تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس حمايت‌هاي مالي را براي توليد بازي‌هاي رايانه‌اي از وزارت فرهنگ انجام مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۵ب.ظ)
مجلس حمايت‌هاي مالي را براي توليد بازي‌هاي رايانه‌اي از وزارت فرهنگ انجام مي دهد عضو کميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به بحث بازي هاي رايانه اي توليد غرب که اين روزها در بين جوانان و کودکان زياد شده است، گفت: مجلس براي توليد بازي هاي رايانه‌اي حمايت هاي لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام مي دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر، عضو هيأت رئيسه کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بازي‌هاي رايانه‌اي گفت: امروز بازي هاي رايانه‌اي مهمترين ابزار فرهنگي هستند براي نهادينه کردن باورهاي فرهنگي در بچه‌هاي ما هستند.
وي اظهار کرد: در واقع کودکان و نوجوانان ما بدون اينکه گاردي در مقابل آن فرهنگي که نشسته‌اند و با آن بازي مي کنند داشته باشند، در مقابل آن فضاي فرهنگي تسليم مي‌شوند و آن را مي‌پذيرند.
پژمان‌فر تصريح کرد: لذا من فکر‌کنم بازي‌هاي رايانه‌اي امروز يکي از ابزار بسيار تاثيرگذار در کودکان و نوجوانان است و بايد بر روي آن کار شود، زيرا دشمنان ما در اين موضوع کار کرده‌اند.
وي گفت: با توجه به اينکه سبک‌هاي زندگي با سرعت عوض مي‌شود و ما بخش قابل توجهي از آن را در کودکان و نوجوانانمان را مي‌بينيم که اين بخش در قالب همين بازي‌هاي رايانه اي تاثير خود را گذاشته است لذا ما بايد در اين زمينه وارد شويم و کارهاي مدوني را انجام دهيم.
پژمان فر خاطرنشان کرد: ما بايد زيرساخت ها را در اين بخش ها توسعه دهيم و مجموعه‌اي که متولي اين موضوع است، يعني در حوزه ساخت و توسعه بازي هاي رايانه‌اي است بايد در اين زمينه جدي تر وارد شود و در عين حال حمايت‌هاي مالي لازم را ما از اين مجموعه که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است داشته باشد.
وي گفت: در واقع بايد اين مجموعه هم توليداتي داشته باشد و هم روش هاي مقابله‌اي را براي اين موضوع داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن