تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از ترفندهای دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس؛
اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از ترفندهای دشمنان است
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از ترفندهای دشمنان است و مسئولان باید در راستای کمک به نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی تلاش همه جانبه انجام دهند.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، احمدعلی مقیمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران بخش هزارجریب نکا در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دشمن بداند جامعه ما بدون تکیه بر نفت و درآمد نفتی هم می‌تواند روی پای خود ایستاده و به رشد و تعالی و پیشرفت دست یابد.

وی با بیان اینکه اکنون در موقعیتی قرار داریم که با امکانات حداقلی روبرو هستیم و لذا باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و حلقه اتصال این دو یعنی فرهنگ به رشد و تعالی مدنظر دست یابیم، افزود: اکنون در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و تعامل خوبی بین مسئولان نظام و مردم حاکم است که باید قدردان چنین نظام و ظرفیت‌هایی باشیم.

مقیمی افزود: باید بدانیم که اکنون در شرایط سخت اقتصادی هستیم و باید برای سال آینده با فوق برنامه حرکت کنیم و با استفاده از برنامه‌های مختلف در سال‌های گذشته برای خود فوق برنامه تعریف کنیم.

وی با اشاره به بودجه سال 94 استان مازندران اظهار کرد: از کل بودجه سال 94 تاکنون 75 درصد به استان ابلاغ شده که از این مقدار به شهرستان 70 درصد ابلاغ شده است و در بودجه تبصره 22 هم 40 درصد به استان و شهرستان ابلاغ شده است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران در رابطه با بودجه تبصره 22 باید بدانند که در این زمینه پولی به حساب نمی‌آید و مدیران باید موافقت‌نامه مبادله کنند و باید با تمام توان در این رابطه تلاش کنند تا عقب نمانند و این اعتبارات تا پایان سال مالی در تیرماه سال آینده اختصاص یابد و مدیران پاسخگوی مطالبات حوزه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به میزان صادرات نفت که یک میلیون بشکه است، گفت: بودجه سال 94 مبلغ 296 هزار میلیارد تومان است که از این مقدار حدود 58 میلیارد تومان، بودجه عمرانی است و براساس برنامه‌ریزی‌ها، در حال حاضر بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد در مجموع 50 هزار میلیارد تومان کسر بودجه داریم.

مقیمی با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده می‌توانیم بودجه 94 را بدون نفت هم ببندیم، افزود: براساس برنامه‌ریزی می‌توانیم 70 هزار میلیارد تومان را بدون نفت و وابستگی نفتی به‌دست آوریم.

وی ادامه داد: براساس اعلام مسئولان، 15 میلیون نفر متمکن در کشور داریم که اگر یارانه آنها قطع شود مبلغ 12 هزار میلیارد تومان از این مجموع عاید شده و بخشی از این وابستگی نفت قطع می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند تا از هر طریقی به ما ضربه بزند، گفت: عربستان برای نفت، بشکه‌ای 40 دلار خسارت می‌دهد تا ایران اسلامی را بشکند چرا که ایران و برنامه‌های ایران موجب شد تا عربستان در عراق، سوریه و لبنان موفق نشود.

وی اظهار کرد: ما نفت را تعطیل نمی‌کنیم اما دشمن بداند ایران اسلامی بدون نفت هم می‌تواند از مشکلات اقتصادی و گردنه‌های مختلف در شود و اکنون دوره طلایی ما است و با اتحاد، همدلی و اقتصاد مقاومتی در این رابطه موفق می‌شویم.

هزارجریب نکا با مشکل آب و راه دسترسی روبرو است

بخشدار جدید بخش هزارجریب نکا نیز در سخنانی گفت: هزارجریب نکا با مشکل آب و راه دسترسی روبرو است و باید با برنامه مدون در رفع این مشکلات گام برداریم.

محمد محمدیان آکردی افزود: در بخش هزارجریب نکا از راه روستایی مناسبی برخوردار نیستیم و باید برای ارتقای راه روستایی به راه فرعی تلاش کنیم تا اعتبارات مناسب تزریق شود و شاهد توسعه در این بخش باشیم.

وی یادآور شد: در سال‌جاری 50 کیلومتر از راه روستایی نکا از اعتبارات ملی استفاده می‌کند که با تزریق و اختصاص این اعتبارات، شاهد شکوفایی در بخش جاده‌سازی و راه روستایی این منطقه هستیم.

بخشدار جدید بخش هزار جریب با تاکید بر وجود مشکلات آب شرب روستایی در برخی از مناطق افزود: در برخی از نقاط روستایی ما با شیوه‌های منسوخ شده‌‌ای همچون حمل آب با تانکر آبرسانی می‌شود که با توجه به وجود منابع آبی مناسب در مناطق مختلف باید در جهت احداث مجتمع آب شرب و آب‌رسانی مناسب به مناطق کم آب تلاش شود.

وی گفت: ایجاد مجتمع‌های آب‌رسانی علاوه بر تامین آب مناطق روستایی از هدررفت آب هم جلوگیری می‌کند که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب، در دستور کار قرار گیرد.

در این مراسم با قدردانی و تجلیل از خدمات 22 ماهه ابوالقاسم مبینی بخشدار سابق هزارجریب نکا، که به سمت مشاور فرهنگی فرماندار انتخاب شد، محمد محمدیان آکردی به عنوان بخشدار جدید بخش هزارجریب نکا معرفی شد./فارس/110
 



۰۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن