تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد با بودجه فرهنگ و هنر سليقه‌اي برخورد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۱۷ب.ظ)
عضو کميسيون تلفيق بودجه مجلس؛ نبايد با بودجه فرهنگ و هنر سليقه‌اي برخورد کرد عضو کميسيون تلفيق بودجه مجلس شوراي اسلامي، لازمه تخصيص بودجه در حوزه فرهنگ و هنر را کنار گذاشتن برخورد سليقه‌اي و رسيدن به اتفاق‌نظر دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا تاج‌گردون، عضو کميسيون تلفيق بودجه مجلس، در نخستين روز اين جشنواره با حضور در تماشاخانه مهر، به تماشاي نمايش «کسي دست به عصا توي شکمم راه مي‌رود» به کارگرداني علي شفيعي از گجساران نشست.
او در پايان اجراي اين نمايش گفت: نمي‌توانم به صورت تخصصي درباره نمايش صحبت کنم؛ زيرا اين هنرمندان و کارشناسان تئاتر هستند که بايد اين کار را انجام دهند، اما؛ به اعتقاد من اين نمايش بسيار جذاب بود و از بهترين کارهايي بود که من تاکنون ديده‌ام.
تاج گردون در واکنش به پرسشي در ارتباط با بودجه تئاتر پاسخ داد: بودجه‌اي که به فرهنگ و هنر تخصيص داده مي‌شود، بايد در تمامي رشته‌هاي فرهنگي و هنري تقسيم شود. علاوه بر تئاتر، شاخه‌هاي ديگر فرهنگي نيز با کمبود بودجه مواجه هستند، دولت براي اختصاص دادن بودجه به فرهنگ بايد به وحدت نظر برسد؛ زيرا در حال حاضر با بودجه فرهنگ و هنر سليقه‌اي برخورد مي‌شود، بنابراين نمي‌توان گفت سال آينده براي فرهنگ و هنر، چگونه بودجه‌اي رقم مي‌خورد.
عضو کميسيون تلفيق بودجه مجلس در پايان صحبت‌هاي خود بيان کرد: با توجه به شرايط اقتصادي موجود تا حد امکان از حوزه فرهنگ و هنر حمايت مي‌کنيم و مجلس و دولت حمايت‌هاي خود را از اين حوزه قطع نخواهند کرد. ما در تلاش هستيم که وضعيت فرهنگ و هنر بهبود پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن