تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش ميداني براي تسويه حساب گروهي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
معاون پژوهشي آموزش و پرورش خطاب به مجلس: آموزش و پرورش ميداني براي تسويه حساب گروهي نيست معاون وزير و رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي با اشاره به تلاش براي بهبودي اوضاع فرهنگشان گفت: آموزش و پرورش ميدان مشق براي تسويه حساب گروهي نيست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين محي‌الدين بهرام محمديان معاون وزير و رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي با اشاره به وزارت آموزش و پرورش و نقش آن در توليد سرمايه اجتماعي، خواستار توجه ويژه مجلس و دولت نسبت به بهسازي و اعتلاي منابع آموزش و پرورش به عنوان محور تحول در نظام تعليم و تربيت کشور و بهبود مديريت منابع انساني شد.
بهرام محمديان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ميدان مشق براي تسويه حساب گروهي نيست، بلکه بايد کمک کرد تا مديريت آموزش و پرورش به دور از فشارهاي سياسي با سر انگشت تدبير و عقلانيت برنامه‌هاي تربيتي را همانند يک ميناگر با ظرافت و حوصله پيش ببرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمديان تصريح کرد: ايجاد هياهو و پتک آهنگري کوبيدن به اعصاب و روان جامعه تعليم و تربيت به دور از منش‌هاي مدني و مصالح ملي است.
وي از مجلس شوراي اسلامي درخواست کرد تا در بودجه سال 94 و برنامه ششم توسعه، ضمن توجه به نظام معيشتي معلمان با تصويب قوانين لازم، منزلت اجتماعي و مرجعيت علمي فرهنگيان را تقويت کند.
رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي يادآور شد: اعتلاي منزلت اجتماعي معلمان و افزايش انگيزه آنان براي خدمت با اقدامات فرهنگي، تبليغي، خدمات، امکانات رفاهي و رفع مشکلات مادي و معيشتي آنان از سياست‌هاي کلي نظام و منويات مقام معظم رهبري است.
وي تصريح کرد: از تشکل‌ها، گروه‌ها و مجموعه‌هاي صنفي و فرهنگي نيز انتظار مي‌رود با شناخت شرايط کشور در گسترش آرامش رواني و عاطفي براي خانواده‌ها، دانش‌آموزان و معلمان ايفاء نقش موثر داشته باشند و از فراهم شدن فرصت رفتارهاي غير مدني و خلاف مصالح عمومي جلوگيري کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمديان تأکيد کرد: حرکت‌هاي مستمر اصلاحي و تحولي در مؤلفه‌هاي مختلف نظام تعليم و تربيت از ساختار و مديريت گرفته تا حوزه برنامه‌ريزي درسي و برنامه‌ريزي در جهت بهبود اقتصاد و آموزش و پرورش به ويژه تأمين نظام معيشت و رفاهي کارکنان، هرچند با فراز و فرود ولي در جريان است.
وي همچنين افزود: به نتيجه رسيدن و ثمردهي چنين اقداماتي نيازمند همياري، همکاري و همسويي عناصر داخلي دستگاه و حمايت و پشتيباني بيروني به ويژه بخش‌هاي مختلف دولت و مجلس است و از جمله کارها و اقدامات داراي اولويت، استقرار نظام پرداخت‌ها بر اساس تخصص، شايستگي‌ها و عملکرد رقابتي مبتني بر نظام رتبه‌بندي حرفه‌اي معلمان است که بايد در انجام آن تسريع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن