تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار سيستم‌هاي حسابداري کارآمد، شفاف سازي امور در آموزش و پرورش را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۳۱ب.ظ)
استقرار سيستم‌هاي حسابداري کارآمد، شفاف سازي امور در آموزش و پرورش را به همراه دارد مدير کل امور مالي و ذي حسابي وزارت آموزش و پرورش گفت: استقرار سيستم‌هاي حسابداري کارآمد، شفاف سازي در منابع مالي و هزينه‌هاي آموزش و پرورش ر ا به دنبال دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي کريمي مدير کل امور مالي و ذي حسابي وزارت آموزش و پرورش در همايش علمي ذي حسابان، روساي حسابداري و کارشناس مسئولان تنظيم حساب‌هاي سراسر کشور در محل اردوگاه شهيد باهنر رشد و گسترش منابع داخلي آموزش و پرورش را نيازمند اطلاعات مالي معتبر، مرتبط و شفاف از جهت وضع مالي و عملکرد دانست و افزود: در اختيار داشتن اطلاعات مالي معتبر تنها از طريق استقرار سيستم‌هاي حسابداري کارآمد امکان‌پذير است.
وي افزايش بهره‌وري منابع مالي را مستلزم آگاهي از بازده و کارآيي اين عوامل از طريق سيستم‌هاي کارآمد مديريت بهينه منابع، هزينه يابي، مديريت هزينه و فرصت‌هاي مالي و درآمدي ذکر کرد.
مدير کل امور مالي وذي حسابي آموزش و پرورش افزود: تهيه و ارائه چنين اطلاعاتي تنها از طريق کاربرد دانش‌ حسابداري امکان پذير است.
وي دانش حسابداري را يکي از دانش‌هاي کاربردي اعلام و تاکيد کرد: اين دانش مي‌تواند در خدمت توسعه و پيشرفت اقتصادي وزارت آموزش و پرورش قرار گيرد.
کريمي در خصوص اهداف و اصول مديريت مالي و بودجه‌ريزي عملياتي گفت: هم‌انديشي در استانداردهاي حسابداري تعهدي و نظام حسابداري بخش عمومي، زمينه‌ساز بودجه‌ريزي عملياتي است. وي بررسي نقش حسابداري در تحولات اقتصادي، سيستم‌هاي اطلاعاتي، بررسي ديدگاه حسابرسان و مديران نسبت به ضرورت انجام حسابرسي عملياتي، عدالت اجتماعي در حسابداري، مشکلات و موانع فعلي و آتي مديران مالي استان ها را از ديگر اهداف اين گردهمايي برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن