تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي سنت‌هاي قصه گويي در همايش ملي ميراث روايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۵۵ب.ظ)
اجراي سنت‌هاي قصه گويي در همايش ملي ميراث روايي همايش ملي ميراث روايي که توسط پژوهشکده مردم شناسي پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري، برگزار مي شود، با اجراي سنت هاي قصه گويي و پخش صداي راويان افسانه هاي ايراني همراه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا حسن زاده رييس پژوهشکده مردم شناسي پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري با اعلام اين خبر گفت: آيين گشايش همايش با سخنراني رييسان عالي و افتخاري اين همايش سيد محمد بهشتي رييس پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري و حجت‌الاسلام سيد حسين شاه مرادي دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور همراه خواهد بود.
وي با اشاره به برگزاري همايش در روزهاي هفدهم و هجدهم اسفند در سالن موزه ملي افزود: در اين همايش همچنين تفاهم‌نامه‌اي ميان پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري و شوراي فرهنگ عمومي کشور به‌منظور انجام فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي مشترک منعقد خواهد شد.
حسن زاده تصريح کرد: در بخش دوم روز اول از برگزاري اين همايش 10 سخنراني علمي در 2 پنل ارائه خواهد شد که اين بخش نيز با اجراي سنت‌هاي قصه‌گويي و پخش صداي راويان افسانه‌هاي ايراني در دهه‌هاي گذشته همراه خواهد بود.
رييس پژوهشکده مردم شناسي با اشاره به برنامه‌هاي روز دوم همايش تصريح کرد: روز دوم نيز با ارائه 10 سخنراني و اجراي سنت‌هاي اصيل قصه‌گويي ايراني همراه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن