تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813291094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پربیننده‌ترین اخبار در ۲۶بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۶بهمن
مجیدی: اثر خود را به حضرت امام رضا(ع) تقدیم می‌کنم؛ نشنال اینترست: ایران جزء ۵ قدرت برتر پهپادی جهان است و پیام دختر ژاپنی به زائران شهدا؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

خبرگزاری فارس: پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۶بهمن



پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، 28بهمن) را در اینجا مشاهده می‌کنید:
سخنگوی دولت از آغاز حذف یارانه پردرآمدها خبر داد سخنگوی دولت گفت:ایرانیان خارج از کشور که از افزایش قیمت‌ها متاثر نشده‌اند در اولویت حذف هستند و در داخل کشور نیز براساس مصوبه مجلس اقشار پردرآمد از دریافت یارانه حذف خواهند شد.  
سخنان دوپهلوی نژادفلاح درباره حضور برانکو و ابقای درخشان/ فن پیچ‌پیچک خادم به عادل!+فیلم قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در برنامه 90 از آمادگی برانکو برای حضور در جمع قرمزپوشان خبر داد و همچنین اعلام کرد درخشان گزینه اول برای هدایت این تیم است!  
برانکو متخصص قهرمان کردن تیم‌های بحران‌زده/ مشکل مربی کروات همان پرونده بازی استقلال ـ الاتفاق است از برانکو ایوانکوویچ در حالی به عنوان سرمربی احتمالی آینده پرسپولیس نام برده می‌شود که باید دید آینده همکاری حمید درخشان با سرخ‌پوشان تهرانی به کجا خواهد رسید.  
خوردن کله‌پاچه بعد از زورگیری/ زورگیر خیابان جشنواره تهرانپارس را شناسایی کنید+عکس تلاش پلیس برای دستگیری اعضای یک گروه که با خودروی پراید سرمه‌ای و با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری در خیابان جشنواره تهرانپارس کرده‌اند، ادامه دارد.  
نشنال اینترست: ایران جزء 5 قدرت برتر پهپادی جهان است نشریه «نشنال اینترست» در گزارشی تحت عنوان «5 قدرت مرگبار پهپادی جهان»، ایران را یکی از پنج قدرت اصلی جهان در زمینه ساخت پهپاد، دانست.  
شهیدی دیگر در راه دفاع از حریم آل‌الله+عکس «محمدهادی ذوالفقاری» از مجاهدان و مدافعان حرم آل‌الله روز گذشته در نبرد با تروریست‌های وهابی در منطقه «مکیشفیه» نزدیک سامرا به شهادت رسید.  
دیوید ایگناتیوس: طوفان در انتظار خاورمیانه است یک تحلیلگر ارشد روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی درباره «طوفان در خاورمیانه» با توجه به بن بست در مذاکرات سازش خاورمیانه و آینده مبهم مذاکرات هسته‌ای ایران با توجه به مخالفت‌های اسرائیل هشدار داد.  

مجیدی: اثر خود را به حضرت امام رضا(ع) تقدیم می‌کنم/ کارت دعوت باورنکردنی برای فیلمبردار مطرح جهان مجید مجیدی گفت: فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) را به ساحت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تقدیم می‌کنم.  
فیلم/ «سنگریزه و خاک» هشتمین سین سفره عید اهوازی‌ها/ جبران کم‌کاری با توهین به آقای وزیر سنگ ریزه و خاک امسال هشتمین سین سفره عید اهوازی‌هاست. حالا وزیری هم که برای خدمتگزاری به اهواز می‌رود از نگاه برخی‌ها شومن می‌شود!  
پیام دختر ژاپنی به زائران شهدا/ ابتکار 2 جوان در راهپیمایی 22 بهمن/ جای خالی عکس امام زمان(عج)/ اهواز بدون «هوا»+پوستر از اوضاع این روزهای حقوق بشر تا سفر دختر ژاپنی به مناطق عملیاتی جنوب و سروده علیرضا قزوه به یاد سردار شهید حسن شاطری؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی».   برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.   انتهای پیام/ز  

93/11/29 - 01:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن