تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قانوني وزارت فرهنگ با رسانه‌هاي دروغ‌پرداز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱ب.ظ)
برخورد قانوني وزارت فرهنگ با رسانه‌هاي دروغ‌پرداز معاون حقوقي، پارلماني و امور استان‌هاي وزارت فرهنگ اظهار داشت: در صورت ادامه روند دروغ پردازي‌هاي برخي نشريات و سايت‌هاي خبري که بعضا فاقد مجوز فعاليت نيز هستند، وزارت ارشاد عليه آنها برخورد قانوني خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نوش‌آبادي، معاون حقوقي، پارلماني و امور استان‌هاي وزارت فرهنگ گفت: استقلال يک مفهوم مبارکي است که امروز نظام جمهوري اسلامي آن را در حوزه‌هاي سياسي و فرهنگي به‌خوبي احساس مي‌کند و علت عمده بسياري از دشمني‌هاي نظام سلطه و کشورهاي سلطه‌گر را عليه کشور ناشي از هراس آنان از پيشرفت‌هاي مادي و معنوي جمهوري اسلامي دانست.
سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، استقلال فرهنگي را يکي از مهم‌ترين دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي دانست و با تأکيد بر اينکه فعاليت‌هاي فرهنگي کشور در چهارچوب سياست‌هاي کلي نظام و فرامين مقام معظم رهبري اجرا مي‌شود، بيان داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وظايف و مأموريت‌هاي متعدد، متنوع و تعريف‌شده‌اي بر اساس قانون بر عهده دارد که بايد آنها را در چهارچوب ضوابط قانوني و شرعي انجام دهد و هيچ‌کدام از اين فعاليت‌ها تعطيل‌بردار نيست.
نوش‌آبادي افزود: ما کاملا حساسيت‌ها و دغدغه‌هاي شخصيت‌ها و مقامات علمي و فرهنگي به‌ويژه علماي بزرگوار و مراجع معظم تقليد را در حوزه فرهنگي و هنري درک مي‌کنيم و همواره سعي کرده و خواهيم کرد در اجراي برنامه‌هاي هنري کوچک‌ترين لطمه‌اي به فرهنگ ديني، اسلامي و انقلابي کشور وارد نشود و در صورت بروز هرگونه رفتار خلاف شئونات ديني که موجب جريحه دارشدن احساسات مذهبي جامعه گردد ايستادگي خواهيم کرد و اجازه نمي‌دهيم به بهانه فضاي باز فرهنگي، احکام اسلامي و شرعي ناديده گرفته شود.
سخنگوي وزارت ارشاد گفت: جايگاه رفيع مراجع عظام تقليد و نصايح و تذکرات و انتقادات آنان از حساب برخي جريانات سياسي که با هوچي گري و انعکاس اخبار دروغ درصدد مخالفت و انتقام‌جويي از دولت و ناکارآمد نشان دادن مسئولان فرهنگي کشور هستند جدا است.
وي اظهار داشت: مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از چهره‌ها و شخصيت‌هاي انقلابي، متدين و متعهد به‌نظام و ولايت‌فقيه هستند و اجازه ورود تفکر اخلاق‌ستيزي و انديشه آسان گيري و مدارا کردن به حوزه فرهنگ و هنر ايران اسلامي را نخواهند داد.
نوش‌آبادي تأکيد کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به کساني که برخلاف مجوزهاي صادره و محتواي آثار ارائه‌شده داراي مجوز، آثار ديگري ارائه مي‌دهند که مطابقت با اثر تائيد شده ندارد، هشدار مي‌دهد و در صورت تخلف با آنان برخورد قانوني خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن