تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین راه حمایت از سیاست خارجی، مقاومتی شدن اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


گنجی؛
بهترین راه حمایت از سیاست خارجی، "مقاومتی شدن اقتصاد" کشور است
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به لزوم حمایت از دستاوردهای ملت گفت: بهترین راه حمایت از سیاست خارجی، حرکت در راستای مقاومتی شدن اقتصاد کشور است.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، علی گنجی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری کار و روحیه جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی جزو مهم‌ترین مسائل امروز کشور به شمار می‌رود. بهترین راه حمایت از دولت در سیاست خارجی همین روحیه جهادی و حرکت در راستای مقاومتی شدن اقتصاد کشور است.

وی افزود: دانشجویان، اساتید و مردم نیز باید بیش از پیش به این موضوع توجه کنند که حمایت از دولت در سیاست خارجی ممکن نیست مگر با کار و تلاش بیشتر. اگر نمایندگان این ملت زمانی که پای میز مذاکره نشسته‌اند با پشتوانه‌ای قوی و افتخارآمیز حضور پیدا کنند قطعا توان بیشتری برای پیشبرد مذاکرات در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب خواهند داشت.

این فعال دانشجویی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از اقدامات دشمن کم‌رنگ کردن افتخارات ملت و بی‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای ملت است. ما باید مراقب دستاوردهای ملت ایران باشیم و هر روز برحجم این دستاوردها اضافه کنیم. البته این موضوع حمایت دولت از مردم را نیز لازم دارد.

گنجی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملت ایران در برابر دشمنان اعتماد و اعتقاد به نظام اسلامی و ضدیت با کفر و نفاق است. روز 9 دی نمادی از این سرمایه‌ عظیم ملی است که دشمن همواره در تلاش است تا این سرمایه را از بین ببرد. متاسفانه برخی نیز سعی دارند تا این روز را منصوب به حزب یا جناح خاصی جلوه دهند و با تغییر موضوعیت 9دی، این سرمایه نظام را از بین ببرند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: مواضع مقام معظم رهبری، مردم ایران و دولتمردان در راستای رسیدن به آرمان‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب در مذاکرات است.

گنجی با بیان اینکه ما باید رفتار و عقاید خود را عملی کنیم گفت: همه باید کشور را به این سمت حرکت دهیم تا هرچه بیشتر از بیگانگان بی‌نیاز شویم و به دستاوردهایی برسیم که بیگانگان نیازمند آن باشند.

وی با بیان اینکه اتکای به نفت به عنوان تنها ابزار امرار معاش صحیح نیست، گفت: ما باید به ابزارهای مختلف مجهز شویم و تولید علم و جهاد علمی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که باید در آن فعالیت کنیم.

این فعال دانشجویی خطاب به دولت و وزیر علوم گفت: ما خواستار بهبود فضای جامعه علمی کشور هستیم. دانشگاهیان باید در راستای پیشرفت جامعه خود تلاش کنند نه بیگانگان. امروز شاهد این هستیم که معیار برخی افتخارات و امتیازات علمی بر حسب پسند مجلات و مراکز علمی خارجی قرار گرفته است.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بیگانگان به دنبال اهداف خود هستند و نیازهای کشور ما با اهداف دشمنان متفاوت است اما بعضا تحقیقاتی حاصل می‌شود که برای جامعه غرب قابل استفاده و بهره‌برداری است. اصلاح این روند باید از طریق وزارت علوم پیگیری و ساماندهی شود./فارس/110
 



۰۴/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن