و حضور بازیگران در آن بیان کرد بدنه سینمایازده قسمت از «قصههای تبیان» ساخته شد/ مجموعه دینی اپیزودیک
جمال شورجه در گفتگو با مهر یازده قسمت از قصههای تبیان ساخته شد مجموعه دینی اپیزودیک شناسهٔ خبر 2517217 جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲ ۰۲ هنر > رادیو و تلویزیون مجموعه اپیزودیک قصه های تبیان به تهیهکنندگی فرج الله سلحشور و مدیریت هنری جمال شورجه برای پخش از شبکه افق ساخته میپخش 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی ویژه خانوادههای ایرانی/ کارگردان «قصههای مجید» به شبکه دو میآید
معرفی فیلمهای جشنواره نوروزی شبکه دو پخش 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی ویژه خانوادههای ایرانی کارگردان قصههای مجید به شبکه دو میآید شبکه دو با پخش 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی جشنواره ای از بهترین فیلم های ایران و جهان را در تعطیلات نوروز 94 به خانه مخاطبان خود میبرد به گزدغدغه همیشگیام آینده شخصیتهای آثارم است/ دلیل تولید «قصهها»
رخشان بنی اعتماد دغدغه همیشگیام آینده شخصیتهای آثارم است دلیل تولید قصهها شناسهٔ خبر 2517951 شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴ ۲۹ هنر > سینمای ایران رخشان بنی اعتماد درباره شخصیت هایی که در فیلم قصه ها به تصویر کشیده است گفت که همیشه یکی از دغدغههایم این بود که ببینم آینده«قصهها» به «واشنگتون دیسی» دعوت شد
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱ ۲۹ بیست و نهمین جشنواره فیلم واشنگتون دیسی از فیلم قصهها ساخته رخشان بنیاعتماد برای حضور در بخش سینمای بینالملل این رویداد سینمایی دعوت به عمل آورد به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا فیلم قصهها ساخته رخشان بنیاعتماد به عنوان یکی از فیل«قصههای سانفرانسیسکو» در یک کتاب
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹ ۲۵ کامشاد کوشان از انتشار قصههای سانفرانسیسکو خبر داد به گزارش بخش ادبیات و نشر ایسنا مجموعه داستانهای کوتاه این نویسنده و کارگردان مقیم آمریکا شامل چهار داستان کوتاه به انتخاب شهرام اقبالزاده بهعنوان بخشی از داستان جهان و جهان داستان در نشر قطره- خلاصه قصه پنج اثر برتر بخش بین الملل جشنواره پویانمایی منتشر شد
خلاصه قصه پنج اثر برتر بخش بین الملل جشنواره پویانمایی منتشر شد تهران - ایرنا - خلاصه قصه پنج اثر برتر بخش بین الملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران منتشر شد این آثار در جشنواره های جهانی مورد توجه قرار گرفته اند به گزارش روز چهارشنبه ایرنا خرگوش و گوزن محصول سال 2013 از کشور مج- کتاب خواب آشفته نفت رونمایی شد/این کتاب قصه توسعه و آسیب شناسی چالش های ایران است
کتاب خواب آشفته نفت رونمایی شد این کتاب قصه توسعه و آسیب شناسی چالش های ایران است تهران -ایرنا- نویسنده کتاب خواب آشفته نفت گفت در این کتاب شعارها هیجان ها و نکات مهم گردآوری شده تا آسیب ها و چالش ها پیش روی کشورمان را مشخص کند به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی موحد شامگاه سه شناجراي سنتهاي قصه گويي در همايش ملي ميراث روايي
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴ ۵۵ب ظ اجراي سنتهاي قصه گويي در همايش ملي ميراث روايي همايش ملي ميراث روايي که توسط پژوهشکده مردم شناسي پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار مي شود با اجراي سنت هاي قصه گويي و پخش صداي راويان افسانه هاي ايراني همراه خواهد بود به گزارش خبرگزاري موج عليرضاخلاصه قصه پنج اثر برتر بخش بینالملل جشنواره پویانمایی ارائه شد
خلاصه قصه پنج اثر برتر بخش بینالملل جشنواره پویانمایی ارائه شد خلاصه قصه 5 اثر برتر بخش بینالملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران منتشر شد این آثار در جشنوارههای جهانی مورد توجه قرار گرفتهاند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالمللتحقق آرزوها در برنامه «زندگی ما قصه نبود»
تحقق آرزوها در برنامه زندگی ما قصه نبود برنامه زندگی ما قصه نبود به تهیهکنندگی علیرضا سپهرین با برآورده کردن آرزوی افراد به استقبال از نوروز میرود علیرضا سپهرین تهیه کننده برنامه زندگی ما قصه نبود در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت پیش تولید این وروایت سجادی حسینی از همکاری با باران کوثری و سهیلا گلستانی/ قصه نسلی که سالها از آنان یاد خواهد شد
روایت سجادی حسینی از همکاری با باران کوثری و سهیلا گلستانی قصه نسلی که سالها از آنان یاد خواهد شد فرهنگ > سینما - کارگردان فیلم سینمایی شب بیرون فیلم خود را روایت نسلی دانست که در سالیان بعد بارها خاطرات آنها گفته خواهد شد گروه فرهنگ و هنر فیلم سینمایی &شاهزاده خانمی که آهو شکار نکرد/ قصه «هفت پیکر، گنبد سیاه»
همراه با جشنواره پویانمایی شاهزاده خانمی که آهو شکار نکرد قصه هفت پیکر گنبد سیاه شناسهٔ خبر 2513293 دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲ ۴۶ هنر > سینمای ایران کارگردان انیمیشن هفت پیکر گنبد سیاه از ساخت این اثر که فضایی ایرانی دارد و برای مخاطب معاصر به روز شده است سخن گفت کیاوشتصویر/ یه قورباغه تپل مپل بکش
آموزش نقاشی تصویر یه قورباغه تپل مپل بکش سرویس کودک جام نیوز 2014 «برای ارسال نقاشی های زیبای خود این قسمت را کلیک کنید» ۱۷ ۱۲ ۱۳۹۳ - ۰۸ ۰۹قصه زندگی مردی از دوران تختی
سهشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹ ۳۰ موهای سپیدش گواه از عمر بلند و البته پر ثمرش می دهد ملی پوش سابق و مربی و پیشکسوت حال حاضر کشتی فرنگی ایران عمریست که در تشک کشتی روزگار می گذراند سال ها به عنوان کشتیگیر و حالا در کسوت مربی ایرج خسروکیانی گوش شکسته جنوبی دوران تختی مردیست کهقصه ناتمام واگذاری سرخابیها / واگذاری وارد ششمین سال خود شد
باشگاه خبرنگاران گزارش میدهد قصه ناتمام واگذاری سرخابیها واگذاری وارد ششمین سال خود شد پس از كش و قوسهای فراوان برای واگذاری يا عدم واگذاری سرخابیها به بخش خصوصی و تعيين روزهای مختلف برای واگذاری باز اين مقوله ناتمام ماند و واگذاری روز 19 اسفند به روز نامشخص ديگری انتقال يا-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها