تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804250247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه فصل آتى ليورپول براى خط حمله


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برنامه فصل آتى ليورپول براى خط حمله




برندان روجرز برنامه خاصى براى خط حمله ليورپول در فصل جديد در نظر گرفته است، البته اين سرمربى خريدى گران قيمت براى فاز تهاجمى تيم خود در نظر نگرفته است و بيشتر مايل است به بازيكنان جوان خود اعتماد نمايد.





طرفداری: وضعيت جدول رده بندى رقابت هاى ليگ برتر جزيره بسيار هيجان انگيز شده است، با پيروزى تاتنهام مقابل كوئينز پارك رنجرز در ديدارى عقب افتاده از اين رقابت ها، اختلاف بين رده سوم و هفتم اين جدول رده بندى تنها به پنج امتياز رسيده، پنج امتيازى كه مى تواند در پايان فصل براى آناليز ميزان موفقيت آميز بودن عملكرد تيم هايى نظير آرسنال، منچستريونايتد و ليورپول بسيار تعيين كننده باشد.

البته حضور ليورپول در اين گروه حداقل تا ماه نوامبر سال گذشته قابل انتظار نبود و اين حضور و موفقيت اخير باشگاه ليورپول بيشتر پيامد تغييرات تاكتيكى برندان روجرز سرمربى تيم و يازده بازى متوالى بدون باخت اين تيم در رقابت هاى ليگ برتر جزيره است.

نقش كليدى رحيم استرلينگ

امره جان در مثلث ميانى ليورپول و در پست هافبك دفاعى عملكردى قابل قبول داشته، به طورى كه رحيم استرلينگ و فليپه كوتينيو در جلوى او از آزادى عمل بيشترى براى شركت در كارهاى تهاجمى برخوردار هستند و اين دو بازيكن در مجموع در طول فصل در به ثمر رسيدن سيزده گل نقشى مستقيم داشته اند. تمديد قرارداد با رحيم استرلينگ به يكى از الويت هاى سران ليورپول تبديل شده، چون تفكرات تاكتيكى برندان روجرز بر محوريت اين بازيكن جوان انگليسى بنا شده است.

استفاده از مهاجمى فيزيكى و قدرتى در ايده هاى روجرز ديگر جايى ندارد و به جاى آن اين سرمربى ترجيح مى دهد از بازيكنان سرعتى ترى در فاز تهاجمى تيم بهره گيرد. در سيستم 2-5-3 مورد نظر روجرز، وجود بازيكنانى نظير لازار ماركويچ و آلبرتو مونرو در كناره هاى زمين چنين مسئله اى را در اين روزها بيشتر تاييد مى نمايد.

با بازگشت دنيل استوريچ بازيكنى با كيفيت به كادر تيم در خط حمله اضافه شده است، در فصل جديد مى بايست به اين بازيكن اعتماد بيشترى از سوى كادر فنى در جهت تقويت قواى حمله ليورپول نشان داده شود. لوسيانو ويتو كه در حال حاضر در باشگاه ويارئال حضورى درخشان دارد، به شدت مورد توجه برندان روجرز قرار گرفته و از كانديداهاى حضور در خط لحمله لورپول در فصل آينده به حساب مى آيد، به نقل از مطبوعات انگليسى ليورپول براى جذب وى پيشنهادى 17.5 ميليون يورويى ارائه نموده است.

به نظر مى رسد ويتو نيز مخالفتى با جدا شدن از باشگاه ويارئال نداشته باشد:"هنگامى كه پيشنهاداتى از سوى باشگاه هاى بزرگ دريافت مى شود، بايد در اين زمينه با سران باشگاه صحبت شود. پيشنهاد ارائه شده مى بايست براى من و باشگاه ويارئال مناسب باشد."

استيون يووتيچ مهاجم باشگاه منچسترسيتى نيز كه به دليل اضافه شدن ويلفرد بونى جايگاه متزلزلى در جمع آبى پوشان منچسترى پيدا نموده نيز از ديگر كانديداهاى حضور در خط حمله ليورپول در فصل آتى محسوب مى شود، اين مهاجم مونتنگرويى با وجود قدرت فيزيكى بالا از توانايى تكنيكى بالايى برخوردار است و مى تواند در كارهاى تركيبى تيم در فاز تهاجمى، مشاركتى موثر داشته باشد.

حضور يك مهاجم تازه وارد اما براى فصل آينده قطعى به نظر مى رسد، ديووك اريگى يك سال پس از جذب توسط ليورپول و حضور در باشگاه قبلى خود ليل فرانسه به عنوان بازيكن قرضى، در تابستان پيش رو به آنفيلد منتقل خواهد شد. البته اين بازيكن نوزده ساله بلژيكى بلافاصله به تركيب تيم اضافه نخواهد شد و روجرز زمانى را براى تطبيق يافتن وى با شرايط فوتبال جزيره در نظر خواهد گرفت.

اما به نظر دوران حضور ماريو بالوتلى در فوتبال انگلستان براى دومين مرتبه در پايان اين فصل به پايان خواهد رسيد، سامپدوريا از تيم هاى علاقه مند به جذب اين مهاجم جنجالى مى باشد، اما براى اين تيم ايتاليايى تنها در صورتى مى توان شانسى در اين خصوص متصور بود كه اين تيم جواز حضور در يكى از رقابت هاى اروپايى فصل آتى را كسب نموده باشد.

عدم حضور در رقابت هاى اروپايى مى تواند به مشكل ليورپول هم در خصوص جذب بازيكنان مورد نياز تبديل شود، با وجود اينكه قرار گرفتن بعد از آرسنال و منچستريونايتد در جدول رده بندى ليگ جزيره در پايان فصل، در اولين سال جدايى لوئيز سوارز از ليورپول چندان ناخوشايند نبايد تلقى شود، اما با ايستادن در رتبه پنجم قرمزها نمى توانند جواز حضور در رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا را كسب نمايند و به همين دليل شانس اين تيم براى جذب بازيكنى نظير ويتو بسيار كم مى شود، چون وى در ويارئال نيز مى تواند اين رقابت ها را تجربه نمايد.






تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن