تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799202244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترين افتخار راهداران، خدمت به زائران امام رضا (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
امام جمعه مشهد در جمع راهداران خراسان رضوي: بزرگترين افتخار راهداران، خدمت به زائران امام رضا (ع) است امام جمعه مشهد بزرگترين افتخار و مدال خادمي راهداران استان خراسان رضوي را خدمت به زائران امام رضا(ع) دانست.
به گزارش خبرگزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت الله علم الهدي امام جمعه معزز مشهد مقدس در نشستي صميمانه با مديران عضو شوراي هماهنگي راه و شهرسازي خراسان رضوي، مديران اداره كل و روساي ادارات تابعه راه و شهرسازي خراسان رضوي و جمعي از راهداران كه به مناسبت روز راهدار و هفته حمل ونقل در دفتر ايشان برگزار شد، ضمن تبريک هفته حمل و نقل و روز راهدار گفت: عرصه حمل و نقل و راهداري از مهم ترين بخش هاي خدماتي كشور است.
وي سپس به نقش مهم توسعه ارتباطات در مسير پيشرفت جامعه در تمام بخش هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و... اشاره كرد و گفت: صنعت حمل و نقل مهم ترين عامل در رشد اقتصاد و فرهنگ به ويژه در جوامع پيشرفته است.
آيت الله علم الهدي، افزود: جريان حمل و نقل در استان خراسان رضوي نقش ويژه اي دارد، زيرا كانون خدمت خدمتگزاران اين عرصه در استان با تمام كشور متفاوت است.
وي اظهار كرد: در بين تمام اقشاري كه در اين استان زندگي مي‌كنند و به زائران حضرت رضا (ع) خدمت‌رساني مي‌كنند، راهداران از درجه بالاتري برخوردارند و ارزشمندترين شغل براي شما اين است كه خدمتگزار زائران امام رضا (ع) هستيد.
امام جمعه مشهد تصريح كرد: فعاليت در بخش حمل و نقل فقط يک شغل محسوب نمي‌شود، بلكه عبادتي شبانه‌روزي و ارائه خدمت در پيشگاه حضرت رضا (ع) بوده ، چراكه خدمت به زائران در حقيقت مهمانداري مهمانان امام رضا (ع) است.
وي با بيان اينكه هدف متعالي همه عرصه هاي خدماتي در اين استان خادمي امام رضا (ع) است، ادامه داد: اگر افراد موقعيت فضيلتي شغل خود را درک كرده و اراده خود را در اين مسير قرار دهند، بالاترين عبادات را انجام خواهند داد؛ زيرا كه مسئله خدمت به امام رضا(ع) در خراسان رضوي در رأس امور قرار دارد و خدمت به مسافراني كه به زيارت بارگاه منور امام هشتم(ع) در جاده هاي استان طي طريق مي كنند از اوجب واجبات است.
امام جمعه مشهد همچنين خطاب به راهداران استان گفت: نام شما برادران راهدار كه مشكلات جاده ها را برطرف كرده و راه مهمانان و زائران امام رضا (ع) را هموار مي كنيد در دفتر ويژه امام هشتم(ع) به عنوان خادمان برگزيده به ثبت مي رسد.
وي افزود: هنگامي كه شما در سخت ترين شرايط جوي و كاري مشغول انجام وظيفه هستيد، اگر خود را مامور امام رضا(ع) براي خدمت به زائران و مشتاقان زيارتش بدانيد، پرفضيلت ترين عمل در زندگي شما خواهد بود، چه بسا يک شب تحمل رنج و مشقات راهداري در جاده ها تمام آخرت شما و سعادت مادي همه سال هاي باقيمانده عمر شما و خانواده تان را بيمه كند.
امام جمعه مشهد با نقل قول از امام رضا(ع) كه فرمودند؛ «هركس يك بار به زيارت من بيايد من چهار بار به ديدن او خواهم رفت» خاطرنشان كردند: بي شک كساني كه هر روز و هر شب به زائران بارگاه اين امام مهربان خدمت رساني مي كنند، جايگاه ويژه اي در نزد حضرت امام رضا (ع) خواهند داشت.
حضرت آيت الله علم الهدي نهادها و دستگاه هاي دولتي فعال در استان خراسان رضوي را، متصل به امام رضا (ع) دانست و گفت: در باب خدمت به امام رضا (ع) اداره كل راه و شهرسازي استان به واسطه نوع خدمتش به زائران و مجاوران از تمام دستگاه ها پيشتر است.
محمدرضا اخوان عبداللهيان مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي نيز در اين جلسه، فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) در 26 آذرماه سال 1362 مبني بر بسيج رانندگان و فعالان صنف حمل و نقل براي تخليه بندرگاه ها و رساندن ارزاق عمومي به شهرها و روستاها با وجود فشار دشمن و نا امني جاده هاي كشور، را يادآور شدند و از زحمات فعالان صنعت حمل و نقل، به ويژه راهداران تجليل به عمل آورد.
وي گفت: منطق و عقل هميشه حكم بر دوري انسان از خطر دارد، اما؛ راهداران در بدترين شرايط كاري، هميشه به استقبال خطرات رفته و بدون توجه به امنيت خود براي نجات مردم در جاده ها در فصول سرد، هنگام بارش برف و كولاك و بروز سيل و ريزش كوه و ... از هيچ كوششي فروگذار نمي كنند.
وي خاطر نشان كرد: اداره كل راه و شهرسازي استان با يک هزار و پنج نفر نيروي راهدار، امنيت و تسهيل عبور و مرور 21 هزار كيلومتر راه هاي بين شهري و روستايي و ترانزيتي كه شريان هاي حياتي اقتصاد استان و كشور است را تأمين مي كند.
اخوان در ادامه كسب رتبه اول كشور در حمل و نقل جاده اي، مقام دوم حمل و نقل ريلي، مقام دوم كشور در حمل ونقل هوايي و مقام اول در صادرات و ترانزيت در استان توسط ادارات كل زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان خراسان رضوي در امسال را مورد توجه قرار داد و از زحمات و تلاش هاي شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان قدرداني كرد.
گفتني است در اين جلسه از راهداران نمونه استان با اهداي لوح سپاس توسط حضرت آيت الله علم الهدي قدرداني به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن