تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801225164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جغرافياي پيام حضرت محمد(ص)، جغرافياي ايمان و جان انسان‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۳۳ب.ظ)
جغرافياي پيام حضرت محمد(ص)، جغرافياي ايمان و جان انسان‌هاست رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي طي پيامي، اقدام موهن نشريه فرانسوي شارلي ايبدو را محکوم کرد و گفت: جغرافياي پيام حضرت محمد(ص)، جغرافياي ايمان و جان انسان‌هاست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام و المسلمين محي‌الدين بهرام محمديان معاون پژوهشي وزير آموزش و پرورش و رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي طي پيامي، اقدام موهن نشريه فرانسوي را محکوم کرد.
در اين پيام آمده است:
«هوالذي ارسل رسوله بالهدي ودين الحق ليظهره علي الدين کله ولو کره المشرکون»
او پيامبري است که براي هدايت انسان‌ها مبعوث شده است. پيام او براي همه انسان‌ها و نسل‌ها در تمامي عصرها و سرزمين‌هاست. جغرافياي پيام او، جغرافياي ايمان و جان انسان‌هاست. پيروان او با همه زبان‌ها و رنگ‌ها و نژادهاي يک پيکر واحد را تشکيل مي‌دهند، تا انعکاس رحمت و عطوفت او در جامعه مبتني بر صلح و سِلم و عدالت باشند.
اما از آغازين روز دعوت او، شيطان در جامه شرک و کفر، بشريت را از پيام آسمان ترسانيده و آنها را از فقر و نداري هراسان ساخته و به شهوت و فحشا سفارش کرده تا با افيون و تخدير فکري انسان را از شناختن حقيقت و پيروي از آن بازدارند.
امروز در هزاره سوم نيز شياطين در برابر پيام نوراني و انسان‌ساز نقشه‌ها کشيده‌اند و آدم‌هايي جعلي را که از انسانيت فقط شکل بشري دارند، در حالي که جان آنها آکنده از سبعيت و وحشي‌گري است و از مرام و عقيده، فقط شعار توحيد بر زبان دارند، در حالي که بغض اهل توحيد و اهل ايمان را در دل دارند و دشنه بر رگ‌هاي مسلمان مي‌زنند، مأموريت داده‌اند تا از اسلام، مردم را بترسانند و دعوت زلال و آسماني پيامبر(ص) را گِل آلود کنند.
امروز مشرکان و کافران دست آموز شيطان، تخم کينه و عداوت مي‌کارند، تا زقوم آن جان‌ها را شعله ور از غيض و غضب سازد و گوش‌ها و دل‌ها را از شنيدن و دريافت پيام محبت و دوستي مانع شود.
اما پيام حق پيامبر اسلام (ص) به وعده الهي، جهان را فراخواهد گرفت، همچنان که امروز از کران تا کران عالم، پژواک "قولوا لا اله الا الله تفلحوا" او طنين انداز است. اما جاهلاني که از قدسيت و عصمت بهره‌اي ندارند، يا پيام آسمان را به فکاهه و تمسخر مي‌گيرند، يا با تحريک دوستان جاهل تر از خود پشتوانه پيام آسمان را خشونت و عصبيت نشان مي‌دهند.
مه فشاند نور و سگ عوعو کند هرکسي بر طينت خود مي تند.
نانجيبان از حمله روزنامه "شارلي ابدو" در پاريس که به قرائن و امارات نقشه‌اي از پيش طراحي شده بود، بهانه ساخته‌اند تا با پرتاب گِل به چهره آفتاب، خورشيد را از تابيدن به جان‌هاي فسرده و يخ زده بشر امروزي باز دارند و يا چشم‌ها را از آن برگردانند. زهي خيال باطل. آنها قصد دارند نور الهي را به دميدن افسونگرانه و کينه توزانه و زبان ياوه‌گوي خويش که گاه به ريا و تزوير و گاه به ارعاب و تهديد و يا تمسخر و تحقير حرکت مي‌کند، خاموش سازند اما اراده خدايي بر آن تعلق گرفته است که نور خويش را به اتمام برساند هر چند اردوگاه کفر و شرک را ناگوار آيد.
اينجانب ضمن محکوم کردن هر نوع تروريسم سازمان يافته، اعم از دولتي و فرقه‌اي در هرکجاي عالم، از سوريه، عراق و يمن گرفته تا آفريقا، اروپا و آمريکا و با هر توجيه و بهانه‌اي، از حرکت‌هاي غير منطقي، غير اخلاقي و غير مدني قلم به مزدهاي اروپايي در اهانت به مقدسات مسلمانان و ساير اديان آسماني ابراز تنفر کرده و آن را شديداً محکوم مي‌نمايم.
در پايان مجددا با ابراز همدردي با همه مومنان به انبياء الهي و اديان آسماني به ويژه خاتم پيامبران حضرت محمد مصطفي(صلي الله عليه و آله و سلم) و کساني که بستگان و عزيزان خود را در ميدان هاي خشونت و جنايات ناجوانمردانه عوامل وابسته به اردوگاه استکبار جهاني از دست داده‌اند و دل‌هايشان اندوهناک و جريحه دار از اين فجايع شده است، اعلام مي‌داريم که صبح پيروزي با طلوع آفتاب عالمتاب خورشيد عدالت و صلح نزديک است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن