تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار حملات صهیونیست ها به مقدسات مسیحیان و مسلمانان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


موسسه اوقاف و میراث الاقصی؛
آمار حملات صهیونیست ها به مقدسات مسیحیان و مسلمانان
در این حملات 197 مسجد و یک کلیسا خساراتی متحل شده اند .



  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، 'موسسه اوقاف و میراث الاقصی' اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس، دستگاههای اجرایی آن و سازمان صهیونیستی افراطی 'پرداخت بها' در سال گذشته میلادی (2014) اقدام به 86 مورد تجاوز به مقدسات، اوقاف اسلامی و مسیحی در داخل فلسطین، کرانه باختری و قدس کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری 'الیوم السابع'، موسسه الاقصی که در زمینه دفاع از مقدسات اسلامی در فلسطین اشغالی فعالیت می کند، در گزارش آماری خود تاکید کرد که از جمله این حملات 30 مورد حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مساجد، 21 مورد به مقبره های اسلامی و شش مورد به مقدسات مسیحی ثبت شده است . همچنین حملات متفرقه از جمله جلوگیری از پخش اذان در مسجد 'ابراهیمی' در شهر 'الخلیل' برای صدها بار ثبت شده است. 73 مسجد به دست نیروهای صهیونیستی به طور کلی ویران شده و 197 مسجد و یک کلیسا در حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه آسیب دیده اند.

موسسه الاقصی اعلام کرد که حملات نیروهای صهیونیستی شامل به آتش کشیدن مساجد و یا بخش هایی از آن، نوشتن شعارهای نژاد پرستانه، یورش به برخی مقدسات اسلامی و برپایی 'شعائر تلمودی'، بی احترامی به آثار اسلامی، اوقاف، زیارتگاهها یا تلاش برای به کنترل درآوردن آنها و یهودی سازی این اماکن با نقشه های صهیونیستی علنی شده است.

این گزارش شامل 18 مورد تجاوز رژیم صهیونیستی به مساجد و یورش به آنها به اشکال مختلف و برپایی مراسم تلمودی و بی احترامی به مساجد و حمله به نمازگزاران همچنین 21 مورد تجاوز به زیارتگاههای اسلامی مانند ویران کردن قبرها و یا بی حرمتی به آن به شکل های مختلف است.

رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در سال 2014 برای تسلط بر اراضی وقف شده و تبدیل آنها به 'مزارهای توراتی' تلاش بسیار کردند، به طوری که این رژیم اقدام به ایجاد دهها قبر در زمین های وقف شده 'صلودحیه' در جنوب مسجد الاقصی کرده و به مزار حضرت 'سلیمان' در 'بیت لحم' همچنین مقام حضرت 'یوسف' در 'نابلس' که رژیم اشغالگر قدس صدها بار برای تبدیل آن به مزار یهودی به نام 'قبر یوسف' یورش برده و اقدام به برپایی شعار تلمودی کردند.

گزارش موسسه اقواف و میراث الاقصی افزود: شهرک نشینان صهیونیست به بهانه برپایی مراسم یهودی از پخش اذان در مسجد ابراهیمی در الخلیل و ورود نمازگزاران به آن صدها بار جلوگیری کرده اند.

موسسه الاقصی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست در جنگ غزه در ژوئیه و اگوست گذشته ( تیر و مرداد) 73 مسجد را به طور کلی ویران کردند. همچنین در این حملات 197 مسجد و یک کلیسا خساراتی متحل شده اند. شش مقر کمیته های زکات، 36 ملک وقفی و 11 مقبره نیز در این حملات ویران شده است.

رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه که 'جنگ50 روزه' نام گرفت، بیش از دو هزار غیر نظامی فلسطینی را که بیشتر آنها کودک، زن و افراد سالخورده بودند، شهید کرد.    



۱۳/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن