محبوبترینها
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفر تا صد حق بیمه 1403! فرمول محاسبه حق بیمه
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1803335145
علیرضا رئیسیان در نشست فیلم «دوران عاشقی» این فیلم راجع به خیانت نیست/ پایان «دوران عاشقی» در ذهن مخاطب شکل میگیرد
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علیرضا رئیسیان در نشست فیلم «دوران عاشقی»
این فیلم راجع به خیانت نیست/ پایان «دوران عاشقی» در ذهن مخاطب شکل میگیرد
علیرضا رئیسیان گفت: این فیلم راجع به خیانت نیست، شخصیت در فیلم خطاکار است اما خائن نیست، چرا که او کارش را آشکارا انجام داده و هیچ چیزی را پنهان نمیکند. تم اصلی فیلم خیانت نیست بلکه بحران است
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست فیلم دوران عاشقی صبح امروز با حضور علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم، رؤیا محقق فیلمنامهنویس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، هایده صفیاری تدوینگر، ستار اورکی آهنگساز، فرهاد اصلانی، لیلا حاتمی و مینا وحید بازیگران فیلم برگزار شد. علیرضا رئیسیان در ابتدای این نشست در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در فیلم از دوربین روی دست استفاده شده بود یا خیر،گفت: تکنیک فیلمبرداری این کار دوربین روی دست نبود، فکر میکنم این روش را آقای برازنده برای اولینبار در فیلم استفاده میکرد و حس سیال بودن را به مخاطب منتقل میکرد. تمام فیلم، سیال است، چه در روایت و چه در اجرا. درنهایت راجع به فیلمبرداری میتوانم بگویم که فیلمبرداری فیلم به خصوص در پلانهای ترکیبی و حرکت پرسوناژها فوقالعاده بود. علیرضا برازنده نیز در این خصوص گفت: از دوربین روی دست در این فیلم استفاده نشده، آقای رئیسیان دوست داشتند تا تصاویر سیال باشد و از این سیال بودن میخواستیم به تعلیق برسیم. رؤیا محقق فیلمنامهنویس این فیلم در ادامه این نشست در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا دیالوگهای فیلم به ویژه دیالوگهای شخصیت پدر تکراری است، گفت: من با آقای رئیسیان سر دیالوگها بحث کردم، ایشان بسیار روی این موضوع وسواس دارند، در خصوص دیالوگهای پدر هم با توضیحاتی که آقای رئیسیان در این خصوص داده بودند سعی کردیم دیالوگها را هر چه بیشتر به فضای درونی این شخصیت نزدیک بکنیم. ستار اورکی آهنگساز فیلم در خصوص شاخصههای موسیقی دوران عاشقی نیز گفت: من سعی کردهام به موسیقی مینیمالی برسم که در بازی بازیگران فیلم تنیده شود، لحظات زیادی با آقای رئیسیان پای پیانو نشستم تا درنهایت موسیقی این کار شکل گرفت. علیرضا رئیسیان در ادامه این نشست در پاسخ به این سؤال که پایانبندی فیلم چرا اینگونه است، و آیا شخصیتها هم از یکدیگر گذشت میکنند، گفت: فیلم طوری پیش میرود که ما مدام این پرسش را در ذهن مرور میکنیم که پایان ماجرا به کجا خواهد انجامید، در پایان فیلم هم دو شخصیت اصلی به هیچ چیز اشاره نمیکنند، ما در واقع میخواستیم پایانبندی فیلم در ذهن مخاطب کامل شود. لیلا حاتمی بازیگر این فیلم نیز در این خصوص گفت: ما خبر نداریم که چه اتفاقی خواهد افتاد، نکتهای که در سکانسی که در گلخانه شکل میگیرد به بیننده این احساس را میدهد که مسئله گذشت کردن نیست و مسئله اصلی میل این شخصیت برای انجام این کار است که به نظر من نکته جدید این فیلم همین موضوع است. وی افزود: در پایان فیلم، به خاطر وجود نور و گل، امید هست و این امید را میتوان حس کرد و همان موقع وقتی میترا از بیتا خداحافظی میکند میتوانیم شادی درون او را احساس کنیم. فرهاد اصلانی دیگر بازیگر این فیلم نیز در این نشست گفت: در مورد شخصیتم در این فیلم باید بگویم که کاملاً دراختیار آقای رئیسیان بودم و سعی کردم فقط خواستههای ایشان را اجرا کنم، همه چیز در مورد این شخصیت در ذهن آقای رئیسیان شکل گرفته بود و من کار خاصی انجام ندادم. هایده صفیاری تدوین این فیلم نیز گفت: آقای رئیسیان دکوپاژهای دقیقی دارند و کاملاً مشخص است که چه اتفاقی قرار است بیفتد، ما در مرحله مونتاژ فیلم سعی کردیم با توجه به لحنی که فیلم داشت تغییراتی انجام دهیم. علیرضا رئیسیان در ادامه این نشست در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا این فیلم یک فیلم مردانه یا زنانه است، گفت: فیلم تأکیدی روی جنسیت ندارد. چندی پیش یکی از منتقدان میگفت که به این دلیل فیلم برای من جذاب است که شما خنثی نبودید و در عین حال بیطرف بودید، تمام فیلم های من بر روی شخصیت زن فیلم شکل میگیرد، به خاطر اینکه فکر میکنم به این بخش از جامعه بیشتر باید پرداخت. لیلا حاتمی در خصوص سؤالی که درباره شباهت شخصیت او در فیلم دوران عاشقی با فیلم لیلا مطرح شد، گفت: این نوع شباهت به خاطر فیزیک و نوع بیان شخصیت است، من هم با دیدن این شخصیت یاد لیلا افتادم و مخالف این شباهت نیستم، اما این دو شخصیت تفاوتهای عمدهای هم با هم دارند و این تفاوت در نوع زیاکشنها و واکنشها است و نکته جذاب این فیلم هم برای من همین بود. علیرضا رئیسیان در پایان این نشست گفت: این فیلم راجع به خیانت نیست، شخصیت در فیلم خطاکار است اما خائن نیست، چرا که او کارش را آشکارا انجام داده و هیچ چیزی را پنهان نمیکند. تم اصلی فیلم خیانت نیست بلکه بحران است، اینکه آدمها در بحران چه واکنشهایی نشان میدهند. انتهای پیام/
93/11/15 - 13:21
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست فیلم «حکایت عاشقی» رادان: برای بازی در اثر دفاع مقدسی انتظار میکشیدم/رمضانزاده:
گزارش فارس از نشست فیلم حکایت عاشقیرادان برای بازی در اثر دفاع مقدسی انتظار میکشیدم رمضانزاده صدور پروانه ساخت حکایت عاشقی سه سال طول کشیدبهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی حکایت عاشقی در نشست مطبوعاتی این فیلم اعلام کرد مدت زیادی بود که دوست داشتم در فیلمی با محوریت دفاع مقدسدر نشست فیلم «چهارشنبه۱۹اردیبهشت»مطرح شد/برزو ارجمند: بیست سال منتظر چنین فیلمی بودم
در نشست فیلم چهارشنبه۱۹اردیبهشت مطرح شد برزو ارجمند بیست سال منتظر چنین فیلمی بودم فرهنگ > سینما - جلسة پرسش و پاسخ فیلم چهارشنبه 19اردیبهشت با حضور عوامل این فیلم برگزار شد وحیدجلیلوند من فیلمی را ساختم که نیستم در ابتدای جلسه وحیدجلیلوند کارگردان اینگزارش فارس از نشست خبری فیلم ناهید پناهنده: «ناهید» قربانی شد/ بیات: بازیگر نباید ترسو باشد
گزارش فارس از نشست خبری فیلم ناهیدپناهنده ناهید قربانی شد بیات بازیگر نباید ترسو باشدکارگردان فیلم سینمایی ناهید با بیان اینکه این فیلم سینمایی گوشت قربانی شد گفت برنامه ریزی ها طوری صورت گرفت که فیلم ما اولین نمایش را در بخش فیلم های نگاه نو داشت که من از این بابت دل چرکینمشمس لنگرودی: از انزوا خسته شدم/ نشست فیلم «احتمال باران اسیدی» برگزار شد
شمس لنگرودی از انزوا خسته شدم نشست فیلم احتمال باران اسیدی برگزار شد فرهنگ > سینما - شست خبری فیلم احتمال باران اسیدی در بخش نگاه نو برگزار شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در آغاز این نشست مهرتاش صناعی ها کارگردان فیلم از چگونگی شکل گیری داستدر نشست خبری فیلم مستند «بختک» عنوان شد جوان: به ساخت «بختک» افتخار میکنیم/ اثرگذاری مهم
در نشست خبری فیلم مستند بختک عنوان شدجوان به ساخت بختک افتخار میکنیم اثرگذاری مهمتر از حضور صرف در جشنوارههاستتهیه کننده مستند بختک تاکید کرد حقیقتا برای من اثرگذاری بختک مهمتر از حضور صرف در جشنوارههاست اثرگذاری اجتماعی و فرهنگی این فیلم برایم در اولویت قرار دارد به گزساره بیات: به عمد سراغ بازی نقش مشابه نمیروم / گزارش نشست فیلم «خداحافظی طولانی»
ساره بیات به عمد سراغ بازی نقش مشابه نمیروم گزارش نشست فیلم خداحافظی طولانی فرهنگ > سینما - نشست خبری فیلم سینمایی خداحافظی طولانی با حضور عوامل این فیلم برگزار شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این فیلم سینمایی در سئانس نخست روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه روی پردر نشست نقد و بررسی رمان «آه با شین» میرشکاک: مزینانی در «آه با شین» از دایره ممیزی گذشته
در نشست نقد و بررسی رمان آه با شینمیرشکاک مزینانی در آه با شین از دایره ممیزی گذشته است حسنبیگی بعد از مطالعه کتاب یاد فیلمهای علی حاتمی افتادممیرشکاک گفت شعرا میتوانند هر چیزی را که نمیشود بر زبان آورد در شعرهای خود ذکر کنند و از دیوار ممیزی رد شوند اما در نثر از دایرهنشست فیلم های حکایت عاشقی و خانه دختر
شماره گزارش 1819127318065863844 زمان انتشار 1393 11 14 13 39 عکاس چاوش هماوندی عنوان نشست فیلم های حکایت عاشقی و خانه دختر نشست خبری فیلم های حکایت عاشقی و خانه دختر پس از نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد 1393 11 14 13 39گزارش فارس از نشست خبری «ارغوان» علیمحمدی: بازیهای تصنعی کاملا عامدانه بود/کرامتی: با چهار فیلم متف
گزارش فارس از نشست خبری ارغوانعلیمحمدی بازیهای تصنعی کاملا عامدانه بود کرامتی با چهار فیلم متفاوت به فجر آمدهامکیوان علیمحمدی تهیهکننده و کارگردان ارغوان با اشاره به بازیها در این فیلم گفت در مورد مقوله اغراق و تصنع کاملا موافقم و میگویم که این موضوع به طور عامدانه و آگاهگزارش نشست رسانهای فیلم «مرگ ماهی» حجازی: داستان وصیت مادر بهانهای برای بازتعریف مناسبات آدمها بو
گزارش نشست رسانهای فیلم مرگ ماهیحجازی داستان وصیت مادر بهانهای برای بازتعریف مناسبات آدمها بودطبیعتا داستان وصیت و نگه داشتن ارث و میراث برای من بهانهای بوده که باز تعریفی داشته باشم از مناسبات میان آدمها اگر امروز حال خوبی را در فیلم حس میکنید به خاطر اعضای درجه یک عواملفیلم سینمایی «حکایت عاشقی»تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شد
فیلم سینمایی حکایت عاشقیتحویل دبیرخانه جشنواره فجر شدنسخه نهایی فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمدرضا رمضانزاده و تهیهکنندگی مسعود جعفری جوزانی تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شد به گزارش خبرگزاری فارس آخرین قطعات موسیقی فیلم را هفته گذشته« ارشک رفیعی »آمگزارش فارس از نشست فیلم سینمایی «بوفالو» اسعدیان:پای «بوفالو» میایستیم/سجادیحسینی: سعی ک
گزارش فارس از نشست فیلم سینمایی بوفالواسعدیان پای بوفالو میایستیم سجادیحسینی سعی کردیم به تماشاگر احترام بگذاریمهمایون اسعدیان تهیهکننده فیلم سینمایی بوفالو در نشست مطبوعاتی این فیلم عنوان کرد بوفالو فیلم همه ما است و همه ما نیز پای آن میایستیم به گزارش خبرنگار سینمای خبرگگزارش فارس از نشست خبری فیلم احتمال باران اسیدی ساخت «احتمال باران اسیدی» بر اساس یک خاطره/ تنهایی م
گزارش فارس از نشست خبری فیلم احتمال باران اسیدیساخت احتمال باران اسیدی بر اساس یک خاطره تنهایی موضوع اصلی فیلمکارگردان فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی گفت ما روی یک فیلمنامه دیگر کار میکردیم که مواجه با خاطره یک دوست مسیر کارمان را عوض کرد و فیلمی ساختیم که تم اصلی آن بر پایهارشک رفیعی عنوان کرد الهام از فاجعه حلبچه برای ساخت موسیقی فیلم «حکایت عاشقی»
ارشک رفیعی عنوان کردالهام از فاجعه حلبچه برای ساخت موسیقی فیلم حکایت عاشقیارشک رفیعی آهنگساز فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضانزاده گفت برای ساخت موسیقی این فیلم از فاجعه بمباران شیمیایی حلبچه الهام گرفتم و داستان عاشقانهای که از ابتدا تا انتها در فیلم جاری است خگزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «تگرگ و آفتاب»: مبنای اصلی فیلمنامه «تگرگ و آفتاب»
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی تگرگ و آفتاب مبنای اصلی فیلمنامه تگرگ و آفتاب ربطی به داشآگل نداشترضا کریمی گفت طرح اولیه فیلمنامه ما ارتباط زیادی با داستان داشآکل نداشت و حین نگارش هم سعی کردم تا از آن داستان دور شوم و مبنای اصلی ما براساس این قصه نبود اما در ادامهفرزاد موتمن در نشست فیلم «خداحافظی طولانی» طبقه کارگر را از سینما حذف کردهایم/ تمام بار فیلم بر دوش
فرزاد موتمن در نشست فیلم خداحافظی طولانیطبقه کارگر را از سینما حذف کردهایم تمام بار فیلم بر دوش سعید آقاخانی بودکارگردان فیلم سینمایی خداحافظی طولانی گفت نکتهای که مرا مجذوب این فیلمنامه کرد این بود که فیلم در طبقه کارگری میگذرد و من سالهاست که دوست داشتم فیلمی با شخصیتهای کگزارش فارس از نشست فیلم سینمایی «موقت» عزیزی: امیدوارم عدم اعتماد به جوانان کمتر جلوه کند/ مسئولین ب
گزارش فارس از نشست فیلم سینمایی موقتعزیزی امیدوارم عدم اعتماد به جوانان کمتر جلوه کند مسئولین به اکران فیلمهایی مثل موقت کمک کنندامیر عزیزی کارگردان فیلم سینمایی موقت گفت مسئولین سینما چاره ای جز این ندارند که به اکران فیلم هایی از این دست کمک کنند امیدوارم عدم اعتماد به جو-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها